Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko palstailu vaikuttanut suhtautumiseesi miehiä kohtaan?

Vierailija
18.09.2016 |

Ja jos on, niin miten?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valtavan kiitollinen ja onnellinen että mulla on elämässäni monta ihanaa, normaalia miestä. :) Jos mielikuva miehistä pitäis muodostaa tän palstan perusteella, mua inhottaisi melkeinpä koko miessukupuoli.  Kyllä täällä silloin tällöin on ihan asiallisiakin miesten kommentteja mutta ne tahtoo hukkua muiden mieskommenttien shaibaan. 

Niin, mistä sä tiedät kuka täällä kirjoittelee? Mikä on kenenkin sukupuoli tai ikä?

Vierailija
42/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla on vaikuttanut että en enää usko että ujot ja hiljaiset miehet on oletusarvoisesti vaarattomia. Hyvin suurella varauksella suhtautuisin jos vähääkään on ilmassa merkkejä että mies on näitä lassukoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen ajattelin, että olisivat alkoholisoituneita ja perverssejä sikailijoita, mutta palstalla törmännyt ihan päinvastaisiin miehiin. Ovat olleet todella ystävällisiä minulle nuoresta iästäni huolimatta. Kykenevät myös moniulotteiseen ajatteluun ja keskusteluun jne. Tietysti jos tahallaan availee jotain naisviha ja "vaihtaisin omaisuuteni yöhön teinibimbon kanssa"-ketjuihin, niin voi syyttää itseään trollien ruuaksi menemisestä. Mutta lyhyesti: On vaikuttanut todella positiivisesti. Naisten jutut kyllä miehiä ja toisiaan kohtaan karmivat. N22

Kokeile joskus vaihtaa nimimerkin eka kakkonen kolmoseksi tai neloseksi ja tsekkaile miten ne miehet sitten suhtautuu. :)

Miten nimimerkki mihinkään liittyy? Anonyymillä palstalla kuka vaan voi olla mitä vaan. X96

Vierailija
44/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on jonkin verran. Ennen olin ennakkoluulottomampi miehiä kohtaan. Täällä olen tajunnut, että just näille "nörttimiehille" naiset ovat vain lihakimpale, jota pitäisi päästä panemaan. Rumasti puhuvat naisista, haukkuvat ja solvaavat vanhempia naisia ikävästi, itsekin olen heille jo "parasta ennen"-päivän ylittänyt. Ennen uskalsin paremmin alkaa juttelemaan hiljaisillekin miehille, jopa ehdottaa kahvittelua. Nyt mieluummin odotan, että mies tekee aloitteen. Lisäksi olen ymmärtänyt, että kauneus on miehille naisessa se tärkein ominaisuus, joten kun en ole mikää missi, vaan tavallinen nainen, niin senkin takia odotan, että mies tekee aloitteen. Ihan komeita miehiä kyllä näyttää riittävän, ehkä he sitten ovat niitä, joille naisen nuoruus ja ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Mutta siis kaikenkaikkiaan, olen varautuneempi nykyään miesten suhteen. N28

Vierailija
45/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin tuolla yhdellä että jos pitäisi käsitys miehistä muodostaa tämän palstan perusteella niin koko miessukupuoli oksettaisi. Mutta toisaalta uskon että netin naisvihavyörytys saa myös aikaan sen että karsinat väljentyy. Ei ole enää "pakko" olla parisuhteessa ja kaikki ymmärtää miksi. Jos ei hyvää saa niin jossain tulee raja vastaan minkälaista douchebagia on valmis sietämään. Nämä asiat on ennen ollu piilossa ja mulla ainakin on nykyään ihan hirveän paljon kyynisempi asenne mietin kuin ennen. Ei tartte kovin monta kertaa lukea spermaviemäristä kun tajuaa etä kaikista ei todellakaan ole parisuhteeseen ja onneksi mun ei tarvi olla mikään äiti Teresa joka ottaa millasen vaan. Mieluimmin yksin. Ja minä olen näitten betamiesten kohderyhmää just realistisesti. Heidän omasta mielestään tietysti missit. Mutta jollei oma beta olisi tullut vastaa vuosikymmen sitten tai nyt jäisin sinkuksi niin hohhoijaa. En ehkä jaksaisi edes yrittää.

Vierailija
46/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan heitä entistä enemmän (siis toki tällä tarkoitan niitä hyviä yksilöitä).

Vierailija
47/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikuttanut, mutta sen kautta, mitä naiset täällä kertovat parisuhteistaan tai satunnaisista suhteistaan. Ihan käsittämättömältä kuulostaa monien äijien käytös.

Vierailija
48/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Palstalla pyörivät samat säälittävät lassukat/peräkamarin penat. Syrjäytyneet, kotona tumputtavat työttömät onnettomat juntit, jotka elävät netissä, irtautuneena todellisesta elämästä. Pätevät palstalla, koska tosielämässä eivät kykene normaaliin parisuhteeseen. Tämä palsta on viihdettä, jolle voi naureskella, elämä on muualla, samoin kuin oikeat, mukavat miehet.

Vierailija
49/67 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska elävässä elämässä vietän aikani normaalien miesten parissa.

Vierailija
50/67 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen mä kaikki nämä vuodet tiennyt että netistä löytyy kahjoja ihmisiä (sekä miehiä että naisia) ja että nämä ihmiset eivät ole mystinen tietokonevirus tai rikkinäinen keinoäly vaan ovat ihan oikeasti olemassa, mutta harvemmin mä semmoisia irl näen. Meitä on moneen junaan ja osa jää jo asemalle.

Vierailija
51/67 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttanut suhtautumistani niinkutsuttuihin "maahanmuuttokriittisiin" miehiin, pidän niitä nykyään oksettavina hirviöinä.

Vierailija
52/67 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se joo kieltämättä  vaikuttanut, eikä niin hyvään suuntaan :/ Aremmaksi oon tullut tekemään esm mitään alotteita näin sinkkuna kun miesten kommentit tällä palstalla on kyl ollut niin ilkeitä. Joku markkinatasoteoria, omg!  Ja mä kun olin niin naiivi että ajattelin että rakkaus ja kemiat se on se mikä vaikuttaa . (nainen, 27)

Täällä oleviin miehiin tuskin törmäät livenä, ei ne peräkammarin pojat ihmisten ilmoille uskalla. On paljon helpompaa suoltaa paskaa näppikseltä ja kehittää mitä mielikuvituksellisempia teorioita siitä miksi itse ei saa naista kuin mennä itseensä ja kohdata totuus.

Joten rohkeasti vaan, suurin osa livenä tapaamistani miehistä on kivaa ja fiksua porukkaa.

Vierailija
53/67 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä tietää mitä noi miehet oikeasti ajattelee. Ei kai peräkamarinhirviöistäkään päällepäin näe että ne menee tuolla mielessään p*llutelinettä hokien. Päinvastoin esittävät luultavasti jotain kilttiä ja kunnollista. Luojan kiitos on mies jo toivottavasti loppuelämäksi. Miten sitä ikinä tällainen luonteeltaan ujompi nainen ikinä uskaltautuisi tuonne deittailemaan. Nuorena kun markkinoilla olin, kumppanin etsiminen oli ihan riittävän jännittävää kun oli positiivinen perusoletus miehistä. Nyt se oletus on saanut isoja kolhuja, onneksi elin nuoruuteni toisenlaisessa maailmassa.

Vierailija
54/67 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Palstalla pyörivät samat säälittävät lassukat/peräkamarin penat. Syrjäytyneet, kotona tumputtavat työttömät onnettomat juntit, jotka elävät netissä, irtautuneena todellisesta elämästä. Pätevät palstalla, koska tosielämässä eivät kykene normaaliin parisuhteeseen. Tämä palsta on viihdettä, jolle voi naureskella, elämä on muualla, samoin kuin oikeat, mukavat miehet.

Ja palstalla pyörii myös se tuttu ikäerohullu joka nauttii siitä kun saa aina jollain "voiko 20-vuotinen tyttö seurustella 40-vuotisen miehen kanssa" ikikululla aloituksellaan ainakin 199 vastaavaa ikäerohullua liikkeelle tutuilla kommenteillaan ja kärkkäästi tarttumaan noihin (aina samoihin)  aloituksiinsa .

Ja tietenkin tehdä se aina ja  joka kerta yhtä pettämättömän samalla tavalla .

(...niitä ketjuja  on tähän mennessä taatusti ollut jo enemmän kuin 'kymmeniä'.)

Tämä taas  tarjoaa niille ketjuun mukaanlähtijöille  vastaavasti tilaisuuden päteä täällä jollain  omalla seksuaalisella (olettamallaan ) haluttavuusarvollaan parisuhdemarkkinoilla.

Ja tietysti se tarjoaa myös ikäänkuin valmiin oikeutuksen ja puolustuksen sille ,että saa esteettä ja estoitta  syyttää suurinpiirtein  kaikkia yli 30-vuotiaita  miehiä miltei kaikesta, lähtien  jo heidän pelkästä olemassaolostaan.

Vierailija
55/67 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tiedän, että suurin osa miehistä on mukavia ja normaaleja ihmisiä.

Tällä palstalla on paljon provoilevia kärjistäjiä, itsekin teen sitä. On varmaan myös ihan tosissaan olevia kiihkoilijoita, mutta olkoot. Kyllähän nuo yleiset gallupitkin kertovat esim. että moni nuori mies on hyvin jyrkkä ja vanhakantainen mielipiteissään, mutta onneksi mulla on miehenä keski-ikäinen jäbä :D

Vierailija
56/67 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa tajusin, että moni "normaalikin" suomalainen mies kategorisesti kieltää kokemukset naisten kokemasta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Sitä ei pidetä juuri minään, että koulusta asti on käpälöity ja baareissa ahdisteltu. Ilman tp-hakijoita tämä keskustelu olisi tuskin tullut edes esiin näin voimakkaana, mutta kylläpä aukes silmät kaksinaismoralismista. (olen siis ihan IRL törmännyt tähän myös)

Vierailija
57/67 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä palstasta kannata mistään mieltään pahoittaa. Tylsät jutut täällä  voi aina sivuuttaa.

Parasta antia taitaa kuitenkin  olla se,että täällä jokaisella on tilaisuus oppia ilmaisemaan omia  ajatuksiaan muille kirjallisessa muodossa.

Vierailija
58/67 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se joo kieltämättä  vaikuttanut, eikä niin hyvään suuntaan :/ Aremmaksi oon tullut tekemään esm mitään alotteita näin sinkkuna kun miesten kommentit tällä palstalla on kyl ollut niin ilkeitä. Joku markkinatasoteoria, omg!  Ja mä kun olin niin naiivi että ajattelin että rakkaus ja kemiat se on se mikä vaikuttaa . (nainen, 27)

Voit kyllä rakastua jatkossakin työttömään, lyhyeen ja rumaan mieheen, jos sitä kuuluisaa kemiaa löytyy. Ai ei vain löydy? No sepäs sattui..

Mistä kuvittelit sen kemian syntyvän, jos ei siitä että toinen on miellyttävä sisäisesti ja ulkoisesti? Idiootti.

Vierailija
59/67 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan antaman kuvan perusteella olen äärettömän onnellinen, että omassa lähipiirissäni, ystävissäni tai tutuissani ei ole ainoakaan luuserimiestä. Kaikki ovat kunnollisia ja normaaleja mukavia miehiä, joilla on elämä hallussa. Palsta on vaikuttanut ainoastaan suhtautumiseeni luuserimiehiin entistä negatiivisemmin. Säälittävin ihmistyyppi ovat ne, jotka syyttävät ongelmistaan aina muita.

Vierailija
60/67 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit kyllä rakastua jatkossakin työttömään, lyhyeen ja rumaan mieheen, jos sitä kuuluisaa kemiaa löytyy. Ai ei vain löydy? No sepäs sattui..

Mistä kuvittelit sen kemian syntyvän, jos ei siitä että toinen on miellyttävä sisäisesti ja ulkoisesti? Idiootti.

Lueppa tuo aiempi piilossa oleva viesti.