Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtavatkohan miehet tajuta sitä, ettei äiti jaksa millään panostaa ulkonäköönsä ja seksitemppuihin kuten lapseton nainen?

Vierailija
18.09.2016 |

Mitä luulette, tajuavatko?!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siitä parisuhteestakin pitää pitää huolta, vaikka on lapsia! Mielestäni seksi on tärkeä osa parisuhdetta, ja siihen kannattaa panostaa.

Aivan väärä näkökulma seksiin. Sitten hävittää vain omat halunsa kun pitää toisen haluja ajatella ja niihin panostaa. Yäk. En mä ainakaan haluaisi sellaista kumppania.

Mitä ihmettä? Kyllä mulle seksissä on tärkeää tuottaa rakastamalleni ihmiselle nautintoa, irtoseksi sitten asia erikseen. En voisi kuvitella että ottaisin yhtälöstä pois toisen halut ja ajattelisin vain itseäni.

No onko se nyt sitten muka jotain huolenpitoa, jos ne toisen halut on SULLE tärkeitä. Minusta se vain on huolenpidon vaatimista, jos vaaditaan sellaista, mitä toinen ei haluaisi tehdäkään.

Vierailija
22/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi luo yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, ja se on tärkeä osa parisuhdetta. Lapset ovat toki tärkeitä, mutta ei itseään eikä puolisoaan saa unohtaa lasten tultua.

Mulle seksi on todella tärkeää ja mun on todella vaikea olla ilman. Ja valitettacasti oma parisuhteeni on hiipumassa seksin puutteen vuoksi, kun miestä ei enää masennuslääkkeen vuoksi haluta. Seksiä on ollut yli vuosi sitten viimeksi ja lapset ovat aika isoja jo. Niin ja lapsia on 3.

Ymmärtääkö miehet, varmaan johonkin asti. Mutta jos parisuhteessa on kuiva asusi pitkään, niin pitää kyllä itsekin tehdä asialle jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tajuavat. Terveisin yhden isukin lapseton rakastajatar 😝

Ja "rakastajatar" on suomennettuna siis "varapatja". Sori, jos illusiosi jotenkin nyt romuttuivat, mutta totuus sattuu.

Vierailija
24/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Olen äiti ja jaksan silti panostaa itseeni ihan samalla tavalla kuin ennen lastakin. Minulla on yksi lapsi, kaksi hevosta ja päivätyö, eli tekemistä riittää. Silti meikkaan päivittäin, laitan hiukset, huollatan kynnet, käytän kivoja vaatteita, en edes omista verkkareita :D

Vierailija
25/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti jaksaa meikata ja jyystää. mä oon sitte toista maata :D

Vierailija
26/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Olen äiti ja jaksan silti panostaa itseeni ihan samalla tavalla kuin ennen lastakin. Minulla on yksi lapsi, kaksi hevosta ja päivätyö, eli tekemistä riittää. Silti meikkaan päivittäin, laitan hiukset, huollatan kynnet, käytän kivoja vaatteita, en edes omista verkkareita :D

Saatteko lastenhoitoapua ulkopuolisilta?

Vierailija
27/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vyötärönympäryksesi?

Vierailija
28/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se oli mies, joka muuttui haluttomaksi ja lihoi yli 10kg lapsen syntymän jälkeen. Vauvavuoden jälkeen mulla on ollut ihan samat halut kuin ennenkin, mutta mies ei innostu, koska lapsi voi viereisessä huoneessa herätä.. Kroppakin on kunnossa, vähintään yhtä hyvässä kuin ennen raskautta. En näytä koskaan perseeltä ja pukeudun nätisti. Kotihousuina on kyllä juoksutrikoot, mutta tuskin ne miehen haluja vie, kun vartalo on kuitenkin sporttinen.

Vierailija
29/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siitä parisuhteestakin pitää pitää huolta, vaikka on lapsia! Mielestäni seksi on tärkeä osa parisuhdetta, ja siihen kannattaa panostaa.

Aivan väärä näkökulma seksiin. Sitten hävittää vain omat halunsa kun pitää toisen haluja ajatella ja niihin panostaa. Yäk. En mä ainakaan haluaisi sellaista kumppania.

Mitä ihmettä? Kyllä mulle seksissä on tärkeää tuottaa rakastamalleni ihmiselle nautintoa, irtoseksi sitten asia erikseen. En voisi kuvitella että ottaisin yhtälöstä pois toisen halut ja ajattelisin vain itseäni.

No onko se nyt sitten muka jotain huolenpitoa, jos ne toisen halut on SULLE tärkeitä. Minusta se vain on huolenpidon vaatimista, jos vaaditaan sellaista, mitä toinen ei haluaisi tehdäkään.

Mitäköhän yrität nyt selittää?

Vierailija
30/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tajuavat. Terveisin yhden isukin lapseton rakastajatar 😝

Ja "rakastajatar" on suomennettuna siis "varapatja". Sori, jos illusiosi jotenkin nyt romuttuivat, mutta totuus sattuu.

Sinun mielestäsi vaimo on siis pelkkä patja?

Vierailija
31/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän yrität nyt selittää?

Että en ymmärrä neuvoa "huoltaa" parisuhdetta seksillä, jos seksi ei itselle ole hyvä tapa hoitaa sitä. Toisen halutko ne siinä vain merkitsevätkin?

Toisaalta taas, kukapa pihtaisi, jos itsekin sksistä tykkää?

Eli kenelle tuo idioottimainen neuvo on kehitetty? Seksistä tykkäävälle, jota kuitenkin huvittaa pihdata, vai?

Vierailija
32/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme saa lastenhoitoapua mistään ja vyötärönympärykseni on 63cm, niin kuin oli ennen raskauttakin. Synnytyksen jälkeen tein töitä, jotta palautuisin entisiin mittoihin, käytin mm. korsettia.

Enkä väitä, että kaikkien pitäisi tehdä näin, mutta älä hyvä ihminen väitä, että äidit eivät pidä huolta itsestään :D

Vierailija
33/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä se oli mies, joka muuttui haluttomaksi ja lihoi yli 10kg lapsen syntymän jälkeen. Vauvavuoden jälkeen mulla on ollut ihan samat halut kuin ennenkin, mutta mies ei innostu, koska lapsi voi viereisessä huoneessa herätä.. Kroppakin on kunnossa, vähintään yhtä hyvässä kuin ennen raskautta. En näytä koskaan perseeltä ja pukeudun nätisti. Kotihousuina on kyllä juoksutrikoot, mutta tuskin ne miehen haluja vie, kun vartalo on kuitenkin sporttinen.

Huono tekosyy viereisessä huoneessa nukkuva lapsi! Ehkei kehtaa sanoa, että pillusi on löysä?

Vierailija
34/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedossa on. Siitä syystä on nuoret rakastajattaret ja sponssattavat opiskelijattaret olemassa. Jos siis nyt alunperinkään lapsen ja akan jostain syystä menee hankkimaan.

Vierailija
35/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se aikaisemmin vastannut kolmen lapsen työssä käyvä äiti, joka hyvin jaksaa huolehtia kaikesta ja miehestä tietenkin myös. Minullakaan ei ole mitään pieruverkkareita, rumia kulahtaneita paitoja tai menkkapikkuhousuja, vaan olen aina kivoissa ehjissä vaatteissa niin kotona, kuin kodin ulkopuolellakin. :) Vielä kerran ihmettelen, miten joillakin ap:n kaltaisilla nuorilla naisilla (?) ei ole aikaa, mielenkiintoa ja jaksamista mihinkään? Viekö some kaiken ajan?

Vierailija
36/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha tai normaali kokoinen nainen on Hot ja harvinainen näky, onnellinen on se jolta sellainen kotoa löytyy

Vierailija
37/54 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka

Laiha

Urheilullinen nainen on 😍😗😙😘😚

Vierailija
38/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka

Laiha

Urheilullinen nainen on 😍😗😙😘😚

Nuoltava? Suihin ottava? Siis naisen les*onaisen näkökulmastako? Nuo hymiöiden maalatut huulet kun ovat naisen huulet, Mies ei tuollaisia laittaisi ikinä.

Vierailija
39/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei jaksa??

Ei se ole lapsilta pois jos äiti on hyväkuntoinen, pukeutuu kauniisti, laittaa ehkä vähän meikkiä (no töissä tietty pakkokin olla) ja nauttii siitä että on nainen?? Myös seksuaalisesti?

Mulle lapset on aina etusijalla, olen kuin leijonaemo mutta kyllä sille samalle "pallille" mahtuu myös siippa.

Tottakai mun mies olisi sen tajunnut ja hyväksynyt mutta on varmaan onnellisempi näin kun molemmat panostetaan myös toisiimme.

Vierailija
40/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään ole sanottu, että Ap ei panosta lainkaan, jaksaminen siihen on vain oikeasti heikompaa. Kuvitelkaa tilanne: olet lähdössä kiireessä töihin ja pitäisi meikata, lapsi kitisee vieressä tai saa raivarin - miten käy meikkaamisen? Tai: olet herännyt aikaisin viikonloppunakin ja luonteva ja mahdollinen aika seksille on lähempänä puoltayötä, tokihan se onnistuu, mutta aktiivisuudessa jää toivomisen varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi