Nettideittimiehet
Moni 40-50v mies kertoo eronneensa pitkästä liitosta ja etsivät uutta kultaa elämäänsä. Tapaillaan muutama kerta ja samalla haetaan uutta. Monella ei ole aikomustakaan sitoutua kuin hetkeksi. Minulle tuo deittimaailma on uutta ja olen ilmeisesti sinisilmäinen. PItäisikö etsiä mies jostain muualta vai tyytyä elämään yksin? Olen vähän yli 40v ja eronnut vuosi sitten. Onko tavallistakin, että tapaillaan monia yhtaikaa?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä muualta miehiä löydä netistä vaan. Baariin en pääse kun olen yh ja isä ei hoida lapsia. En anna seksiä vaan etsin pitempiaikaista seuraa niin pihdata täytyy en tiedä nytkään kuinka kauan pitää. Nettimies koukuttaa viesteillä ja sydämillä. Vaikea tilanne.
Pelaat helposti halukkaat miehet ulos. Kerron esimerkin kuinka se tapahtuu.
Mies treffasi itsensä ikäistä, ilmoituksen mukaan kahden lapsen yh-äitiä. Yhteisiä harrastuksia tuntui olevan. Vielä kolmannellakaan tapaamisella ei saanut edes suudella, ainoastaan lyhyesti halata. Neljännellä tapaamisella mies sai kutsun naisen luokse. Paikalla kävi ilmi, että naisen lapset olivat myös läsnä, joten illasta tuli jonkinlainen karsinta sen suhteen, miten mies käyttäytyy lasten läsnäollessa. Myös naisen talon remonttitarpeet ja lapsenvahtihuolet tehtiin selväksi. Ruoanlaittoapukin olisi kelvannut, koska tämä mies oli koulutukseltaan kokki. Vieläkään ei mies erotessa saanut edes suudella ja bonuksena mies huomasi helposti lapsista, että heidän isänsä on kotoisin Lähi-idästä tai Pohjois-Afrikasta.
Miestä ei kiinnostanut enää tavata. Jaa että miksi? Miehelle tehtiin odotukset ja vaatimukset hyvin selviksi (vara-isä, remonttireiska, lapsenvahtiapu, ruoanlaittaja). Samaan aikaan mies ei saanut mitään vinkkiä siitä, että hän saisi diilistä itselleen jotain vastineeksi. Rikkana rokassa oli tietysti sekin, että nainen oli lisääntynyt "etelän hetelmän" kanssa.
Hyvä pointti mutta joo minun lapset on suomalaisia valkoisia kalpeanaamoja ja huomaan että minusta kiinnostuu lähinnä miehet jotka itse on eronneita isiä. Silloin molemmilla on sama vähän hankala tilanne. Kuten sanottu en halua tilapäistä seksiseuraa enkä ole kovasti remontti-Reiskan tarpeessa.
Hypergamia siis iski heti: et halua samassa elämäntilanteessa olevaa miestä, vaan ansaitset parempaa.
Mieluiten ottaisit lapsettoman, itseäsi hieman vanhemman, lihaksikkaan, varakkaan, yliopistokoulutetun, kielitaitoisen maailmaa nähneen supliikkimiehen kenties...?
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut nettideittailusta, mutta joku siinä tökkii todella pahasti. Se on jotenkin niin valheellista. Vihan sitä jokainen kirjoittaa mitä haluaa, helppo siellä on kotona laittaa liirumlaarumia viesteihin. Toisaalta taas onhan se nopeaa ja halkipoikkipinoon -tyylistä, josta saattaa löytyä ihan helmiäkin hyvällä tuurilla. Vielä en ole uskaltanut muuta kuin katsoa ilmoituksia, ehkä syksymmällä räntäsateissa uskallan enemmän.
Kyllä vähänkin pidemmässä viestienvaihdossa tulee ihmisen persoonallisuus oikein hyvin esiin. Millaista huumoria käyttää, mihin tyyliin kirjoittaa jne. Kirjoittamalla voi helposti valehdella yksittäisiä asioita, mutta oman itsen peittäminen ei todellakaan ole helppoa. Myös se, mitä toinen haluaa itsestään kertoa, kertoo paljon.
Itselleni nettideittien ainoa ongelma on epävarmuus omasta ulkonäöstä, jännitän siis aina ennen ensimmäistä tapaamista vastaanko odotuksia (vaikka profiilikuvani ovat mahdollisimman totuudenmukaisia). Mutta tietty epävarmuushan kuuluu näihin hommiin aina, koska näpeille voi tulla.
Itselläni ei ainakaan olisi aikaa tai tilaisuuksia tavata juuri ketään ilman tinderiä.
Sinun tuli oppia ottamaan deittailu rennommin.
nojaa kyllä netistä voi miehen löytää mutta sanoisin, että on helpompaa vain törmätä tosielämässä johonkin..netissä usein juuri ne jotka sanoo, ettei etsi seksiseuraa, etsii sitä.sitä on katsos pakko toistella kun pelkää, että näkyy pelkkä seksin perässä juokseminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin nettipalstalla ja sovittiin treffit kolmen päivän päähän. Juteltiin kauan ja käveltiin ulkona. Muutaman päivän päästä tavattiin uudestaan ja oli jo läheiset tunnelmat. Samoin seuraavalla kerralla. Välissä vaihtui satoja viestejä ja sydämiä ja rakkaussanoja. Sovittiin pitempi tapaaminen ja sitä ei koskaan tullut. Miehestä ei kuulunut mitään pariin päivään, ei selityksiä, ei yhtään muutakaan. Ei vastannut puhelimeen. Laitoin aika ärtsyä tekstiä valehtelusta ja onko pitänyt ihastumistani pilkkanaan ja mitähän tauteja hänestä mahtoi tulla. Mies oli aivan ymmällään, miksi olin noin vihainen ja suutunutja menin haukkumaan hänet. Olisi ollut reilua ilmoittaa,ettei halua tavata.Sitten vielä syyllisti minua,kun loukkasin häntä sanoillani.
Rakkaussanat parin tapaamisen jälkeen ovat sellainen hälytysmerkki, että itse olisin pakittanut jo siinä vaiheessa.
Miehellä toinen deitti esteenä tai sitten psykopaatti-valehtelija, joka ei näe mitään vastuuta omassa käyttäytymisessään. Tai oletettavasti nuo molemmat.
Hyvää seksiä kyllä saa noilta miehiltä.
Millä sivustoilla käytte? Musta tuntuu, että esim. suomi24 deiteissä on ihan tosi epäviehättäviä miehiä. :/
En käy baareissa ja harrastus on ulkoilua yksin. Työpaikka naisvaltainen. Aika heikkoa olisi ketään löytää ilman nettiä. Olen vuoden aikana deittaillut useamman miehen kanssa. Joku on ollut lenkkiseurana, toinen juttukaverina ja elokuvissa ja ei lainkaan seksiä. Kahden kanssa oli seksiä ja sitten kiinnyin liikaa, kun tarinat loppuivatkin muutaman kerran jälkeen.
Tuo on parempi tapa eli viettää aikaa muuten ja katsella ,tuleeko jutusta mitään. Kiintyyhän heihinkin tavallaan, toki. Mutta seksillä aloitus ei ainakaan mun kohdalla ole johtanut mihinkään muuhun kuin murheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Millä sivustoilla käytte? Musta tuntuu, että esim. suomi24 deiteissä on ihan tosi epäviehättäviä miehiä. :/
Eliittikumppanit. Aika hyvin ehdokkaat valikoituvat koulutustason , välimatkan ym. mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliittikumppanit. Aika hyvin ehdokkaat valikoituvat koulutustason , välimatkan ym. mukaan.
Eliittikumppaneissa niin vähä miehiä että viikossa käin kaikki kolme relevanttia läpi. Yhtä tapailinkin pari kuukautta, mutta ei ollut edellytyksiä seurusteluun. Nämä kolme kuitenkin keskimäärin olivat parempaa tasoa kuin s24 miehet. Tosin kaikki nuokin olivat myös s24:ssä.
Vierailija kirjoitti:
En käy baareissa ja harrastus on ulkoilua yksin. Työpaikka naisvaltainen. Aika heikkoa olisi ketään löytää ilman nettiä. Olen vuoden aikana deittaillut useamman miehen kanssa. Joku on ollut lenkkiseurana, toinen juttukaverina ja elokuvissa ja ei lainkaan seksiä. Kahden kanssa oli seksiä ja sitten kiinnyin liikaa, kun tarinat loppuivatkin muutaman kerran jälkeen.
Tuota kutsutaan nimellä mieshaaremin kartuttaminen. Käytät montaa miestä, joista jokainen täyttää yhden tarpeesi. Noista miehistä kuitenkin 100% haluaa (myös) seksiä, joten heille juttuseurana oleminen on vain se hinta, jonka ovat valmiita (mahdollisesta) seksistä maksamaan.
Jos mies on järkevä, hän tunnistaa joutuneensa mieshaaremiin, ja tekee päätöksen olla sellaiseen enää kuulumatta. Poikkeuksen tekee niin sanottu panopuun virka, koska silloin mies saa ainakin puoliksi haluamansa. Olettaen siis että mies haluaa sekä parisuhteen että seksiä. Juttu- ja lenkkiseurana ollessaan mies ei saa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliittikumppaneissa niin vähä miehiä että viikossa käin kaikki kolme relevanttia läpi.
Niin... minkähän vuoksi siellä on niin vähän miehiä, kun kaikilla muilla treffisaiteilla miehiä on yleensä kymmenkertainen määrä naisiin verrattuna...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliittikumppaneissa niin vähä miehiä että viikossa käin kaikki kolme relevanttia läpi.
Niin... minkähän vuoksi siellä on niin vähän miehiä, kun kaikilla muilla treffisaiteilla miehiä on yleensä kymmenkertainen määrä naisiin verrattuna...?
Kerro toki?
No se on netteideittailussa haasteena kun jatkuvasti pukkaa uutta matchia. Mistä sen sitten tietää että onko se viimeisin sitten parempi kuin nykyinen. Pakkohan se on ottaa selvää.
M
Eikö netin ulkopuolella onnaa? Netissä ei ole kuin hyväksikäyttäjiä, perverssejä ja suoranaisia friikkejä. Sinuna unohtaisin ne ihan kokonaan.
Olet vain vanhanaikainen. Nykyään on muotia vapaat suhteet jne.
On se netin kauttakin aika vaikea löytää asiallista miestä. Vilkaisin tuossa juuri läpi n. 360 kuvallista ilmoitusta ja tarkemmin avasin niistä ehkä 50. En ole kovin kranttu ulkonäön suhteen ja löydän helposti miesten kuvista jotakin mukavaa ja miellyttävää. Suurimman osan ilmoituksista pistin kiinni kun tekstistä löytyi jotakin sellaista mikä ei ollut minua varten (esim. että mies haluaa vielä lapsia tai hänellä on pieniä lapsia, mies etsi minua nuorempaa tai jotakin muuta mistä en välittänyt) ja ehkä kymmenisen ilmoitusta oli ihan ok ja kiinnostavia. Kolme ilmoitusta jäi mieleeni hyvin ja nyt arvon mielessäni uskaltaisinko laittaa miehille, tai edes jollekin heistä, viestiä.
Jos laitan jollekin viestiä, niin sittenhän se vasta jännittäminen alkaakin, että mitä mies on mieltä minusta. :D Hankalaa, hankalaa..
N42
Toisin sanoen et osaa ajatella asiaa lainkaan miehen kannalta.