Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskusteluni sairaasta kissasta poistettiin jostain syystä, kissa lopetettiin koska oli sisäinen verenvuoto

Vierailija
18.09.2016 |

Oli saanut haulista metsässä liikkuessaan. En tiedä miksi keskustelu poistettiin. Nyt ei ole ainakaan enää kipuja hänellä.

t. Se saunan lauteiden alla piilottelevasta kissasta kirjoittanut

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Olisko kissasi kuulunut johonkin liikkeeseen, ei sellaisesta saa puhua.

Oikeesti, voi kissa raukkaa. Olis ollut kiva tietää, miten sitten sait sen lääkäriin?

Vierailija
2/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😿

Kotikissat eivät tosiaan kuulu ulos, mutta kokemusta viisaampana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa te ette ole huomanneet hauleja siinä kissassa????? Toivottavasti isäukkos saa hauleja takalistoonsa. Voitte sitten sanoa, että mitä suotta lääkäriin, kun ei ole näkyvää (!!!!???!!??!!!??!) vikaa.

Hyvä, että kissan kärsimykset loppui.

Vierailija
4/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin voi surku.

Vierailija
5/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni.

Kissa on suojaton vapaana liikkuessaan. Pitäkää kissat ja koiratkin turvassa.

Vierailija
6/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, naapurin kyydillä ja olen nyt hänelle velkaa laskun loppusumman. Itse maksoin 40€. Hän oli todella mukava ja sanoi että on ihan ok maksaa kuukausirahasta takaisin ja osan laskusta teen työnä hoitamalla hänen hevosiaan. Isästä olen osittain samaa mieltä mutta onneksi pääsen kohta muuttamaan.

Ap

Vierailija
7/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että asia selvisi. Ja kissa on nyt autuaammilla metsästysmailla. Taputukset sinulle kuitenkin, että rohkeasti otit asian puheeksi vaikka tuskin palstan neuvojista sinulle paljon apua oli. Ehkä kuitenkin sen verran, että tilanne ei kenenkään mielestä kuulostanut oikealta. Hyvää elämää Sinulle.

Vierailija
8/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haulinreikää ei ole helppo huomata eläimessä, varsinkaan jos se ei suostu lähikontaktiin. Surullista, että jotkut tällaista tekevät.

Vierailija
9/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ei kuulu suomen luontoon. Miksi kukaan ei tätä tajua?

Vierailija
10/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1, naapurin kyydillä ja olen nyt hänelle velkaa laskun loppusumman. Itse maksoin 40€. Hän oli todella mukava ja sanoi että on ihan ok maksaa kuukausirahasta takaisin ja osan laskusta teen työnä hoitamalla hänen hevosiaan. Isästä olen osittain samaa mieltä mutta onneksi pääsen kohta muuttamaan.

Ap

Olet erittäin fiksu nuori :) Pärjäät elämässäsi aivan varmasti!

Vierailija
11/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, nyt metsästyskautena luultavasti vahinko. Kissan on täytynyt olla todella kaukana kotoa sillä lähipiirissä ei metsästäjiä liiku. Ei näkynyt mitään haavaa/verta ja minua kohtaan käyttäytyi suht. normaalisti. Isää on aina vältellyt muutenkin kun hän on mikä on.

Ap