Vierailija

Vaikka olisi miten ihana mies. Mihin se äidinrakkaus voi kadota, ja äiti muuttaa pois lastesa luota?
Miehillä jotenkin ymmärrän, vaikka en heidänkään kohdalla tätä hyväksy, mutta en ikinä voi tajuta että äiti voi jättää omat lapsensa, eikä ole läsnä lapsensa elämässä joka päivä.

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tunnevammaiset, joiden ei olisi tullut lisääntyä ollenkaan ja jotka eivät tunne rakkautta kuin omaa persettä kohtaan. Esimerkkinä maisa torppa. Etä-äitinä ja uusi lapsi tulossa :(

Vierailija

Ja kun en usko, että se äiti niitä lapsiaan niinkään miehen takia jättää, vaan itsensä. Kuka niitä vaativia räkänokkia kaipaa?
3

Vierailija

Äitini oli tällainen. Mut aina unohti kun uusi mies löytyi. Asuin toisaalla ja äidistä ei kuulunut mitään jos oli uusi mies kierroksessa. Ei tulis mieleeni laittaa ketään miestä omien lapsieni edelle.

Vierailija

Etä-äiti ja lapsi tulossa.Eikös se ole yhtä kauheaa että etäisä ja lapsi tulossa.Etäisiksihän eronneet naiset miehensä vaativat.Ei niitä eroja voi aina estää,täällä eletään vain kerran.Jos miehen on kestettävä etäisyys niin kestää sen nainenkin.Siis tähän ei tule mitään tasa-arvoa.Jos on kunnolliset vanhemmat niin he ovat SAMANARVOISIA.

Vierailija

Jos ei ole tunnesidetta lapseen, niin ei se taaksejättäminen tunnu pahalta. Oli kyse isästä tai äidistä.
Eli kysymys kuuluu, miksi sellaista tunnesidettä ei ole syntynyt?

Vierailija

Miehet on perinteisesti joutuneet lähtemään ilman lapsia, aina.
Tasa-arvon aikana tuokaan ei enää ole sukupuolisidonnaista. Isät on usein parempia vanhempia mutta äitimyyttiä vaan pidetään yllä.

Vierailija

Toisille intohimo ja eroottinen lataus on elämän kantava voima, toisille suvunjatkaminen. Itse säälin niitä, joiden elämän vahvin rakkaus on äidinrakkaus, alapään näivettyessä ja peittyessä pikku hiljaa hämähäkinseitteihin. He eivät ehkä ole kokeneet kunnon eroottista rakkautta - sellaista, joka saisi myymään mummonsa ja kavaltamaan maansa. Raasut.

Vierailija

No entä jos poika haluaa jäädä isän luo? Pitääkö äidinrakkaus mennä isänrakkauden yli ja pojan rakkaus isää kohtaan jättää huomioimatta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toisille intohimo ja eroottinen lataus on elämän kantava voima, toisille suvunjatkaminen. Itse säälin niitä, joiden elämän vahvin rakkaus on äidinrakkaus, alapään näivettyessä ja peittyessä pikku hiljaa hämähäkinseitteihin. He eivät ehkä ole kokeneet kunnon eroottista rakkautta - sellaista, joka saisi myymään mummonsa ja kavaltamaan maansa. Raasut.

Mitä sinä selität?!:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehet on perinteisesti joutuneet lähtemään ilman lapsia, aina.
Tasa-arvon aikana tuokaan ei enää ole sukupuolisidonnaista. Isät on usein parempia vanhempia mutta äitimyyttiä vaan pidetään yllä.

Niin että äitys ei ole yhtään mitään? Jotain äitimyyttiä pidetään keinotekoisesti yllä mutta sitten kuitenkin koko keskustelun aloutus on täysin äitiä syyllistävä, isän on ok jättää lapset mutta äidin ei. Päättäkää nyt jo.

Mihin perustuu että isät on "usein" parempia vanhempia?

Vierailija

Mun äiti teki noin. Paha vaan, että piti meidät silti samassa perheessä uuden "iskän" ja uusien parempien yhteisten lasten kans. Likaisissa, rikkinäisissä vaatteissa oltiin siskon kanssa ja aina ilman joululahjoja, tai no saatiin sukat ja suklaarasia, kun uudet lapset sai mopot ja tietokoneet. Ei saatu mennä äidin luo kun yöllä näki painajaisia, ei saatu lohtua ja turvaa, vain väkivaltaa "iskältä". Saattoi mennä päiviä, että kukaan puhui minulle, olin näkymätön. Tai oli helpompaakin olla näkymätön, ettei nakeltu seinille. Tuntui, että kaikki perheessä toivoi, ettei minua ja siskoa ole olemassakaan.

Jos jätätte lapset, niin jättäkää ne kunnolla ja reilusti, että heillä olisi jotenkuten mahdollista elää ihmisarvoinen elämä.

Vierailija

Mun perheelle kävi näin. Olin vielä ekaluokkalainen, enkä sillon osannut olla asiasta edes vihainen. Nyt vasta myöhemmin, asiasta enemmän tietävänä olen tajunnut syiden olleen täysin itsekkäät. Äiti kyllästyi lapsiperhe-elämään, kun löysi uuden miehen niin muutti hänen luokseen. Onneksi isän kanssa oli ihana asua.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat