Mitä haukkumasanoja sait kuulla, kun kävit peruskoulua?
Kommentit (49)
Sumo. Loppui siihen, kun tämä huutelija juoksi *sattuneesta syystä* itkien ja pidellen verta vuotavaa nenäänsä opettajan luo vinkumaan byhyy tuo löi. Onneksi siihen aikaan opettajakin ymmärsi yskän ja sanoi kiusaajalle vain että noniin meneppäs nyt siitä. Yrittihän se kostaa parin kaverinsa kanssa myöhemmin, vaan väärässä paikassa kun sattui olemaan pari vanhempaa kaveria paikalla. Lopputuloksena tästä kostoporukasta yksi kusi housuun ja kaikki juoksi karkuun. NOIN se kiusaaminen loppuu.
"ping ping" tätä huutelivat ja vetivät samalla silmänsä sormilla viiruiksi. Näytin niitten pällien mielestä kiinalaiselta, kun on silmät hivenen aasialaismalliset, kuten hyvin monilla suomalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Lestaksi muutama poika haukkui.
Mun lasta haukuttiin lestaksi seiskalla. Muutti pukeutumistyyliä ja vaatetus kuvasti musiikkia, jota kuunteli. Sitten oliki uusnat-si 😂
Apina. Tuli valitettavasti yllättäen tytöltä johon olin salaa pihkassa. Siihen asti kuvittelin meneväni kohta juttusille koska luulin että katseemme kohtasivat aika monta kertaa hieman eri merkeissä. Onneksi näin että käsitin väärin ne katseet. Säästyin pahemmilta noloilta jos olisin mennyt juttusille. Mutta kyllä tuo jätti jälkeensä jonkinlaisen trauman pitkäksi aikaa tyttöjä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olin se haukkuja koulussa. Häpeän syvästi tekemääni ja en ymmärrä miksi edes moista tein. Tämä ei selittelyllä parane ja olen tehnyt kaikkeni että kiusaamista ei enään tapahdu. Työpaikallani olen ottanut jyrkän kannan työpaikkakiusaamiseen ja puolustanut voimakkaasti kiusattuja. Ehkä tämä edesauttaa lopullisella tuomilla mutta nuoruudessani tekemiäni ääliömäisyyksia se ei poista.
Se on enää! Opettele rotannaama edes kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olin se haukkuja koulussa. Häpeän syvästi tekemääni ja en ymmärrä miksi edes moista tein. Tämä ei selittelyllä parane ja olen tehnyt kaikkeni että kiusaamista ei enään tapahdu. Työpaikallani olen ottanut jyrkän kannan työpaikkakiusaamiseen ja puolustanut voimakkaasti kiusattuja. Ehkä tämä edesauttaa lopullisella tuomilla mutta nuoruudessani tekemiäni ääliömäisyyksia se ei poista.
Se on enää! Opettele rotannaama edes kirjoittamaan.
En pijä enään yhtää tuosta sinu haukkumatyylist.
Läskiprse, pitsanaama. Pojat haukkui.
Olen nainen.
Mulla on erikoinen sukunimi, siitä sai kuulla kaikenlaista "hassua" väännöstä. Samoin etunimestä.