Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksihän naiset eivät yleensä ymmärrä kuinka yleistä nuorempien miesten salaa ihastuminen heihin on

Vierailija
18.09.2016 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi erityisesti ymmärtää, jos se kuitenkin tapahtuu salassa eikä koskaan johda mihinkään?

Vierailija
2/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun salaa ihastutaan niin miten ne naiset sen tietäisivät??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se "salainen" ihastuminen ei ole ollenkaan niin salainen kuin nänä ihastujat kuvittelevat.

Aika moni on saanut esimerkiksi työpaikalla todistaa tällaista "salaista" ihastumista, joka on kaikista vain tosi kiusallista.

Vierailija
4/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on hieman hämmentävää, kun parikymmentä vuotta nuoremman huomaa ihastuneen, kymmenen vuotta nuorempi vielä menee.

Vierailija
5/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisten ei tarvitse miettiä tällaisia, sillä kiinnostunut mies tekee aina aloitteen.

Vierailija
6/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran komppaan että moni vanhempi nainen varmaan jättää lähestymättä sitä kivalta vaikuttavaa nuorempaa miestä kun kuvittelevat että ei se kuitenkaan tällaista vanhempaa naista huoli.

Se on aivan väärä käsitys.

Paljon enemmän olisi parisuhteita Suomessa jos naiset vaan kokeilisivat lähestyä eivätkä olettaisi että ei tuo minua kuitenkaan kelpuuta.

T. Mies

Vierailija
7/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, naiset ja miehet, eivät osaa lukea ajatuksia. Jos haluat tietää, onko ihailun kohteella samanlasia tunteita, lähesty. Jos hyvin käy, voit saada hänet itsellesi. Jos taas toinen ei ole kiinnostunut ja on fiksu, hän osaa torjua sinut nätisti. Toisen tunteille nauraminen kertoo siitä, että ehkä hän ei olekkaan niin ihana kuin ajattelit.

Vierailija
8/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on salianen ihastuminen joka ei salassa? - Tulee tuosta nimimerkki hanskan kommentista juurikin mieleeni tilanne, jossa mies (- tai nainen9 tekee kaiken näköistä enemmän ja vähemmän tunteita herättävää saadakseen ihastuksensa huomion, koska eihän voi paljastaa, että hän on salaa ihastunut; muuthan saattaisivat pian luulla, että hän elättelee jotain muitakin toiveita..

Vierailija
9/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihastun salaa nuoriin miehiin...

Vierailija
10/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 20 vuotta minua nuorempi mies oli minuun selkeästi ihastunut, mutta ei se minua haitannut. Juttelimme pitkään kaikesta mahdollisesta aina kun tapasimme ja jutut eivät olleet mitään ihan kevyitä, vaan aika syvällä välillä kävimme. En kuitenkaan antanut tilanteen juttelua pidemmälle mennä ja elimme tahoillamme normaalia elämää. Onneksi nuori mies sitten löysi itselleen ikäisensä naisen ja me olemme yhä vieläkin ystäviä.

Vierailija
11/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että naiset eivät ymmärrä kuinka nuoremmat miehet ihastuvat heihin?

Vierailija
12/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin yläasteella vikaluokalla kuviksen opettajaan, joka oli jotain neljäkymmentä. Ihana milffi, jota olis kyllä laittanut kuvisluokan pimiössä koulupäivän jälkeen, kunnes siivoojakin olis liittynyt mukaan kimppaan.

Vierailija
13/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran komppaan että moni vanhempi nainen varmaan jättää lähestymättä sitä kivalta vaikuttavaa nuorempaa miestä kun kuvittelevat että ei se kuitenkaan tällaista vanhempaa naista huoli.

Se on aivan väärä käsitys.

Paljon enemmän olisi parisuhteita Suomessa jos naiset vaan kokeilisivat lähestyä eivätkä olettaisi että ei tuo minua kuitenkaan kelpuuta.

T. Mies

Naiset kun eivät muutu miehiksi ikääntyessään, toisin kuin yleisesti luullaan. Ihan samalla tavalla kuin nuortenkin naisten iskemisessä, on hyvä jos mies osaa olla aloitteellinen. Samalla tavalla ne vanhemmat naiset ovat naisia kuin nuoremmatkin.

Vierailija
14/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin yläasteella vikaluokalla kuviksen opettajaan, joka oli jotain neljäkymmentä. Ihana milffi, jota olis kyllä laittanut kuvisluokan pimiössä koulupäivän jälkeen, kunnes siivoojakin olis liittynyt mukaan kimppaan.

Taitaa olla aika yleistä toi maikkaan ihastuminen. Minäkin olin siis täysin täpinässä matematiikan maikkaan! Ja kaverini, joka kävi eri koulua kuin minä, suorastaan ahdisteli miespuolista luokanvalvojaansa soittelemalla jopa tämän kotiin...

Vierailija
15/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Sitä toitotetaan niiiiiiiiiiin paljon, että kaikenikäiset miehet ihastuvat/rakastuvat vain nuoriin alle 30v. nätteihin naisiin, että en suostu enää mihinkään muuhun uskomaan. Tokihan miehet jos eivät sitä parasta saa, niin tyytyvät vähän vanhempiinkin naisiin. Mut en mä haluu olla se johon vaan tyydytään. Eli parempi olla yksin. n36

Vierailija
16/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aika yleistä toi maikkaan ihastuminen. Minäkin olin siis täysin täpinässä matematiikan maikkaan! Ja kaverini, joka kävi eri koulua kuin minä, suorastaan ahdisteli miespuolista luokanvalvojaansa soittelemalla jopa tämän kotiin...

Uuh muna pilluun ah ah.

Vierailija
17/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset muistavat kuinka pelottavia keski-ikäiset miehet olivat kun ahdistelivat heitä heidän ollessaan nuoria. Luulevat nuorukaisten näkevän keski-ikäiset naiset samassa valossa.

Vierailija
18/18 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset muistavat kuinka pelottavia keski-ikäiset miehet olivat kun ahdistelivat heitä heidän ollessaan nuoria. Luulevat nuorukaisten näkevän keski-ikäiset naiset samassa valossa.

Niin tämä on se syy miksi minäkin käyttäydyn hyvin korrektisti nuorta miestä kohtaan, vaikka hän on silminnähden ihastunut minuun. Eikä sitä tarvitse vain silmin nähdä, vaan sanoo minun olevan tärkeä ja tulee fyysisesti lähelle.

Eli huomaan ihastumisen kyllä, mutta en toimi, koska muistan hyvin miten ällöttäviä ne keski-ikäiset miehet olivat, kun olin itse nuori.