Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako ottaa yhteyttä treffisivustolla naiseen, vaikka olen jonkin vuoden hänen ikähaarukkaa vanhempi?

Vierailija
18.09.2016 |

Näin yleisenä kysymyksenä siis. Monesti tehnyt mieli laittaa viestiä vaikka naiset hakevatkin yleensä jotain max 5v itseään vanhempaa. Minusta tuntuu että he ovat tässä häviäjiä, koska kaikki yli 4-kymppiset miehet eivät todellakaan ole mitään vanhuksia, moni urheilee ja nauttii elämästä täysin siemauksin. Juuri nyt törmäsin upean sporttisen naisen profiiliin ja sopisimme täydellisesti yhteen, mutta ikävä kyllä hän on 27v ja hakee alle 35v miestä. Kannattaako edes vaivautua ottamaan yhteyttä? Todella surullista jos tällaisen ikärasismin vuoksi ei edes kahville viitsitä lähteä. Ehkä se hieman vanhempi mies olisikin juuri sellainen josta olet aina haaveillut, fiksu ja keskustelutaitoinen, hurmaava ja itsevarma?

M46

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ehkä saada vaikka 37v naisen mutta tuossa ikäero on niin iso että kannattaa ehkä jättää aloitteenteko naisen vastuulle tai ei ainakaan panostaa mitenkään suuremmin ellei nainen ole jotenkin todella erityinen.

Vierailija
22/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki. Kannattaa myös hakea lääkärin virkaa insinöörin papereilla.

Jos on semmoinen lääkärin oloinen ja monet on sanoneet, et näyttää ihan lääkäriltä, niin eiks kantsis kumminkin kokeilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyse iästä, pituudesta, luonteesta ja ihan mistä tahansa ominaisuudesta hyvänsä niin epätoivoisen ja naurettavan vain itsestäsi teet, jos otat yhteyttä, jos toinen on selkeästi ilmaissut minkälaista ihmistä etsii, etkä ole sinne päinkään. Jokaisella kun katsos on oikeus tapailla juuri sellaisia ihmisiä kuin haluaa, eikä sinun "mut mä näytän kakskymppiseltä, mulla on 190 senttisen ego eikä kaikkien tartte olla urheilullisia vaan läskikin on kaunista" -ajattelulla ole mitään merkitystä, jos se toinen ei ajattele niin.

Koetapa etsiä seuraa, joka haluaa sinunlaisesi äläkä väkisin muutta jonkun muun kriteerejä, ettet joudu pettymään.

24/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kannattaa. Eihän siinä mitään menetä. Mutta älä ole ällöttävä, älä pyytele anteeksi ikääsi äläkä varsinkaan ihmettele, jos et saa vastausta.

Vierailija
25/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Voisit ehkä saada vaikka 37v naisen mutta tuossa ikäero on niin iso että kannattaa ehkä jättää aloitteenteko naisen vastuulle tai ei ainakaan panostaa mitenkään suuremmin ellei nainen ole jotenkin todella erityinen.

Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
26/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmekymmentä ja tapailen aloittajan ikäistä miestä. Minulla on hauskaa hänen kanssaan ja pystyn kuvittelemaan meille yhteisen elämän. Tapasimme sattumalta yhteisten tuttaviemme kautta ja hän pyysi kahville. En ollut ajatellut hommata itselleni niin paljon vanhempaa miestä, mutta koska pidin hänestä päädyin kokeilemaan.

Isokaan ikäero siis ei ole pahasta, jos se ei kumpaakaan haittaa. Kiinnostuksen kohteesi on kuitenkin laittanut ikärajat toivottaville yhteydenotoille ja sinä ylität ne ihan kirkkaasti. Itse antaisin olla ja etsisin naisen, joka toivomiin ikärajoihin sopisin. Voit toki laittaa hänelle viestiä, mutta ei kannata ihmetellä, jos mitään vastausta ei tule.

Vierailija
27/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan kuulun siihen vähemmistöön, jonka mielestä vanhemmat miehet eivät ole lähtökohtaisesti ällöttäviä ja viehättävyys saattaa parhaimmillaan kasvaakin iän myötä.

Mutta SILTI haluan pitkäaikaiseksi kumppaniksi omanikäisen tai muutaman vuoden (enintään kymmenen) yli. Parisuhde on muutakin kuin että tykkää toisesta ja viihtyy tämän kanssa. Esim perheen perustaminen. En halua että vanheneva mies ja teini-ikäiset lapset ovat sitten samaan aikaan hoivattavina. Ja vaikka biologia ei tule miehellä niin nopeaan vastaan, niin riski saada sairaita lapsia kasvaa miehelläkin iän myötä. Spermaan nimittäin tulee mutaatioita, ja niiden määrä rupeaa nousemaan huomattavasti neljänkympin tienoilla. Vanhojen miesten siittämät lapset ovat sekä vähemmän älykkäitä että fyysisesti epäviehättävämpiä kuin 25-35 v. miesten. Haluaisin myös, että lapsillani on isovanhemmat.

Toiseksi ystävät ja sosiaalinen elämä ovat minulle tärkeitä, ja jos jotain illanistujaisia on niin kumppanitkin on tuotu sinne mukaan. Ja huom nuorimmat ystäväni ovat vielä yli 5 vuotta minua nuorempia, lähempänä kahtakymmentä kuin kolmeakymmentä, ja heistä kolmekymppinenkin on jo vanha ihminen. En tiedä edustaako ap stereotypiaa, mutta monesti vanhemmat miehet eivät enää itsekään niin tuollaista sosiaalisuutta jaksa vaan mieluummin ovat viikonloput kotona.

Jotta lähtisin tuohon leikkiin jonkun viittäkymppiä lähenevän kanssa, niin täytyy olla todella erityinen tapaus. Mutta kyllä sellainen erityinen löytyy nuoremmistakin, kun vain jaksaa etsiä. Jos ei löydy, niin maailmassa on jotain pahasti vialla.

Vierailija
28/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yleisenä kysymyksenä siis. Monesti tehnyt mieli laittaa viestiä vaikka naiset hakevatkin yleensä jotain max 5v itseään vanhempaa. Minusta tuntuu että he ovat tässä häviäjiä, koska kaikki yli 4-kymppiset miehet eivät todellakaan ole mitään vanhuksia, moni urheilee ja nauttii elämästä täysin siemauksin. Juuri nyt törmäsin upean sporttisen naisen profiiliin ja sopisimme täydellisesti yhteen, mutta ikävä kyllä hän on 27v ja hakee alle 35v miestä. Kannattaako edes vaivautua ottamaan yhteyttä? Todella surullista jos tällaisen ikärasismin vuoksi ei edes kahville viitsitä lähteä. Ehkä se hieman vanhempi mies olisikin juuri sellainen josta olet aina haaveillut, fiksu ja keskustelutaitoinen, hurmaava ja itsevarma?

M46

Olisitko itse valmis tapailemaan 65 vuotiasta sporttista naista?

Vastaa itsellesi ja kas, siinä sinulle vastaus.

Vierailija
29/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita mulle! Olen N47 ja sporttinen, hurmaava, aktiivinen, nuorekas, ihana ja mitä kaikkea vielä... 😉

Mutta ai niin, eihän mulla olekaan mitään treffi-ilmoitusta missään 😂