Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on säälittävin miestyyppi, jonka tiedät?

Vierailija
17.09.2016 |

Mulla: Fedorapäiset "romantikot". Nämä miehet luulevat, että saadakseen naista heidän täytyy puhua jotenkin erikoisesti, kirjoittaa runoja ja olla "romanttisia". Sitten kun tämä ei tuota tulosta (lähinnä vaan aiheuttaa kiusaantumista ja myötähäpeää), niin suututaan ja itketään, että miksei naiset tykkää kilteistä miehistä.

Mulle on tullut pari tällaista vastaan ja ne kuvat punaisista ruusuista ja kursiivilla kirjoitetut "runot" aiheuttaa vieläkin puistatuksia.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset "Naiset ei anna mulle mahdollisuutta kun olen kiltti vaan aina menee kusipäämulkkujen kanssa vaikka ite kohtelisin niitä hyvin." 

Poikkeuksetta tälläset miehet ovat aina kaikista mulkeroimpia itse

Vierailija
22/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako tyypit että niillä on jotain varaa potea sääliä? Huh huh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin sellainen joka ei käy töissä eikä siten pysty parantamaan naisen taloudellista asemaa.

Kysymys oli varmaankin tarkoitettu naisille.

Vierailija
24/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön vaikka vetoa, että tämä keskustelu on miehen provoilumielessä aloittama. Nimittäin edes kilttimiehiä syvästi halveksuva nainen ei käyttäisi heistä ilmausta "fedorapäinen romantikko" (joka on täysin ylilauta-terminologiaa).

Vierailija
25/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on suurin osa vastauksistakin miesten väsäämiä. Ovatpa miehet lauantai-iltana vihaisia.

Vierailija
26/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinistisiat

Vierailija
27/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaiset

Vierailija
28/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinistit.

Vierailija
29/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyön vaikka vetoa, että tämä keskustelu on miehen provoilumielessä aloittama. Nimittäin edes kilttimiehiä syvästi halveksuva nainen ei käyttäisi heistä ilmausta "fedorapäinen romantikko" (joka on täysin ylilauta-terminologiaa).

Naisiltahan on pääsy laudoille kielletty, eivätkä naiset muutenkaan seuraa ajankohtaisia asioita tai netin alakulttuureja, vaan kikattavat keskenään ja vertailevat kynsilakkoja.

Vierailija
30/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti P.

Vierailija
31/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksuaalisesti kokemattomat miehet." - Minulla on jopa hieman vaikeuksia ymmärtää tätä kannan ottoa. - Tarkoitatko, että jos mies harrastaa seksiä jonkun kanssa niin hänen on parasta siirtyä harrastamaan sitä vähintään yhdeksän muun kanssa koska onhan se nyt p-le, ellei mies vehtaa ja häslää vähintään kymmen  kanssa.  Koska olsihan se nyt alentuvaa ja loukkaavaa olla mehelle se yksi ja ainoa seksikumppani, enkä nyt väitä, että seksin pitäisi kuulua vain aviopareille ja silloinkin tapahtua vain pimeässä makuuhuoneessa saunan jälkeen kerran viikossa.  

Vierailija
32/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit, SJWt ja muut sellaiset, jotka antavat ulkomaalaisten tuhota Suomen eivätkä taistele sitä vastaan. Pahimpia ovat ne, jotka antavat tyttöystävänsä tai vaimonsa harrastaa seksiä tummaihoisten miesten kanssa. Perinteisten sukupuoliroolien ja yhteiskuntajärjestyksen kannattajana halveksin sellaisia miehiä.

Vierailija
33/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Feministit, SJWt ja muut sellaiset, jotka antavat ulkomaalaisten tuhota Suomen eivätkä taistele sitä vastaan. Pahimpia ovat ne, jotka antavat tyttöystävänsä tai vaimonsa harrastaa seksiä tummaihoisten miesten kanssa. Perinteisten sukupuoliroolien ja yhteiskuntajärjestyksen kannattajana halveksin sellaisia miehiä."

- Minä en ehkä halveksi, kun en tiedä olsiko parempi sääliä kaltaisiasi -kovin yksinkertaisia- miehiä ja/ tai naisia, jotka mm. pitävät jokaista ulkomaalaista potenttiaalisena uhkana tai jotka roikkuvat perinteissään kiinni lainkaan humaamatta, että maailma muuttuu ja elää. - Suomi olisi aika tylsä paikka, jos se olisi sama kuin vielä Helsingin Olympialaisten aikaan vuonna 1952, vaikka sellainen Suomi näyttääkin auvoisan leppoisalta ja mukavalta paikalta asua ja elää vanhoissa mustavalko -filmeissä. 

Vierailija
34/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidu!

Olen sivari miekkonen, kaippa minä se surkein ja säälittävin tyyppi olen:Huono, luuseri, tyhjäpää sekä vielä vakka mitä. Mutta yritän jatkaa tästä.

nyyh

heippa

nimim. mää vaan.

Vierailija
35/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehet. Naisvihaajat, lompakkoloishuutelijat, sheimaajat. 

Vierailija
36/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittävät ne sosiaalisesti lahjattomat miehet, jotka on jätetty ulkopuolelle ja ovat vajonneet näköalattomuuteen. Jos nainen on sosiaalisesti lahjaton, muut naiset vetävät sen vaikka väkisin rapukoppaan ja opettavat tavoille, naisena ei voi oikein jäädä vain pipertämään omien mielenkiinnonkohteittensa parissa. Toisaalta se pakkososiaalistaminen on ahdistavaa ja stressaavaa, toisaalta antaa eväiksi paljon erilaisia näkökulmia. Kun mies aikuistuu, eikä ole perhettä tai puolisoa kannattelemassa, saatetaan humahtaa todella syvälle. Täällä näkee kolmi-nelikymppisiäkin miehiä, jotka eivät ole koskaan saaneet mitään apua eivätkä kuntoutusta, kova kuori, hyvin ahdas sisäinen maailma, "jumalvaihde" päällä, vain yksi katsantokanta, jota noudatetaan, koska se on "johdonmukaista". Tämä, jos mikä käy sääliksi.

Vierailija
37/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, säälin itseäni kokoajan.

Vierailija
38/38 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoneita käyttävät bodarit jotka eivät kuitenkaan myönnä käyttöään. Sitten kun alkavat sitä anaaliseksiä vonkuamaan ja muutenkin kun heillä pinna palaa liian herkästi alkaa sitten totuus selviämään, että mies on "juissannut" ja hänen kanssaan ei kannata jatkaa sen pidempään kun ongelmat vaan pahenevat tulevaisuudessa.