mikä ärsyttää just nyt?
Kommentit (19)
Voi ku joku joskus jottai, mukku ei kukka koska mittä, ku kaik vaa ain.
T: av-mamma Turust.
Kun ei ole suklaata ja kauppaan en jaksa lähtee.
Tänään minulla on ykkösvapaa. Olen haaveillut puolukkaan lähdöstä, metsäretkestä.
Ystäväni soitti, puhuttiin 2 h 22 min. puhelimessa...Ei soitella kovin usein 😉
Sitten kävin kaupungissa edestakaisin 42 km.
Nyt istun kotona. Pienellä sankolla on nyt lähdettävä. Kohta tulee hämärä. Huomenna työt alkaa klo 7...
Ihmisten puusilmäisyys. Lietsotaan itsensä "oikean asian puolesta" hurmioon ja vastapuoli samanlainen torvi. Kummallakin erilaiset torvet, mutta torvia silti ja luullaan olevansa niin oikeassa. Mitä se jankuttaminen auttaa?
Väsyttää ihan pirusti, joten pienetkin asiat ärsyttää. Esim. just nyt se, kun puntit on eri tasalla.
Fillaristit jotka ajaa päälle, äidit jotka antaa kakaroidensa naarmuttaa parkkeerattuja autoja. Asiakkaat jotka vaatii vaan ei kiitä eikä vastaa. Vasemmistolaiset jotka haluaa osalle kaiken ilmaiseksi ja osalta lopunkin pois. Sossupummit, juopot, väkivaltaiset, tyhmät ja rasistit. Pissaliisat ja uhoovat pennut.
Ärsyttää kun oon niin luuseri kaikin puolin.
Sunnuntai menee "hukkaan" koiravahtina.
Amk-tehtävä, joka pitäisi saada tänään valmiiksi. Tuijottelen tyhjässä Word-dokumentissa vilkkuvaa pystyviivaa.
Pitäis siivota! rankat työviikot vetää mut ihan tyhjiin. Työt alkavat niin aikaisin, että väkisin jää univelkaa, puoliso useamman viikon poissa, kolme lasta... Nyt kaksi vapaa päivää ja olen niin tsempannut itseäni siivoamaan, mutta kun tää on jotenkin niin lähtenyt lapasesta... Vaikuttaa isommalta urakalta kuin ehkä onkaan kunhan vaan aloittaisi. Laitoin jo siivousmusiikin raikaamaan. Otin lasillisen viiniä loiventamaan aloituskynnystä. Lähetin vanhimman nuoremman kanssa kauppaan, että saisin rauhassa aloitettua. Mutta tässä vaan venkoilen. Hitto kun ärsyynnyn itsestäni!
Mieheltä saatu ystä/kuume/räkätauti!
Nenä niin tukosa ettei voi hengittää ja suun kautta kun ilmaa pitää ottaa kuivuu huulet, ja huulirasva on hukassa.. :((
Sitten kun aivastaa tuntuu että keuhkot repee ja pää räjähtää.. Viddu
Keuhkoputkentulehdus joka ei vain suostu lähtemään pois. Pienemmässä määrin ärsyttää toi palstan yli-innokas moderaattori.
Vierailija kirjoitti:
Amk-tehtävä, joka pitäisi saada tänään valmiiksi. Tuijottelen tyhjässä Word-dokumentissa vilkkuvaa pystyviivaa.
Sama juttu täällä.
Ikis tukkii etusivua. Itse miehenä kyllä allekirjoitan, että joo +25 on viehättävämpi ja sensuellimpi ilmestys omaan makuun, mutta Jeesus tota mouhoa vuodesta toiseen.
Minun orava kuvista tuli epäselviä kun oli niin vähän valoa ja jalusta ei ollut mukana!
Menkkakipu. Tai lähinnä tuskastuttaa, kun mikään ei auta.
Vm -70