Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen ja pimpsan koskettelua naisen kanssa

N+N
18.09.2016 |

Olen nainen. Luulen, että uusi naistuttavani on kiinnostunut minusta seksuaalisesti.
Harrastamme yhdessä liikuntaa ja pukuhuoneessa olemme lähellä toisiamme, puhtaina ja alasti.

Annanko katseellani luvan hänelle koskettaa rintojani? Minulla isot rinnat, annanko ikään kuin vahingossa rintani koskettaa hänen paljasta ihoaan? Kehunko hänen vartaloaan? Pyydänkö saada koskettaa hänen rintojaan? Entä jos hän haluaa nuolla pilluani?

Ohjeita, vinkkejä, miten edetä?
Olen heteroliitossa, mutta kiinnostunut tutustumaan toiseen naiseenkin, harrastamaan seksiä toisen naisen kanssa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kosketan ensimmäisenä, jos saan tuttavaltani siihen luvan?

Onko rinnan koskettaminen aluksi liian rohkeaa?

Voisinko kysyä, saanko suudella hänen nänniään? Onko se liian rohkeaa myös?

Vierailija
22/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 24 kirjoitti:

Aivan mahtavaa! Minulla vastaa tilanne, mutta miehen kanssa. Kaverin kanssa tulee ryypiskeltyä ja silloin tällöin homoeroottisia vitsejä heiteltyä. Kerran siinä sitten vitsailtiin, kun saunasta tultiin. Oltiin sopivasti kaljoista ja parista paukusta hiprakassa ja otin sitten äkkiä kaverin kalun suuhun ja hyväilin sitä kielellä. Kaveri huokaisi kertoen samalla kuinka hyvää tekee ja kalu jäykistyi äkkiä kivikovaksi. Eikä mennytkään pitkää aikaa, kun sain suuhuni 4-5 kunnon ruiskausta lämmintä spermaa. En nielaissut sitä, vaan annoin valua suusta karvojen joukkoon. Sitten mentiin pesulle ja sain sitten vastapalveluksen, mut ne nielastiin.

Haram haram!! Sut pitäs ruoskia niin kauan et liha irtoo luista!

Musta tuntuu että lähi-idässä on siks just niin väkivaltaista kun se sairas uskonto kontrolloi ihmisen vapautta ja seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja tukahduttaa tällä tavalla yksilön kokonaan. Pitäiskö teidän leikata ne kurkut auki niiltä sairailta uskonnollisilta johtajiltanne ja alkaa elämään rauhallista elämää kuten muu maailma? Pitäkää ihmeessä kulttuurinne ja itämainen mystiikkaa, mutta lopettakaa toi järjetön uskonto sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 24 kirjoitti:

Aivan mahtavaa! Minulla vastaa tilanne, mutta miehen kanssa. Kaverin kanssa tulee ryypiskeltyä ja silloin tällöin homoeroottisia vitsejä heiteltyä. Kerran siinä sitten vitsailtiin, kun saunasta tultiin. Oltiin sopivasti kaljoista ja parista paukusta hiprakassa ja otin sitten äkkiä kaverin kalun suuhun ja hyväilin sitä kielellä. Kaveri huokaisi kertoen samalla kuinka hyvää tekee ja kalu jäykistyi äkkiä kivikovaksi. Eikä mennytkään pitkää aikaa, kun sain suuhuni 4-5 kunnon ruiskausta lämmintä spermaa. En nielaissut sitä, vaan annoin valua suusta karvojen joukkoon. Sitten mentiin pesulle ja sain sitten vastapalveluksen, mut ne nielastiin.

Hyvältä kuulostaa. Olis kiva puuhailla teidåän kahden kanssa kolmestaan vaikka mitä. Mies siis itsekin olen. ;)

Mitä sä puuhailisit?  Nuohoisit tuhkaluukulla? Tarjoasit paskaisen rektumisi lykittäväksi?

Kaikkea kivaa ja nautinnollista mitä kolme miestä voi keskenään touhuilla. Taidat olla sinäkin miehen tarpeessa kun kaappisi ovi noin pelokkaasti vapisee. ;)

Vierailija
24/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N+N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N+N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kaupassa koskettaa vieraan naiset rintoo tai peppua? Ja saako sivelä pimpaa päältä?

Itse olen erittäin seksuaalinen ja nautin suunnattomasti siitä, että vieras mies lähestyy minua joko koskettelemalla tai ehdottamalla seksiä. Toivottavaa tietenkin on, että ehdottaja olisi puhdas ja siisti, eikä päihtynyt.

Minusta hienovarainen rinnan tai pepun koskettaminen on pelkästään miellyttävä yllätys. (Josta en toki puolisolleni kertoisi.)

Tykkäisitkös jos hellästi painautuisin takaapäin vasten sinua niin, että tuntisit hieman seisokissa olevan kaluni vasten pyllyäsi vaatteiden läpi. Samalla saattaisin vienosti kosketella rintojasi ja suukotella niskaasi? Jossain ison kaupan syvennyksessä, ettei muut näkisi? ;)

Ehdottomasti tykkäisin ja kiihottuisin!

Kunpa joskus tapahtuisi kuvailemallasi tavalla.

Todennäköisesti keinuttaisin pyöreää peppuani etumustasi vasten!!

Ja saattaisin kädelläni hieraista kaluasi housujesi läpi!

Uuh kuulostatpa innokkaalta. Minun pitää ehkä kohta oikeasti runkata ja ajatella tuota tilannetta... En kyllä tosin saattaisi kauhean pitkään kestää jos hieroisin pyllyäsi minua vasten, vaan meidän pitäis ehkä siirtyä erittäin nopeasti jonnekin komeroon. Sitten saisitkin kalua takaapäin ihanaan pilluusi kunnes voihkisit nautinnosta ja kuulisit sen ihanan lätinän kun panisin sinua oikein kunnolla....

Nauti itsesi koskettelusta! Kiitos fantasiastasi!

Vierailija
25/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Pentin lötkö ottaa painetta`? Mee pois!

Vierailija
26/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N+N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N+N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N+N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kaupassa koskettaa vieraan naiset rintoo tai peppua? Ja saako sivelä pimpaa päältä?

Itse olen erittäin seksuaalinen ja nautin suunnattomasti siitä, että vieras mies lähestyy minua joko koskettelemalla tai ehdottamalla seksiä. Toivottavaa tietenkin on, että ehdottaja olisi puhdas ja siisti, eikä päihtynyt.

Minusta hienovarainen rinnan tai pepun koskettaminen on pelkästään miellyttävä yllätys. (Josta en toki puolisolleni kertoisi.)

Tykkäisitkös jos hellästi painautuisin takaapäin vasten sinua niin, että tuntisit hieman seisokissa olevan kaluni vasten pyllyäsi vaatteiden läpi. Samalla saattaisin vienosti kosketella rintojasi ja suukotella niskaasi? Jossain ison kaupan syvennyksessä, ettei muut näkisi? ;)

Ehdottomasti tykkäisin ja kiihottuisin!

Kunpa joskus tapahtuisi kuvailemallasi tavalla.

Todennäköisesti keinuttaisin pyöreää peppuani etumustasi vasten!!

Ja saattaisin kädelläni hieraista kaluasi housujesi läpi!

Uuh kuulostatpa innokkaalta. Minun pitää ehkä kohta oikeasti runkata ja ajatella tuota tilannetta... En kyllä tosin saattaisi kauhean pitkään kestää jos hieroisin pyllyäsi minua vasten, vaan meidän pitäis ehkä siirtyä erittäin nopeasti jonnekin komeroon. Sitten saisitkin kalua takaapäin ihanaan pilluusi kunnes voihkisit nautinnosta ja kuulisit sen ihanan lätinän kun panisin sinua oikein kunnolla....

Nauti itsesi koskettelusta! Kiitos fantasiastasi!

Kiitos sullekin kulta.

Vierailija
27/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N+N kirjoitti:

Mihin kosketan ensimmäisenä, jos saan tuttavaltani siihen luvan?

Onko rinnan koskettaminen aluksi liian rohkeaa?

Voisinko kysyä, saanko suudella hänen nänniään? Onko se liian rohkeaa myös?

Se riippuu niin paljon teidän keskinäisestä dynamiikastanne. Itse ottaisin ensin syliin ja hyväilisin selkää, sitten alemmas takamukseen ja sieltä reisien väliin. Ensin takaa ja sitten edestä. Jos vastapuoli on mukana, alkaisin suudella kaulaa ja hyväillä rintoja. Jossain vaiheessa kun sopivalta tuntuu, suutelisin suulle ja alkaisin siitä valuttaa alemmas. Nyt pitää lopettaa kun lämpenee liikaa :) Mutta pointti on siinä, että jos saat luvan koskea ylipäätään, sen jälkeen homma menee luonnostaan.

Vierailija
28/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että. Kahden naisen kanssa olis kyllä ihana touhuta. Vois katsella sitä nuolentaa ja liittyä mukaan ka antaa munaa molemmille, kunnes kaikki olisivat tyydytettyjä. Aah...

Vierailija
29/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että. Kahden naisen kanssa olis kyllä ihana touhuta. Vois katsella sitä nuolentaa ja liittyä mukaan ka antaa munaa molemmille, kunnes kaikki olisivat tyydytettyjä. Aah...

Newsflash. Me ei haluta sinua kyyläämään, eikä tarvita makkaranysääsi mihinkään. Sorry.

Vierailija
30/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki bi:t ja lepakot ei sentään oo femakkoja miesvihaajia.. Onneksi!

Vierailija
31/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää tyttöfantsuja :) Onko kokemusta oikeasti vai kuvitteletteko vaan? Mikä naisten välisessä seksissä olisi parasta? Hellyys ja herkkyys vai märät paikat vai mikä?

Vierailija
32/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Newsflash. Me ei haluta sinua kyyläämään, eikä tarvita makkaranysääsi mihinkään. Sorry.

No räplätkää te ittenne sillä aikaa märäksi niin mä meen paskalle.

Vierailija
33/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, mihin kohtaan sinä haluaisit toisen naisen suutelevan, koskettavan ihan ensimmäisellä kerralla?

Olisiko se niska, selkä, rinta, huulet? Ei ehkä pimpsa ensimmäisenä?

Vierailija
34/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N+N kirjoitti:

Nainen, mihin kohtaan sinä haluaisit toisen naisen suutelevan, koskettavan ihan ensimmäisellä kerralla?

Olisiko se niska, selkä, rinta, huulet? Ei ehkä pimpsa ensimmäisenä?

Kylki!! Hellästä "halailusta" (kuitenkin katse silmissä) on ehkä hyvä aloittaa. Oi hitto miksei mulla oo tollasta naista kaverina... N19

Vierailija
35/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vastaajat ovat naisia.

Mielestäni kahden naisen tai kahden tytön yhteiset hetket kuuluu vain heille.

Olkaamme me miehet rauhallisia ja annetaan heille oma aikansa, sillä kyllä he kutsuvat miehen mukaan jos niin haluavat.

Vierailija
36/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen nainen lähestyisi minua , toivoisin kosketuksia lantiolle, rinnoille - alkuun. Huulet mukaan . Niillä ihana kertoa mikä värinä sisimmässä leijailee.

Vierailija
37/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N19 ja Fly, kiitos teille molemmille vastauksistanne.

Itse jotenkin kallistuisin koskettelemaan hellästi ja kevyesti rintoja. Samalla katsoisin haluten naista silmiin. Haluaisin kiusata hellästi nännejä ja nuolla ja imeä niitä, mutta en kiirehtisi, vaan katsoisin, millaisia tuntemuksia kosketukseni saisi aikaan.

Yrittäisin olla rauhallinen, hellä ja kiireetön, vaikka haluaisinkin puristella ja pyöritellä hänen rintojaan, nuolla ja imeä niitä. Ja viedä käden pimpille. Työntää hitaasti sormen häpyhuulien väliin ja tuntea, onko hän kostunut ja kiimassa.

Olenko ihan hakoteillä?

Vierailija
38/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N+N kirjoitti:

Itse jotenkin kallistuisin koskettelemaan hellästi ja kevyesti rintoja. Samalla katsoisin haluten naista silmiin. Haluaisin kiusata hellästi nännejä ja nuolla ja imeä niitä, mutta en kiirehtisi, vaan katsoisin, millaisia tuntemuksia kosketukseni saisi aikaan.

Yrittäisin olla rauhallinen, hellä ja kiireetön, vaikka haluaisinkin puristella ja pyöritellä hänen rintojaan, nuolla ja imeä niitä. Ja viedä käden pimpille. Työntää hitaasti sormen häpyhuulien väliin ja tuntea, onko hän kostunut ja kiimassa.

Olenko ihan hakoteillä?

Et. Koska näette? :) N19

Vierailija
39/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N+N kirjoitti:

Olenko ihan hakoteillä?

Et. Koska näette? :) N19

Näemme torstaina. Tänään piti nähdä, mutta hän ei päässyt. Katsotaan sitten, miten menee. :)

Vierailija
40/49 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen vähän väkee siel teidän pukkarissa? Tai ehkä se on joku lepakoitten urheiluseura, niin ketään ei häiritse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän