Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtavatkohan miehet tajuta sitä, ettei äiti jaksa millään panostaa ulkonäköönsä ja seksitemppuihin kuten lapseton nainen?

Vierailija
18.09.2016 |

Mitä luulette, tajuavatko?!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka

Laiha

Urheilullinen nainen on 😍😗😙😘😚

Entä jos on huono iho, jota ei ehdi tai jaksa hoitaa?

Vierailija
42/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katos keskustelusta, kun huomasi olevansa ihan pihalla tämän väitteensä kanssa. Liekö Ap niitä naisia, jotka kokee seksin taakkana parisuhteessa ja sit lapsi on hyvä (teko)syy olla haluamatta seksiä. Todellisuudessa monet muut asiat on parisuhdetta kiinnostavampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap katos keskustelusta, kun huomasi olevansa ihan pihalla tämän väitteensä kanssa. Liekö Ap niitä naisia, jotka kokee seksin taakkana parisuhteessa ja sit lapsi on hyvä (teko)syy olla haluamatta seksiä. Todellisuudessa monet muut asiat on parisuhdetta kiinnostavampia.

En ole kadonnut vaan unohtanut laittaa Ap viestien perään. Itse asissa päin vastoin js siksi se huolettaa kun huomaan etten lapsista johtuvan väsymyksen takia jaksa panostaa kuten muuten jaksaisin. Koska ei ihan koko elämä voi olla vain suorittamista muiden hyväksi vaan itsekin pitäisi itselleen jotakin joskus saada. Ap

Vierailija
44/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa toitotetaan että seksiin ON keksittävä aina jotain uutta, tai se loppuu. Vai onko joku muka eri mieltä? Myöskään väsymys ja rasittuneisuus EI saa näkyä kropasta eikä naamasta. Aika helvetin kovat vaatimukset äideille, etenkin jos kärsivät univelasta. Ap

Vierailija
45/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat on usein itsekeskeisiä ja itsekkäitä ihmisiä. Etenkin naiset verrattuna synnyttäviin, lasta/lapsia hoivaaviin naisiin. Velat pelkää että kroppa menee pilalle.

Vierailija
48/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa jos äiti jaksaa panostaa ulkonäköönsä ja seksiin, henkinen kehittyminen ja sivistyminen esim lukemalla ainakin jää, kun ei vain ole aikaa. Ja sekin voi johtaa siihen ettei miestä enää kiinnosta, koska nainen ei osaa enää keskustella kiinnostavista asioista. Ap

Vierailija
50/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies on arjessa mukana, niin jaksamme panostaa itseemme ja toisiimme. Siksi sitä kutsutaan parisuhteeksi ja perheeksi; siinä ollaan yhdessä <3

Vierailija
51/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun mies on arjessa mukana, niin jaksamme panostaa itseemme ja toisiimme. Siksi sitä kutsutaan parisuhteeksi ja perheeksi; siinä ollaan yhdessä <3

Kuinkas kauan olette jaksaneet? Mistä tiedät, miten kauan tulette jaksamaan?

Vierailija
52/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ja miehelläni on ollut lapsia nyt hieman yli 15 vuotta, eli vanhin lapsista on nyt 15 vuotias ja kaksi seuraavaa hieman nuorempia. Keskimmäisen syntyessä rakensimme taloa ja nuorimman syntyessä mies oli paljon matkatöissä ja teki pitkiä päiviä muutenkin. Ja hyvin olen jaksanut tehdä kaikkea niin lasten kanssa kuin kodin ja miehen eteenkin. Asiat ovat ihan järjestelykysymyksiä useimmiten ja kun en jaksanut stressata turhuuksista, niin arki soljui hyvin mukavasti. Huumoria elämä vaatii ja kotityöt hoituvat kiroilemattakin. Miehen kanssa löysin helposti aikaa kun lapset nukkuivat, välillä seksi on ohi parissa minuutissa, välillä menemme pitemmän kaavan mukaan. Molemmat kuitenkin olemme olleet tyytyväisiä ja läheisyyttä on paljon.

Itseni huolehtimista en ole myöskään arjessa unohtanut, vaan käyn kampaajalla, meikkaan ja pukeudun tilanteen mukaan siisteihin kivoihin vaatteisiin, siinä kun ei mene yhtään enempää aikaa kun rumasti pukeutumiseenkaan. Hyvään malliin leikatut hiukset ovat puhtaina nopeasti siistit ja kasvojen hoitaminen ja laittaminen ei montaa minuuttia päivässä vie - aina pitää olla sen verran aikaa. Ap siis lopettaa typerät tekosyyt ja alkaa tekemään asioita fiksummin. Herääminen aamulla vaikka 10 minuuttia ennen auttaa jo paljon ja univelka on turha pistää kokonaan lasten syyksi - sinä voit vaikuttaa siihen asiaan itse hyvin paljon jos haluat.

Vierailija
53/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on aina kannustanut minua hoitamaan itseäni. Olen käynyt rauhassa lenkillä, kampaajaalla, kavereiden luonana ym., myös lasten ollessa pieniä.

Olen saanut elää kuin kuningatar, ja olen kiitollinen joka hetkestä!

T. Nainen, 26 vuotta naimisissa.

Vierailija
54/54 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt ap, kaikki muut ehtivät ja jaksavat ihan kaiken tehdä täydellisesti 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi