Armeija - änkytys vastatessa yliluutnantin kysymykseen - luokasta ulos heitto ja valtavat rangaistukset?
Olen kuullut tuon tapahtuvan, miten pystyn välttymään siltä änkyttäjänä? Itsellä alkaa intti talvella.
Kommentit (6)
Turha stressata, ei siellä varmaan rangaista sellaisesta mihin ei ihminen voi itse vaikuttaa.
Sun pitää tehdä selväks että sä änkytät. Itsellä hyvin lievä änkytys ja vielä nainen eli intti ei ongelma, mut puhu asiasta.
No, mainitset änkytyksestä terveystarkastuksessa. Jos ja kun ( epäilen tuota kun- -sanaa) änkytät kysymykseen, ja poistut luokasta, jos poistetaan. Otat rangaistukset vastaan. Sitten teet ilmoituksen simputuksesta kouluttajan esimiehen esimiehelle. Kerrot asiasta ystävällesi, joka sitten ilmoittaa asiasta iltapäivälehdistölle. Eiköhän ala anteeksipyyntöä sinulle tulemaan... Sinähän et tietenkään ilmoita lehdistölle, koska et ole mankuja. Anna ystävän tosiaan hoitaa sinun puolestasi asia.
Vierailija kirjoitti:
NO lopeta se änkyttäminen vitun dorka!
Kirjottaja ite yläpeukutti 🌚
En muista että olisin itse joutunut koskaan puhumaan luokassa. Enkä myöskään muista että ketään olisi pilkattu puhevikojen takia.
Älä mene armeijaan.
On kai sinulla parempaakin tekemistä kun työllistää yliluutnantteja ym loisia.
Ei tarvi niin paljoa kuskata bensaa Saudiarabiasta yliluutnantin leluihin.