Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyhtökaura on niin pahaa!

Vierailija
18.09.2016 |

Ihan kuin kuivahtanutta hevosenlantaa joka on elvytetty vesisuihkeella. Makeahko ja unmehtunut sivumaku on siinä pahinta! Siis eihän siinä muuta makua olekaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa maustaa.

Vierailija
2/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minusta oli hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa maustaa.

Mitä järkeä tuollaisessa moskassa sitten on jos sen ummehtunut maku pitää peittää mausteilla? Mielummin syön pavut papuina ja kaurat kaurana.

Vierailija
4/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi Ap aivan samaa mieltä. Vaikka kuinka maustaisi se tuntuma suussa ei katoa. hyi. En käsitä miten sitä ylistetään ja kaupoista loppuu, aivan hirveää. Meillä ei syönyt sitä kukaan ja toiste en osta.

Vierailija
5/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa maustaa.

Kyllä styroksiin ja pahvilaatikkosilppuunkin saa makua, kun tarpeeksi maustaa.

Mutta onko siinä mitään järkeä?

Vierailija
6/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en kyllä pahaksi sanoisi. Soijarouhe maistuu ap:n kuvailemalta.

Vierailija
7/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut enkä ymmärä hypetystä sen ympärillä. En osta toista kertaa.

Vierailija
8/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun mielestä oli hyvää.

Vierailija
9/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee joku kasvishirmu tietämään, että ei voi olla pahaa, kun kasvisruoka on niin ylivertaista.

Vierailija
10/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuntuma oli sellainen läskinen lihapala...maussa ei ollut vikaa..

Vierailija
11/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö jos et tykkää. Ostajia on edelleen enemmän kuin nyhtistä.

Vierailija
12/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samaa mieltä! Suorastaan paha sivumaku. Tai ei se ollut sivumaku vaan voimakas päämaku. Olen melkoisen perso ruualle ja kaikkiruokainenkin. Tai niin kuvittelin. Maustoin hyvillä mausteilla, mutta silti jäi syömättä. Todellinen pettymys.

Vierailija
13/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni nimenomaan sen suutuntuma oli oikein hyvä. Ihan kuin nyhtölihaa olisi syönyt, en olisi tiennyt ellen olisi tiennyt mitä syön.

Vierailija
14/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausteet ovat sitä varten, että niillä peitettiin muinoin pilaantuneen lihan maku. Miten uskot lihan säilyvän tropiikissa pitkillä merimatkoilla ilman jäit/jääkaappia/pakastinta? Käytä niitä ja tönkkösuolaa se ensin.

Vierailija
15/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa maustaa.

Hyvää ruokaa tai sen perusaineita ei tarvitse maustaa jotta niistä saataisin pois paha maku.

Kaikki nämä soijarouheen ynnä muun ihmiselle tuntemattoman aineen ystävät kehuvat aina sitä miten hyvää se on.

No kyllähän paskakin maistuu hyvälle kun uittaa mausteissa.

Vierailija
16/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhaa, mä meinasin tulla sarkastisesti kommentoimaan, että et vaan osaa maustaa, mutta siinähän se oli jo ekassa kommentissa.

Totta, on täysin mautonta ja suutuntuma ällöttävä. Naurattaa nää "et vaan osaa maustaa" -tyypit. Kai hevosenpaskastakin saa syötävää, kun vaan laittaa aivan helvetisti mausteita. Mä oon nyt syönyt tuota kolmesti. Oman piikkiin otan yhdn kerran, en vissiin vaan osannut maustaa. Tokalla kerralla sitä oli tehnyt juhlissa huippukokki ja kolmannella kerralla kotonaan kasvissyöjä. Kokin laittamana se juuri ja juuri meni. Kaksi muuta kertaa olivat pahoja, omatekemän heitin lopulta pois. 5 € pieni laatikko. On kyllä hypetuote vailla vertaa.

Vierailija
17/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittaa että yksi nyhtökaura kuumentaa ihmisten tunteita näin paljon. Toiset puolustaa raivokkaasti ja toiset yököttelee, haukkuu paskaksi ja omistaa oikein keskusteluja sille miten paljon sitä inhoaa :DD

Vierailija
18/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni nimenomaan sen suutuntuma oli oikein hyvä. Ihan kuin nyhtölihaa olisi syönyt, en olisi tiennyt ellen olisi tiennyt mitä syön.

Kyllä ruuan pitää olla sellaista, että tietää mitä syö.

Vierailija
19/25 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilitko vain maustamatonta?

Tomaatti on ihan lurpsis ja inkivääri menee tosi hyvin aasialaisiin ruokiin.

En käytä maustamatonta nyhtistä yleensä

Vierailija
20/25 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö näistä kommenteista vetää se johtopäätös että lihansyöjät pitävät maustettua paskaa hyvänmakuisena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme