Vierailija

http://www.voice.fi/viihde/robin-18-ei-nauti-ryyppaamisesta-tulee-niin-p...

Ja huono olokin tulee.
Hah, taitaa puheistaan huolimatta silti ryypätä ihan yhtä lailla kuin muutkin ikäisensä.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mitäköhän sanoisit siitä, jos robin sanoisi, että ryyppääminen se on parasta! Kirjottaisit vauvapalstalle, että onpas huono esikuva nuorille faneilleen!!!! :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kaikki ikäisensä ei todellakaan ryyppää. Tiedän paljon nuoria, joita jatkuva tolkuton alkoholin kulutus ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija

Ilmeisesti on testannut ja ei välittänyt seurauksista. Hänhän on tosi menevä, jatkuvasti veneilemässä, autoilemassa ja liikkumassa viikonloppuisinkin jos ei työt vie. Ei varmaan sohvan pohjalla makoilu huonovointisena siis motivoi.

Vierailija

En mäkään ole oikein koskaan ymmärtänyt ryyppäämistä. Olen toki joitakin kertoja ollut aika humalassa, mutta yleensä jos juon niin otan vaan pari. En tykkää olla umpikännissä eikä tuo alkoholi muutenkaan oikein vaan maistu. Aina olen baarissa selvinnyt alle 20e sillon joskus kun n. 18-vuotiaana baareissa kävin.

N23

Vierailija

Minä jopa ryyppäsin silloin tällöin tuossa iässä. Mutta parikymppiseksi mennessä totesin miten turhaa ja tyhmää on juoda hirveitä määriä. Mä en koskaan ole edes oksentanut juomisen takia, mutta kyllä sen kroppaassaan ja voinnissaan tuntee, että ei se hyväksi oo.

Vierailija

Tuskin tarvitsee. Nuoret ihmiset ryyppää koska eivät muuten uskalla lähestyä vastakkaista sukupuolta ja nussia. Robinilla ei ole varmaan tätä ongelmaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskin tarvitsee. Nuoret ihmiset ryyppää koska eivät muuten uskalla lähestyä vastakkaista sukupuolta ja nussia. Robinilla ei ole varmaan tätä ongelmaa.

Haha. Naulan kantaan. Robinilla ei ole epävarmuusongelmia tällä saralla.

Vierailija

Äääh tämmösten juttujen takia menee usko siihen et ihmiset joskus pitäis mua normaalina kun en pidä ryyppäämisestä. Toki poikkeuksia sääntöön löytyy mutta oma kokemus tästä kulttuurista on se, että jos et ryyppää oot hylkiö tai muuten vaan outo.

N18

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äääh tämmösten juttujen takia menee usko siihen et ihmiset joskus pitäis mua normaalina kun en pidä ryyppäämisestä. Toki poikkeuksia sääntöön löytyy mutta oma kokemus tästä kulttuurista on se, että jos et ryyppää oot hylkiö tai muuten vaan outo.

N18

Suurin osa tähän ketjuun vastanneista vaikuttaa ainakin olevan sitä mieltä että ryyppäämättömyys on ihan hyvä asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

N18

Nykyään kun terveysintoilu on suurta, niin sinun ikäisistäsi suurin osa ei taida juoda...

Vierailija

Musta on huippua, jos meillä kerrankin on julkisuudessa nuori mies joka on aidosti tuota mieltä näiden ainaisten pahojen poikien ja bilehirmujen sijaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat