Miksihän naiset eivät yleensä ymmärrä kuinka yleistä nuorempien miesten salaa ihastuminen heihin on
Kommentit (18)
No kun salaa ihastutaan niin miten ne naiset sen tietäisivät??
Yleensä se "salainen" ihastuminen ei ole ollenkaan niin salainen kuin nänä ihastujat kuvittelevat.
Aika moni on saanut esimerkiksi työpaikalla todistaa tällaista "salaista" ihastumista, joka on kaikista vain tosi kiusallista.
Kyllä se on hieman hämmentävää, kun parikymmentä vuotta nuoremman huomaa ihastuneen, kymmenen vuotta nuorempi vielä menee.
Koska naisten ei tarvitse miettiä tällaisia, sillä kiinnostunut mies tekee aina aloitteen.
Sen verran komppaan että moni vanhempi nainen varmaan jättää lähestymättä sitä kivalta vaikuttavaa nuorempaa miestä kun kuvittelevat että ei se kuitenkaan tällaista vanhempaa naista huoli.
Se on aivan väärä käsitys.
Paljon enemmän olisi parisuhteita Suomessa jos naiset vaan kokeilisivat lähestyä eivätkä olettaisi että ei tuo minua kuitenkaan kelpuuta.
T. Mies
Ihmiset, naiset ja miehet, eivät osaa lukea ajatuksia. Jos haluat tietää, onko ihailun kohteella samanlasia tunteita, lähesty. Jos hyvin käy, voit saada hänet itsellesi. Jos taas toinen ei ole kiinnostunut ja on fiksu, hän osaa torjua sinut nätisti. Toisen tunteille nauraminen kertoo siitä, että ehkä hän ei olekkaan niin ihana kuin ajattelit.
Millainen on salianen ihastuminen joka ei salassa? - Tulee tuosta nimimerkki hanskan kommentista juurikin mieleeni tilanne, jossa mies (- tai nainen9 tekee kaiken näköistä enemmän ja vähemmän tunteita herättävää saadakseen ihastuksensa huomion, koska eihän voi paljastaa, että hän on salaa ihastunut; muuthan saattaisivat pian luulla, että hän elättelee jotain muitakin toiveita..
Itsekin ihastun salaa nuoriin miehiin...
Yksi 20 vuotta minua nuorempi mies oli minuun selkeästi ihastunut, mutta ei se minua haitannut. Juttelimme pitkään kaikesta mahdollisesta aina kun tapasimme ja jutut eivät olleet mitään ihan kevyitä, vaan aika syvällä välillä kävimme. En kuitenkaan antanut tilanteen juttelua pidemmälle mennä ja elimme tahoillamme normaalia elämää. Onneksi nuori mies sitten löysi itselleen ikäisensä naisen ja me olemme yhä vieläkin ystäviä.
Mistä päättelet, että naiset eivät ymmärrä kuinka nuoremmat miehet ihastuvat heihin?
Mä ihastuin yläasteella vikaluokalla kuviksen opettajaan, joka oli jotain neljäkymmentä. Ihana milffi, jota olis kyllä laittanut kuvisluokan pimiössä koulupäivän jälkeen, kunnes siivoojakin olis liittynyt mukaan kimppaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran komppaan että moni vanhempi nainen varmaan jättää lähestymättä sitä kivalta vaikuttavaa nuorempaa miestä kun kuvittelevat että ei se kuitenkaan tällaista vanhempaa naista huoli.
Se on aivan väärä käsitys.
Paljon enemmän olisi parisuhteita Suomessa jos naiset vaan kokeilisivat lähestyä eivätkä olettaisi että ei tuo minua kuitenkaan kelpuuta.
T. Mies
Naiset kun eivät muutu miehiksi ikääntyessään, toisin kuin yleisesti luullaan. Ihan samalla tavalla kuin nuortenkin naisten iskemisessä, on hyvä jos mies osaa olla aloitteellinen. Samalla tavalla ne vanhemmat naiset ovat naisia kuin nuoremmatkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin yläasteella vikaluokalla kuviksen opettajaan, joka oli jotain neljäkymmentä. Ihana milffi, jota olis kyllä laittanut kuvisluokan pimiössä koulupäivän jälkeen, kunnes siivoojakin olis liittynyt mukaan kimppaan.
Taitaa olla aika yleistä toi maikkaan ihastuminen. Minäkin olin siis täysin täpinässä matematiikan maikkaan! Ja kaverini, joka kävi eri koulua kuin minä, suorastaan ahdisteli miespuolista luokanvalvojaansa soittelemalla jopa tämän kotiin...
En usko. Sitä toitotetaan niiiiiiiiiiin paljon, että kaikenikäiset miehet ihastuvat/rakastuvat vain nuoriin alle 30v. nätteihin naisiin, että en suostu enää mihinkään muuhun uskomaan. Tokihan miehet jos eivät sitä parasta saa, niin tyytyvät vähän vanhempiinkin naisiin. Mut en mä haluu olla se johon vaan tyydytään. Eli parempi olla yksin. n36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika yleistä toi maikkaan ihastuminen. Minäkin olin siis täysin täpinässä matematiikan maikkaan! Ja kaverini, joka kävi eri koulua kuin minä, suorastaan ahdisteli miespuolista luokanvalvojaansa soittelemalla jopa tämän kotiin...
Uuh muna pilluun ah ah.
Koska naiset muistavat kuinka pelottavia keski-ikäiset miehet olivat kun ahdistelivat heitä heidän ollessaan nuoria. Luulevat nuorukaisten näkevän keski-ikäiset naiset samassa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset muistavat kuinka pelottavia keski-ikäiset miehet olivat kun ahdistelivat heitä heidän ollessaan nuoria. Luulevat nuorukaisten näkevän keski-ikäiset naiset samassa valossa.
Niin tämä on se syy miksi minäkin käyttäydyn hyvin korrektisti nuorta miestä kohtaan, vaikka hän on silminnähden ihastunut minuun. Eikä sitä tarvitse vain silmin nähdä, vaan sanoo minun olevan tärkeä ja tulee fyysisesti lähelle.
Eli huomaan ihastumisen kyllä, mutta en toimi, koska muistan hyvin miten ällöttäviä ne keski-ikäiset miehet olivat, kun olin itse nuori.
Miksi sitä pitäisi erityisesti ymmärtää, jos se kuitenkin tapahtuu salassa eikä koskaan johda mihinkään?