Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko palstailu vaikuttanut suhtautumiseesi miehiä kohtaan?

Vierailija
18.09.2016 |

Ja jos on, niin miten?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Negatiivisesti. Ennemmin tyytyväisenä yksin, kuin huonossa suhteess kaksin.

Vierailija
22/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mielipiteeni on enemmän kahtiajakautunut kuin ennen. Eli toisaalta olen paljon kyynisempi miehiä kohtaan kuin aiemmin. Mutta toisaalta myös sympatiseeraan toisenlaista miesjoukkoa isosti nykyään, vaikka ne ehkä ennen lähinnä ärsytti.

Kyynisyyden saa pelimiestyyppiset miehet. Sympatiat menee ujoille ja hiljaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Suurimman osan palstan naisvihamielisestä paskasta suoltaa yksi ihminen. Ei hän tai harvat kaltaisensa vaikuta suuntaan taikka toiseen.

Tämä. Sekopäitä on aina olemassa, mutta suurin osa miehistä on ihan hyviä tyyppejä.

Vierailija
24/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut palstan miehiltä sen, että olen lähes täysin arvoton miesten silmissä, koska olen jo yli 35-vuotias ja muutenkin ihan tavallisen ulkonäön omaava nainen. Palstalla saamani informaation perusteella olen päättänyt jättäytyä pois parisuhdemarkkinoilta ja suunnata energiani muihin asioihin, kuten harrastuksiini ja ystäviini. Toisaalta tuo "luovuttaminen" on tuntunut todella hyvältä, ikään kuin raskas taakka oltaisiin poistettu harteiltani. Enää ei tarvitse edes yrittää tehdä vaikusta kehenkään. :)

Vierailija
25/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan omaani ja muita kunnon miehiä entistä enemmän, kun näen millaisia Spedejä täällä pyörii.

Vierailija
26/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se joo kieltämättä  vaikuttanut, eikä niin hyvään suuntaan :/ Aremmaksi oon tullut tekemään esm mitään alotteita näin sinkkuna kun miesten kommentit tällä palstalla on kyl ollut niin ilkeitä. Joku markkinatasoteoria, omg!  Ja mä kun olin niin naiivi että ajattelin että rakkaus ja kemiat se on se mikä vaikuttaa . (nainen, 27)

Voit kyllä rakastua jatkossakin työttömään, lyhyeen ja rumaan mieheen, jos sitä kuuluisaa kemiaa löytyy. Ai ei vain löydy? No sepäs sattui..

Miten työttömyys vaikuttaa miehen kivuuteen. Mun mies oli pitkään työtön ja on mua lyhkempi. Nytten on töissä ja mä opiskelen. Asutaan erillään, mutta elättääkin mua. Mites nyt suu pannaan. Kyllä työttömässä miehessäkin on kunnon miehen alku. Usein työttömyys ei vain ole valinta. Älä usko näitä rahanahneita paskoja akkoja. Sisin merkkaa, ei raha tai ulkonäkö

Vierailija
27/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan täysjärkinen ihminen tee johtopäätöksiä yhtään kestään täällä? Täällä ei oikeasti ole ketään, tämä on virtuaalimaalima ja kuka tahansa kirjoittelija voi olla kuka tahansa, tai sama kirjoittaja voi kirjoittaa tuhansia viestejä provoja. Ja muutenkin on todella typerää ajattelua että miehet on sitä ja naiset on tätä, kaikki on yksilöitä, mulkkuja on molemmissa sukupuolissa, ja onneksi suurin osa ihmisistä on normaaleja ja mukavia, fiksuja ihmisiä.

Vierailija
28/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna anonyymien loanheittäjien vaikuttaa itseeni. Täällä syntyy paljon harhakuvia, kun kuka hyvänsä voi tekeytyä keneksi hyvänsä, joten suhtaudun erittäin suurella varauksella kaikkeen täältä lukemaani. Olen kyllä huomannut, että joillakin on kova pakkomielle ajaa täällä agendaansa. Tällainen pakkomielteinen tapaus voi tekeytyä vaikka kuinka moneksi samanmieliseksi. Tai sitten tekeytyä vastapuolen edustajaksi ja luoda oikein kunnon olkiukon. Mm. näiden syiden vuoksi en ota av-juttuja erityisen vakavasti. Lisäksi käyn palstalla harvakseen ja säästyn näin megavyörytykseltä. "Totuus on tuolla ulkona", sanoi jo joku. Olen samaa mieltä.

Vierailija
29/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Se mies jotain 29, vaikuttaa vain niin ärsyttävän tyhmältä, siihen jossain housun lyhennystapauksessa törmäsin, ärsyttää vain että miten tyhmä jätkä, ylimielisyyttään. Olen iloinen muutoin yleensäkin, että ketjuissa on ollut sekä naisten että miesten kommentteja, mikä ongelma niissä on?

Vierailija
30/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se joo kieltämättä  vaikuttanut, eikä niin hyvään suuntaan :/ Aremmaksi oon tullut tekemään esm mitään alotteita näin sinkkuna kun miesten kommentit tällä palstalla on kyl ollut niin ilkeitä. Joku markkinatasoteoria, omg!  Ja mä kun olin niin naiivi että ajattelin että rakkaus ja kemiat se on se mikä vaikuttaa . (nainen, 27)

Voit kyllä rakastua jatkossakin työttömään, lyhyeen ja rumaan mieheen, jos sitä kuuluisaa kemiaa löytyy. Ai ei vain löydy? No sepäs sattui..

Kaikki tätä viestiä peukuttavat elävät eristäytyneenä kotonaan. Muussa tapauksessa he huomaisivat, että moni lyhyt, ruma ja lihava ihan minkä tahansa sukupuolen edustaja on parisuhteessa. 

Vierailija
31/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös aika moni nainen ole sitä mieltä, että miehen lyhyys voi olla turn offi. Mistä ihmeestä joku nainen saa päähänsä että se on aina rakkaus ja kemiat? Ettekö ole jutelleet aiheesta oman sukupuolenne edustajien kanssa?

Vierailija
32/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten työttömyys vaikuttaa miehen kivuuteen. Mun mies oli pitkään työtön ja on mua lyhkempi. Nytten on töissä ja mä opiskelen. Asutaan erillään, mutta elättääkin mua. Mites nyt suu pannaan. Kyllä työttömässä miehessäkin on kunnon miehen alku. Usein työttömyys ei vain ole valinta. Älä usko näitä rahanahneita paskoja akkoja. Sisin merkkaa, ei raha tai ulkonäkö

Tämä!!! AV:n miesten ja näköjään naistenkaan tajuntaan ei mene miten tahallinen työttömyys kertoo ihmisen luonteesta paljon. Ei siinä palkapussin perässä juosta, vaan kun ihmisellä on työ, on sillä rytmi elämässä, normaalia sosiaalista kanssakäymistä, arvostaa palkkaa ja mitä sillä voi saada, itsetunto normaali kun tuntee olevansa tarvittu ja omaa ammattitaitoa, useimmilla on tietty ammattiylpeys ja kokee omaavansa oman paikkansa tässä yhtriskunnassa jne. Jotenkin olin yllättynyt et tätäkin jauhetaan niin monessa ketjussa ja aina joku kommentoi "naiset juoksee vain palkkapussin perässä".

Vierailija
33/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa  miehistä ja naisista on live-elämässä ihan ystävällisiä, empaattisia ja ns.  "normaaleja" ihmisiä. Minkään nettifoorumin kirjottajista ei kannata tehdä kovin suuria johtopäätöksiä. Täällä kun voi anonyymisti kirjoitella lähes mitä sattuu mieleen juolahtamaan, eikä ylläpito reagoi niihin juuri mitenkään. Ja suurin osa näistä kirjoituksista tulee ainakin kirjoitustyylin perustella vain n. parilta samalta henkilöltä, joilla ei kaiketi ole muuta tekemistä, kuin provoilu.

T: 28-vuotias sinkkumies

Vierailija
34/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mielipiteeni on enemmän kahtiajakautunut kuin ennen. Eli toisaalta olen paljon kyynisempi miehiä kohtaan kuin aiemmin. Mutta toisaalta myös sympatiseeraan toisenlaista miesjoukkoa isosti nykyään, vaikka ne ehkä ennen lähinnä ärsytti.

Kyynisyyden saa pelimiestyyppiset miehet. Sympatiat menee ujoille ja hiljaisille.

Sympatiat ovat yhtä tyhjän kanssa, koska tästä huolimatta olet kiinnostunut niistä pelimiehistä, et näistä ujoista ja hiljaisista.

Vierailija
35/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän. Aiemmin olin melko varma että en halua parisuhdetta, nykyään olen täysin varma. Kaikki nämä kauhutarinat...

Toisaalta hyvä niin, koska toinen asia jonka olen palstalta oppinut on se, että en minä yhdellekään miehelle kelpaisikaan, koska olen liian vanha ja ruma, eikä minulla ole varaa ottaa elättiä :D

Vierailija
36/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä lyhyydestä pitää jankuttaa? Tottakai se on isolle, pitkälle naiselle huono asia jos mies on reilusti pienenpi kuin itse, ei näytä itse kovin naiselliselta, mutta tiedän kyllä pareja joissa nainen on pitkä ja mies lyhyt ja usein lihavakin, näyttää ohukaiselta ja paksukaiselta, mutta minkäs teet kun rakkaus iskee. Ihmistä yleensä viehättää tietynnäköiset ihmiset, mutta ei sitä koskaan tiedä kehen rakastuu. Harva pieni mieskään katsoo sillä silmällä mitään 130kg/185cm amatsoneja, vaan mielummin katselee niitä taskuvenuksia, täysin luonnollista.

Vierailija
37/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla käyty keskustelu parisuhdemarkkinateoriasta on avartanut silmiäni, ja nykyisin tunnen sympatiaa naisettomia kilttimiehiö kohtaan. N30

Vierailija
38/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ajattelin, että olisivat alkoholisoituneita ja perverssejä sikailijoita, mutta palstalla törmännyt ihan päinvastaisiin miehiin. Ovat olleet todella ystävällisiä minulle nuoresta iästäni huolimatta. Kykenevät myös moniulotteiseen ajatteluun ja keskusteluun jne. Tietysti jos tahallaan availee jotain naisviha ja "vaihtaisin omaisuuteni yöhön teinibimbon kanssa"-ketjuihin, niin voi syyttää itseään trollien ruuaksi menemisestä. Mutta lyhyesti: On vaikuttanut todella positiivisesti. Naisten jutut kyllä miehiä ja toisiaan kohtaan karmivat. N22

Kokeile joskus vaihtaa nimimerkin eka kakkonen kolmoseksi tai neloseksi ja tsekkaile miten ne miehet sitten suhtautuu. :)

Vierailija
39/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valtavan kiitollinen ja onnellinen että mulla on elämässäni monta ihanaa, normaalia miestä. :) Jos mielikuva miehistä pitäis muodostaa tän palstan perusteella, mua inhottaisi melkeinpä koko miessukupuoli.  Kyllä täällä silloin tällöin on ihan asiallisiakin miesten kommentteja mutta ne tahtoo hukkua muiden mieskommenttien shaibaan. 

Vierailija
40/67 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XD Lompakkoloinen exposed!