Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Armeija - änkytys vastatessa yliluutnantin kysymykseen - luokasta ulos heitto ja valtavat rangaistukset?

Vierailija
17.09.2016 |

Olen kuullut tuon tapahtuvan, miten pystyn välttymään siltä änkyttäjänä? Itsellä alkaa intti talvella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene armeijaan.

On kai sinulla parempaakin tekemistä kun työllistää yliluutnantteja ym loisia. 

Ei tarvi niin paljoa kuskata bensaa Saudiarabiasta yliluutnantin leluihin.

Vierailija
2/6 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha stressata, ei siellä varmaan rangaista sellaisesta mihin ei ihminen voi itse vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tehdä selväks että sä änkytät. Itsellä hyvin lievä änkytys ja vielä nainen eli intti ei ongelma, mut puhu asiasta.

Vierailija
4/6 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mainitset änkytyksestä terveystarkastuksessa. Jos ja kun ( epäilen tuota kun- -sanaa) änkytät kysymykseen, ja poistut luokasta, jos poistetaan. Otat rangaistukset vastaan. Sitten teet ilmoituksen simputuksesta kouluttajan esimiehen esimiehelle. Kerrot asiasta ystävällesi, joka sitten ilmoittaa asiasta iltapäivälehdistölle. Eiköhän ala anteeksipyyntöä sinulle tulemaan... Sinähän et tietenkään ilmoita lehdistölle, koska et ole mankuja. Anna ystävän tosiaan hoitaa sinun puolestasi asia.

Vierailija
5/6 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO lopeta se änkyttäminen vitun dorka!

Kirjottaja ite yläpeukutti 🌚

Vierailija
6/6 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisin itse joutunut koskaan puhumaan luokassa. Enkä myöskään muista että ketään olisi pilkattu puhevikojen takia.