Millainen tyyli sopii kohta 40-vuotiaalle?
Tuntuu että olen tyylillisesti ihan hukassa ollut jo jonkin aikaa. Meidän ikäisille ei ole muotiblogeja vaan ne ovat nuoremmille eli alle 30-vuotiaille. Tuntuu kuitenkin että onko niiden tyyli jo liian trendikästä ja nuorekasta minulle joka parin vuoden päästä on jo 40v. Olisi ihana jos löytyisi oman tyylinen ja ikäisen muotiblogi. En halua mitään isoja logoja ainakaan. Millainen tyyli siis sopisi tämän ikäiselle.
Kommentit (14)
No, nelikymppisiä on todella monenlaisia ja se on upeaa. Useimmat lienevät löytäneet tyylinsä siinä vaiheessa. On vakavaa business-tyyliä. On hameisiin ja mekkoihin pukeutuvaa lettipäätä. On rempseää farkkunaista. Ja vaikka mitä. Valitse ihan sitä, mistä tykkäät ja - simsalabim - olet täydellinen. Tämä on nelikymppisyyden taika :)
Siis mitä sopuloitko pukeutumisesi jostakin blogista? Löydä oma tyyli. Kukkaron, kropan ja käyttötarkoituksen kokonaisuus.
Juuri leikkasin vyötärölle asti ulottuvat hiukset graafiseksi polkaksi.
N39
Esim. caprihousut ja pirtsakka tunika! Kenkinä voi olla vaikka Riekerit.
Marimekko on aina tyylikästä. Jos olet räväkkä niin kokeile Desigualia. :)
Hanki ensin sen verran omanarvontuntoa, että et kysele muilta, mihin sinun pitää pukeutua. :) Sitten laitat päälle sellaista, mikä tuntuu mukavalta ja itsellesi sopivalta.
Sellainen, mikä tuntuu omalta. Itse käytän arkisin lähinnä kapealahkeisia farkkuja topin ja neuletakin kanssa tai rentoa mekkoa paksujen sukkisten kanssa, kengät sitten tilanteen mukaan. En käyttäisi enää minishortseja, vesirajamekkoa tai crop toppia, mutta suurin piirtein kaikki muut vaatteet ovat mielestäni ikään katsomatta ok.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, mikä tuntuu omalta. Itse käytän arkisin lähinnä kapealahkeisia farkkuja topin ja neuletakin kanssa tai rentoa mekkoa paksujen sukkisten kanssa, kengät sitten tilanteen mukaan. En käyttäisi enää minishortseja, vesirajamekkoa tai crop toppia, mutta suurin piirtein kaikki muut vaatteet ovat mielestäni ikään katsomatta ok.
Laitatko kuvan tuosta rennosta mekosta? Tyylisi kuulostaa kivalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Musta noi minishortsit ja muut on täysin sopimattomia ikään katsomatta!
Enemmän se on kropasta ja kokonaisuudesta kiinni kuin iästä.
Vilassa, Your Facessa, Stockalla ym tosi monessa liikkeessä saa stailaukseen apua joten kannattaa varata aika ammattilaiselle. Netin kautta on tosi vaikeaa ehdottaa mitään kun ei näe kokonaisuutta.
T.myyjä
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se on kropasta ja kokonaisuudesta kiinni kuin iästä.
Ja siitä millainen ihminen olet. En ainakaan itse koe voivani pukeutua sen enempää business- kuin rock-henkisesti. Molemmissa tyyleissä tuntuisi siltä kuin olisin menossa naamiaisiin. Hieman mukavuusalueen ulkopuolelle olen mennyt siinä, että pukeudun hieman naisellisemmin kuin mitä luonteelleni olisi ominaista. Syynä se, että mekot näyttävät paremmilta vartalolleni, lisäksi ne ovat mukavia ja minun elämäntavallani käytännöllisiä.
Jätesäkki tai burkha.