Rintojen ja pimpsan koskettelua naisen kanssa
Olen nainen. Luulen, että uusi naistuttavani on kiinnostunut minusta seksuaalisesti.
Harrastamme yhdessä liikuntaa ja pukuhuoneessa olemme lähellä toisiamme, puhtaina ja alasti.
Annanko katseellani luvan hänelle koskettaa rintojani? Minulla isot rinnat, annanko ikään kuin vahingossa rintani koskettaa hänen paljasta ihoaan? Kehunko hänen vartaloaan? Pyydänkö saada koskettaa hänen rintojaan? Entä jos hän haluaa nuolla pilluani?
Ohjeita, vinkkejä, miten edetä?
Olen heteroliitossa, mutta kiinnostunut tutustumaan toiseen naiseenkin, harrastamaan seksiä toisen naisen kanssa.
Kommentit (49)
Ap olet hukassa. Vaikka kuinka sama sukupuoli kiinnostaa, se ei ole oikein. Taivaan Isän tahto on jotain muuta, vaikka nykyään kaikesta mahdollisesta yritetään tehdä sallittua ja normaalia. Tuo touhu on murhe Taivaan Isän sydämelle.
Tiedän, että mielipiteitä, tunteita, perusteluita vastaan ja puolesta löytyy, mutta aion edetä asiassa siten, miltä minusta parhaimmalta tuntuu.
Jos tilanne ajautuu siihen, että kosketan hellästi tämän naisen rintaa tai peppua, aion olla tilanteessa täysillä mukana, jos siltä tuntuu.
Mikäli emme pääse fyysiselle tasolle, haluan osoittaa elein ja liikkein, että rintani, peppuni ja pimpsani ovat hänen katseltavissaan.
Itse voin kuvitella sanovani jotain kaunista hänen ulkomuodostaan, hänen rinnoistaan ehkä. Katson sitten, miten hän reagoi siihen.
N+N kirjoitti:
Tiedän, että mielipiteitä, tunteita, perusteluita vastaan ja puolesta löytyy, mutta aion edetä asiassa siten, miltä minusta parhaimmalta tuntuu.
Jos tilanne ajautuu siihen, että kosketan hellästi tämän naisen rintaa tai peppua, aion olla tilanteessa täysillä mukana, jos siltä tuntuu.
Mikäli emme pääse fyysiselle tasolle, haluan osoittaa elein ja liikkein, että rintani, peppuni ja pimpsani ovat hänen katseltavissaan.
Itse voin kuvitella sanovani jotain kaunista hänen ulkomuodostaan, hänen rinnoistaan ehkä. Katson sitten, miten hän reagoi siihen.
Kerro sitten heti, miten homma eteni jos eteni. Jos ei edennyt, saat tulla koskettelemaan mua. Vitsi vitsi. :D N19
N+N kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen rintakontaktia jonka yhteydessä rauhallisesti voit sormettaa häntä. Kun hän käy nuolemaan pilluasi varaudu että voit saada nopeastikin räjähtävän orgasmin.
KieliM40
KieliM40, kiitos ihanasta vastauksestasi!
Tuo oli hyvä ehdotus! Kiihotun todella kuvitellessani, miten hän hieroo rintojani, käteni hänen häpykummullaan!! Imen hänen rintojaan ja työnnän sormea hellästi hänen pimppaan!! Löydän kostean reiän, jonka mettä hieron hänen klitorikseensa.
No, mites homma eteni, vai kehtaako sitä tänne edes kirjoitella? :)
KieliM40
Tässä kerran yhtenä iltana otin ja hieraisin naistasi jalkovälistä ennen panoa. Hän voihkaisi. Se varmaan sattui, enkä ole sitten sen jälkeen kosketellut sinne.
Puhumme ihan avoimesti seksistä. Usein kysyn, että pantaisko. Tissejä kosketeltessa olen pannut merkille, että nisät kovenevat hipelöinnistä. Sekin lienee epämiellyttävää, joten jätän nekin rauhaan ja keskityn panemaa.
Panemisen jälkeen meillä on yleensä niin hyvä olo, että nukahdan heti. Naiseni on usein kehunut panemistani.
Siellä, kun ollaan alasti, niin on helppo kääntää keskustelu intiimeille alueille esim: " Ajatko tussunkarvat usein?" Sit voi sanoo, että ite on hirveen hankala ajella niitä. Niin ja sit tietysti ehdottaa, että voisko se ajella. No, tietäähän se kuinka siinä sit käy. Pillun rassaamiseksi se menee ihan taatusti.