Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haukkumasanoja sait kuulla, kun kävit peruskoulua?

Vierailija
17.09.2016 |

Vitsailtiin sukunimestä yläasteella. :/

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikatto,läski,possu.

Vierailija
2/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski oli yleisin, nimittelijöillä ei ollut paljon mielikuvitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tumppi" ja pari nimiväännöstä.

Vierailija
4/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle sylkemistä. Läski läski läski läski.

Vuodesta toiseen sai kuulla. Enää en ole läski, mutta ei ole kyllä itsetuntoa tai omanarvontuntoakaan. Eipä se koskaan päässyt kehittymään. Sydämen syke kiihtyy edelleenkin kun joudun ohittamaan poikajoukkoja, oli ne ala- tai yläkouluikäisiä tai vanhempia. Sellainen paniikki/häpeä/pakene-reaktio iskee sisimmässä, vaikkei se ulospäin enää näy. tulen kyllä juttuun ihmisten kanssa, syvällisempiä ajatuksia en kuitenkaan jaa kenellekään enkä päästä lähelle. Luottamus muihin ja varsinkin miessukupuoleen on mennyt.

Ja suurin toiveeni on löytää ihana mies, saada parisuhde. Kuinka kornia 😆 ei voi kuin huokaista ja jatkaa yksin. Välillä on surullisempia, läheisyyden kaipuun täyttämiä aikoja, mutta nekin kestää kun on kestettävä.

Ulkonäkö on tärkeää miehille: läskinä ei kelvannut, kun laihtui niin alkoi huomiota satamaan. Mutta kun ex läski on yleensä ruma alasti, kun on pudottanut paljon painoa. Eli kun on sänkyyn asti päässyt niin sitten viimeistään jätetään. kiva tilanne.

Vierailija
5/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu*ra, ruma, noita, elefanttiperse. Muiden muassa. Saateltuna lauseilla kuten "mee tappaan ittes" ja "sun pitäis mennä kauneusleikkaukseen" ym.

Vierailija
6/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsanaama, ruma, hikari, hikipinko.

Minulla oli siis muutamia finnejä ja sain hyviä numeroita vähäisellä lukemisella. Hirveitä syntejä! Terveisiä vaan sinne Itä-Suomeen. Haistakaa vittu.

8/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski, paska

Vierailija
9/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski hu0ra

Vierailija
10/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olin se haukkuja koulussa. Häpeän syvästi tekemääni ja en ymmärrä miksi edes moista tein. Tämä ei selittelyllä parane ja olen tehnyt kaikkeni että kiusaamista ei enään tapahdu. Työpaikallani olen ottanut jyrkän kannan työpaikkakiusaamiseen ja puolustanut voimakkaasti kiusattuja. Ehkä tämä edesauttaa lopullisella tuomilla mutta nuoruudessani tekemiäni ääliömäisyyksia se ei poista.

Vierailija
11/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainoa paskiainen (jäi luokalleen ja joutui kanssani samalle luokalle, asui kaupungissa ja oli merkkivaatteissa toisin kuin me muut maalaislapset, oli ihan helvetin leuhka jätkä, vaikkei ollut tyttöjen eikä kai poikienkaan suosiossa, hänestä tuli isona urheilukentänhoitaja) oli olevinaan kaveri, mutta kerran musiikkitunnilla, kun onnistuin jutuissa hyvin, jätkä sähähti korvaani: LAUTA!

Pienet ja rumat rintani olivat minulle tosi paha paikka. Huonot ja halvat rintaliivit eivät tilannetta parantaneet. Muistan yhä tuon luokan ja istumapaikat, vaikken muuten muista koulurakennuksesta juuri mitään. Tuosta on aikaa 40 vuotta. Ja tuo on siis ainoa kerta, kun minua arvosteltiin negatiivisesti, olin ns. suosittu tyttö.

Voi helvetti miten suututtaa niiden puolesta, jotka ovat saaneet paskaa niskaan enemmän.

Vierailija
12/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H***a, lesbo, vammainen, hikari, läski... Ei kovin luovaa.

Vierailija
13/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillirousku.

Vierailija
14/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ja ihra-"nimeni" olivat yleisimmät ala-asteella.

Yläasteella hävisi lapsenpyöreys, niin loppu haukkuminen.

En omasta mielestäni koskaan ollut läski. Olin vaan pulleampi kuin moni muu, ja niin oli siskonikin pienenä. Normaalipainoinen olen ollut aina ja harrastin karatea tokalta luokalta lukioon.

Vierailija
15/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun lauta

Vierailija
16/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10pennin h**ra, outo, epäilyttävä. Joo hei vaan!

Vierailija
17/49 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä haiset"

Ei kiva, vielä aikuisenakin pelkään haisevani, ja luulen etteivät muut vain sano siitä. Vetäydyn porukoista. En edelleenkään tiedä miksi mua haukuttiin haisevaksi. Oliko se henki vai vaatteet, vai hiki, vai jokin pesuaine, deodorantti? Mutt luultavasti mut vain haluttiin häätää pois.

Vierailija
18/49 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan tullut nimittelemään kun olisin vetäissyt nyrkillä päin näköä.

Vierailija
19/49 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja haukkui mut pystyyn paskannetuksi lapamadoksi

Vierailija
20/49 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat kiusaavat läskejä tyttöjä, mutta tytöt kiusaavat kauniita ja seksikkäitä tyttöjä. Syynä tietysti kateus. Läskille tytölle ei kukaan ole kateellinen.

Moni kiusattu kaunis ja seksikäs nainen, joita tiedän seurustelee nykyään tatuoidun roinaajan kanssa. Kiusattu nainen kelpaa hyvin tatuoidulle roinaajalle samasta syystä kuin oli kiusattukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan