Nettideittimiehet
Moni 40-50v mies kertoo eronneensa pitkästä liitosta ja etsivät uutta kultaa elämäänsä. Tapaillaan muutama kerta ja samalla haetaan uutta. Monella ei ole aikomustakaan sitoutua kuin hetkeksi. Minulle tuo deittimaailma on uutta ja olen ilmeisesti sinisilmäinen. PItäisikö etsiä mies jostain muualta vai tyytyä elämään yksin? Olen vähän yli 40v ja eronnut vuosi sitten. Onko tavallistakin, että tapaillaan monia yhtaikaa?
Kommentit (63)
hanska kirjoitti:
Matchdeitti kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Matchdeitti kirjoitti:
Muita olen sitten yrittänyt arvailla ja löytää vihjeitä saisiko henkilön selville jotain muuta kautta kuten facebook ym.
Lopeta tällainen niljailu. Se ei ole okei.
Siis että jos ATM saa viestin niin koska on niin arvoton ei saa siihen yrittää vastata? Et ole ensimmäinen YTM joka yrittää vesittää asiallisen keskustelun. Pitäähän sitä omia mahdollisuuksia nostaa poistamalla muut miehet apajilta. Tämä käyttäytyminen näkyy olevan kaikilla pelimiehillä paikkakuntaan riippumatta. Jos keskustelet jonkun naisen kanssa niin aivan pakko tulla naljailemaan.
En tiedä, mitä YTM tai ATM tarkoittavat, mutta deittipalvelussa kohtaamiesi naisten Facebook-profiilien ja yhteystietojen jäljittäminen antaa sinusta epätoivoisen ja creepyn viban, vaikka olisit ihan hyvillä asioilla. Tuon ymmärtäminen on vain sellaista sosiaalista hoksnokkaa, joka pitäisi hallita, mikäli ihmisten kanssa meinaa pärjätä.
Aina kannattaa heittäytyä tyhmäksi jos uhkaa hävitä väittelyn. Parisuhde on ihmisiin geeneihin kirjoitettu asia ja myös me arvottomat sitä haluamme. Toinen ilmeisesti hankalampi geeneihin kirjoitettu asia on parhaiden geenien siirto eteenpäin; Ylemmän Tason Miehen halu hallita naaraslaumaa ja siittää näitä mahdollisimman paljon. Tähän kuuluu yrittää ajaa Alemman Tason Mies pois paikalta. Toiset tekevät tämän suurilla lihaksilla ja koolla ja 'hanska' tyyppiset yrittämällä nolata. Nolaamiseen vaaditaan ekstrovertti luonne sekä jonkinmoinen älykkyys, pelkkä ekstroverttius siis ei valitettavasti riitä.
Jos teen yksinkertaistetun esimerkin; jos saan puhelun johon en vastaa onko stalkkaamista hakea tuo numero 'missed cals' muistista vai olisiko tuollainen toiminta 'creepyä stalkkaamista'?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä muualta miehiä löydä netistä vaan. Baariin en pääse kun olen yh ja isä ei hoida lapsia. En anna seksiä vaan etsin pitempiaikaista seuraa niin pihdata täytyy en tiedä nytkään kuinka kauan pitää. Nettimies koukuttaa viesteillä ja sydämillä. Vaikea tilanne.
Pelaat helposti halukkaat miehet ulos. Kerron esimerkin kuinka se tapahtuu.
Mies treffasi itsensä ikäistä, ilmoituksen mukaan kahden lapsen yh-äitiä. Yhteisiä harrastuksia tuntui olevan. Vielä kolmannellakaan tapaamisella ei saanut edes suudella, ainoastaan lyhyesti halata. Neljännellä tapaamisella mies sai kutsun naisen luokse. Paikalla kävi ilmi, että naisen lapset olivat myös läsnä, joten illasta tuli jonkinlainen karsinta sen suhteen, miten mies käyttäytyy lasten läsnäollessa. Myös naisen talon remonttitarpeet ja lapsenvahtihuolet tehtiin selväksi. Ruoanlaittoapukin olisi kelvannut, koska tämä mies oli koulutukseltaan kokki. Vieläkään ei mies erotessa saanut edes suudella ja bonuksena mies huomasi helposti lapsista, että heidän isänsä on kotoisin Lähi-idästä tai Pohjois-Afrikasta.
Miestä ei kiinnostanut enää tavata. Jaa että miksi? Miehelle tehtiin odotukset ja vaatimukset hyvin selviksi (vara-isä, remonttireiska, lapsenvahtiapu, ruoanlaittaja). Samaan aikaan mies ei saanut mitään vinkkiä siitä, että hän saisi diilistä itselleen jotain vastineeksi. Rikkana rokassa oli tietysti sekin, että nainen oli lisääntynyt "etelän hetelmän" kanssa.
No ne lapset nyt vaan kuuluu siihen pakettiin ja lasten etu nyt vaan on se ensisijainen. Ei siinä mitään "diilejä" olla tekemässä mutta pitäähän ehdokas testata kunnolla että mahdolliset luonne- tai muut viat tulevat kunnolla ilmi. Ettei tule sekaannuttua johonkin hyötyä tavoittelevaan lapsivihamieliseen uusnatsiin. Katsos kun se suhde pitäis osata rakentaa. Että sen verran remonttireiskaa pitäis miehestä löytyä.
Vai ei tehdä "diilejä"? Niin, eihän siinä tehdäkkään jos itse ei anna mitään, ottaa vaan. "Diilissä" molemmat saisivat jotain.
On se myös hauska nähdä että aina se "uusnatsi rasisti" on se pahin mörkö, mutta se "etelän hetelmä" siittäjä joka jätti lapset täysin yh:lle kun lompsi paremmille laitumille, hän ei mitään väärin tehnyt.
Jos mies alkaa kehua heti kuvan nähtyään,että olet ihana ja ihastuin heti ja alkaa tulla sydämiä muutaman viestin jälkeen, pakene.
Ihan liian moni on vaan seksin takia saalistamassa.
Toki löytyy hyviäkin.Itse löysin moneksi vuodeksi miehen netistä, suhde kaatui ajastaan välimatkaan.