Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lähes 50v ihmiset tekee?

Vierailija
18.09.2016 |

Lapset on saatu aikuisiksi. Mitä elämässä nyt on?
Töitä ja kodin siistinä pitämistä?
Eikö oikeasti mitään muuta enää ole. 50v ei jaksa enää valvoa baareissa.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on, kissan kanssa katsellaaan illat Netflixiä!

Vierailija
2/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta 43 v mutta mulla ainakin on pieniä lapsia niin ne vie aikaa

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nih, elämähän on valvomista paarissa. Olet säälittävä.

Vierailija
4/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastus.

Itse kun joskus eläköidyn, on haavenani omistaa vapaa-aikani taiteelle. Sitten vihdoin on aikaa tehdä vaikka joka päivä.

Vierailija
5/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelee, remontoi, harrastaa...

Vierailija
6/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo 7 v nyt ihan aikuinen vielä ole. Ja onko baarit siis mielestäsi ainoa vaihtoehto kodin puunaamiselle???

Vierailija
7/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no jos 11 ja 15 vuotiaat on aikusia, niin sitten.

Vierailija
8/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole mitään harrastuksia? Etsi nyt ihmeessä sisältöä elämääsi, muuten olet ihan hukassa, kun työt loppuu.

Vierailija
9/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole, mökkeillään, matkustellaan, urheillaan, lueskellaan, ollan töissä ja ihan sitä samaa kuin nuorenakin, nyt vähän viisaampina vain. Baarielämä ei kiinnostanut koskaan. Huolia ei vielä ole, terveenä ole pysynyt. N. 51-v.

Vierailija
10/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kudon villasukkaa keinutuolissa ja odotan kuolemaa. Elämä loppui 49 v 364 päivän kohdalla.

Vierailija
11/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muuta kuin odottaa kuolemaa.) No joo,harrastaa ja tapaa ystäviä,matkustaa,shoppaillee,sisustaa ja pitää hauskaa.Hauskaa on muuallakin kuin jossain raflassa.

Vierailija
12/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan parasta! Lainat maksettu, lapset muuttaneet, on varaa tehdä asioita, joihin ei ruuhkavuosina ollut mahdollisuus.

Toisaalta on myös huippuvuodet työssä, joka tarkoittaa enemmän vastuuta ja valtaa, pitkiä päiviä, työmatkoja jne.

Vierailija
13/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on vielä 2 teiniä ja yksi esiteini-ikäinen huollettavana. N50+

Vierailija
14/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilee. Sisustaa. Laittaa hyvää ruokaa. Matkustaa. Hoitaa omia monesti vielä kouluikäisiä lapsia. Käy töissä.

Vierailija
15/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-vuotias olen ja lapset 10- ja 14-vuotiaat. Baarissakin tulee joskus käytyä, valvomisesta se ei jää kiinni :)

Noin muutoin käyn töissä, teen kotitöitä, sitä samaa varmaan kuin reilu kolmekymppinenkin.

Vierailija
16/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin lapset saatu aikuiseksi ...? Monet naiset saavat lapset nykyisin reilusti yli 30- vuotiaina. Lähipiirissäni on synnytetty 40...45 vuotiaina. Erityisesti korkeakoulutetut naiset hankkivat lapset usein reilusti yli 30- vuotiaina.

50- kymppiset noin muuten tekevät hirveästi töitä. Ja jos aikaa jää mökkeilevät, matkustavat ja harrastavat.

Vierailija
17/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 v täällä. Kaikki 3 lasta vielä kotona. Kuopus 11 v, vanhin 18 v. Elämässä töitä, lasten hareastuksia, omia harrastuksia. Kavereiden tapailua. Ja jaksan minä riekkua baarissa vaikka pilkkuun asti. Jaksan edelleen myös tanssia keikan joka ikisen biisin. Elämä on parempaa nyt, kun silloin kn lapset olivat pieniä, koska nyt on vapaampi. Ja seksi ei ole koskaan ollut yhtä hyvää kuin nyt.

5-kymppinen on aika nuori vielä.

Vierailija
18/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen 80-kymppisiäkin jotka matkustaa autolla ympäri Eurooppaa "kun vielä jaksaa". Aika varhain on ap laittanut hanskat tiskiin.

Vierailija
19/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on iltatähti vielä alakoulussa.

Mutta muuten käyn töissä (vaativa duuni), matkustellaan paljon ulkomaille (hyvät hotlat - deluxeeta), shoppailen paljon, laitetaan himaa, ollaan lapsen kanssa, katotaan leffoja ja juodaan punkkua.

Käydään juhlissa, joita osuu kyllä kohdalle jokunen vuodessa, veneilläön ja mökkeillään (ei oma - appiukon ) huvilalla...

Vierailija
20/65 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tämä av-palsta. Täällä voi pyöriä kaikki päivät :D. Ihan niin kuin ap:kin tekee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme