Onko palstailu vaikuttanut suhtautumiseesi miehiä kohtaan?
Kommentit (67)
Ei ole. Suurimman osan palstan naisvihamielisestä paskasta suoltaa yksi ihminen. Ei hän tai harvat kaltaisensa vaikuta suuntaan taikka toiseen.
On. En enää edes halua parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tunnen yhä enemmän myötätuntoa miehiä kohtaan, koska tämä palsta näyttää millaisia ovat tavalliset suomalaiset naiset kun ei tarvitse pitää tekopyhää kulissia yllä.
Samaa mieltä. Valitettavasti.
Negatiivisemmaksi ja varautuneemmaksi. En enää halua parisuhdetta vaan jo oman turvallisuuteni takia on parempi olla sinkku.
Ei ole. Olen aina tiennyt että täällä asuu misogyynejä mänttejä.
On se joo kieltämättä vaikuttanut, eikä niin hyvään suuntaan :/ Aremmaksi oon tullut tekemään esm mitään alotteita näin sinkkuna kun miesten kommentit tällä palstalla on kyl ollut niin ilkeitä. Joku markkinatasoteoria, omg! Ja mä kun olin niin naiivi että ajattelin että rakkaus ja kemiat se on se mikä vaikuttaa . (nainen, 27)
Ei ole. Onneksi valtaosan kaikista keskusteluista, joita miesten kanssa olen käynyt ja käyn, tapahtuu tämän palstan ulkopuolella. Siksi mulle on selvää, että valtaosa miehistä on oikeasti ihan mukavia ja täysjärkisiä ihmisiä. Tämä palsta ei kauhean ruusuista kuvaa anna miehistä, eikä kyllä naisistakaan aina. Onneksi totuus on tuolla ulkona! 😉😄
Enemmänkin naisten. En olisi uskonut että löytyy näin paljon avuttomuutta.
Vierailija kirjoitti:
On se joo kieltämättä vaikuttanut, eikä niin hyvään suuntaan :/ Aremmaksi oon tullut tekemään esm mitään alotteita näin sinkkuna kun miesten kommentit tällä palstalla on kyl ollut niin ilkeitä. Joku markkinatasoteoria, omg! Ja mä kun olin niin naiivi että ajattelin että rakkaus ja kemiat se on se mikä vaikuttaa . (nainen, 27)
Taso vaikuttaa kemian syntymiseen. Luuletko että sulla on sitä "kemiaa" rumaa miestä kohtaan samalla tavalla kuin komeaa miestä kohtaan?
Ennen ajattelin, että olisivat alkoholisoituneita ja perverssejä sikailijoita, mutta palstalla törmännyt ihan päinvastaisiin miehiin. Ovat olleet todella ystävällisiä minulle nuoresta iästäni huolimatta. Kykenevät myös moniulotteiseen ajatteluun ja keskusteluun jne. Tietysti jos tahallaan availee jotain naisviha ja "vaihtaisin omaisuuteni yöhön teinibimbon kanssa"-ketjuihin, niin voi syyttää itseään trollien ruuaksi menemisestä. Mutta lyhyesti: On vaikuttanut todella positiivisesti. Naisten jutut kyllä miehiä ja toisiaan kohtaan karmivat. N22
ei mutta naisia kohtaan. Täällä jotenkin saa hyvän kuvan kuinka vittumaisia ja tyhmiä suomalaiset naiset ovat. Suurin osahan palsalaisista on idiootteja, vittumaisia, kateellisia, katkeria ja tyhmiä.
Ei. Miksi olisi? Ei minun IRL-elämässä tapaamani miehet ole yhtään sellaisia, joista/jotka täällä puhutaan.
Ei. Ne saa oman kuvansa aikaan ihan luonnossa. Naisia kohtaan yllättynyt, että näinkin paljon solidaarisuutta. Osa miehistä trollaa pahasti, provoten naisia toisia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Voit kyllä rakastua jatkossakin työttömään, lyhyeen ja rumaan mieheen, jos sitä kuuluisaa kemiaa löytyy. Ai ei vain löydy? No sepäs sattui..
Moni mies sanoo ihan samaa naisista. Siksipä MGTOW onkin jatkuvasti nousussa.
Johan sen todistaa palstan itkut syntyvyyden laskusta ja tinder-mies-vain-pani-ei-mentykään-naimisiin-ketjut.
Naiset ovat vuosikymmeniä perseilleet ja pihdanneet, nyt on miesten koston aika. Sitä saa, mitä tilaa.
Palstan miesvihallaan naiset kusevat omille nilkoilleen. Nauran makeasti.
Pidän ujoja kilttejä miehiä epäilyttävinä.
No ei oikeastaan muuten kuin isona epävarmuutena deittaillessa.
Ei ole. Mulla on hyvä mies ja muista miehistä en piittaa.
Kyllä. Tunnen yhä enemmän myötätuntoa miehiä kohtaan, koska tämä palsta näyttää millaisia ovat tavalliset suomalaiset naiset kun ei tarvitse pitää tekopyhää kulissia yllä.