Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras pyykinpesuaine? Sertoa olen käyttänyt monta vuotta mutta nyt on alkanut tökkimään. Onkohan laatu huonontunut?

Vierailija
18.09.2016 |

Käytin ensin jauhetta ja sitten nestemäistä monta vuotta.
Haluaisin välillä kokeilla jotain muutakin. Suosittele omaasi.

Omot ja Surffit (kamalinen hajuineen) & pesupähkinät voi unohtaa. Samoin myös ihan superkalliit aineet.
Hinnaltaan perheystävällinen mutta tehokas pyykinpesuaine päivittäiseen pyykinpesuun.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutralille ääni täältäkin.

Vierailija
22/23 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit ihmiset, voisitteko edes testata pullollisen/paketillisen tuoksutonta pesuainetta? 

Allergikkoja on aina vaan enemmän keskuudessamme. Minulla ei ole vielä mitään diagnosoitu, mutta jotkut lasten kaverit on niin omon saippuan hajuisia, että silmiä kirvelee..

Tuoksuu hajuvedet/partavedet paremmilta, kun ei ole voimakasta saippuan hajua vaatteissa. Allergikot usein kestävät kevyet vesimäiset tuoksut paremmin kuin pesuaineiden saippuahajut.

Itse pidän miedosta tuoksusta pyykissä. En käytä hajuvesiä, koska reagoin nimenomaan niihin pyykinpesuaineiden ja huuhteluaineiden sijaan. Myös hiuslakkani on hajusteeton ja antiperspirantti niin mieto, ettei sitä haista kuin kainaloa nuuhkuttamalla. Joten siksi käytän miedon tuoksuista pyykinpesuainetta. Enkä usko, että hajuvesiä siedetään paremmin kuin pyykinpesuaineiden tuoksua, sillä hajuvedet ovat yleensä paljon voimakkaampia: oma nenä on turtunut tuttuun hajuveteen ja sitä tulee sitten suihkautettua aika reippaasti. Joten sanoisin ennemmin, että ihmiset, jos haluatte tuoksua joltakin, niin jättääkää ne haisuvedet pois ja käyttäkää miedontuoksuista pyykinpesuainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltit ihmiset, voisitteko edes testata pullollisen/paketillisen tuoksutonta pesuainetta? 

Allergikkoja on aina vaan enemmän keskuudessamme. Minulla ei ole vielä mitään diagnosoitu, mutta jotkut lasten kaverit on niin omon saippuan hajuisia, että silmiä kirvelee..

Tuoksuu hajuvedet/partavedet paremmilta, kun ei ole voimakasta saippuan hajua vaatteissa. Allergikot usein kestävät kevyet vesimäiset tuoksut paremmin kuin pesuaineiden saippuahajut.

Itse pidän miedosta tuoksusta pyykissä. En käytä hajuvesiä, koska reagoin nimenomaan niihin pyykinpesuaineiden ja huuhteluaineiden sijaan. Myös hiuslakkani on hajusteeton ja antiperspirantti niin mieto, ettei sitä haista kuin kainaloa nuuhkuttamalla. Joten siksi käytän miedon tuoksuista pyykinpesuainetta. Enkä usko, että hajuvesiä siedetään paremmin kuin pyykinpesuaineiden tuoksua, sillä hajuvedet ovat yleensä paljon voimakkaampia: oma nenä on turtunut tuttuun hajuveteen ja sitä tulee sitten suihkautettua aika reippaasti. Joten sanoisin ennemmin, että ihmiset, jos haluatte tuoksua joltakin, niin jättääkää ne haisuvedet pois ja käyttäkää miedontuoksuista pyykinpesuainetta.

^Tää. Ihmiset käyttää ihan kauheesti hajusteita nykysin. On parfyymi, dödö, lakka jne ja siihen viel päälle pyykki- ja huuhteluaineitten hajut. Kauhee hajujen kakofonia. Kyl toi pyykkiaine on pienin paha.