Tv-sarjojen ja leffojen romanssit JOISSA kipinää
Luin sitä edellisti ketjua jossa kyseltiin kipinättömiä pareja. En tiedä onko tämä avaus jo tehty, sori jos on.
Aloitan. Rosewoodin Rosewood ja Villa. Castlen Castle ja Beckett. Kerron sinulle kaiken-elokuvan Klemola ja Franzen.
Kommentit (21)
Atonement-elokuvan pääpari, jota näyttelee James MacAvoy ja Kiera Knightley.
Vierailija kirjoitti:
Se leffa jossamon Ginnifer Goodwin vai miten se kirjoitetaan ja Kate Hudson. Ukon nimeä en muista. Ginniferin ja ukon kemia.
Rakkaus lainassa, Ginnifer Goodwin ja Colin Egglesfield
Pretty woman.... Ah se nuori Richard Gere :)
Marian ja Guy of Gisbourne Robin Hoodissa. Se jossa Richard Armitage näytteli Guyta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se leffa jossamon Ginnifer Goodwin vai miten se kirjoitetaan ja Kate Hudson. Ukon nimeä en muista. Ginniferin ja ukon kemia.
Rakkaus lainassa, Ginnifer Goodwin ja Colin Egglesfield
Niinpä olikin. Ei tullut itse etsittyä nimeä vaikka boksillakin on :)
Silta-sarjan 3. kausi, Sara ja oliko Henrik se mies.
Se joulukomedia jossa Kate Winslet ja Jack Black, kipinää oli Jude Lowen ja sen blondin välillä, krapula niin muisti pätkii.
Suitsissa Harveyn ja Donnan välillä olis mutta taitaa jäädä toteutumatta tämä romanssi.
Vierailija kirjoitti:
Luin sitä edellisti ketjua jossa kyseltiin kipinättömiä pareja. En tiedä onko tämä avaus jo tehty, sori jos on.
Aloitan. Rosewoodin Rosewood ja Villa. Castlen Castle ja Beckett. Kerron sinulle kaiken-elokuvan Klemola ja Franzen.
Mun mielestä tällä Castle-pariskunnalla ei ole mitään kipinää, siis ei yhtään. Luin, että näyttelijät oikeasti eivät siedä tosiaan... ja se kyllä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Se joulukomedia jossa Kate Winslet ja Jack Black, kipinää oli Jude Lowen ja sen blondin välillä, krapula niin muisti pätkii.
Holiday
Serranossa kaikilla päähenkilö pareilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tällä Castle-pariskunnalla ei ole mitään kipinää, siis ei yhtään. Luin, että näyttelijät oikeasti eivät siedä tosiaan... ja se kyllä näkyy.
Aamen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin alkukausien jaksoissa osaavat näytellä sen kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
The O.C sarjan parit
Ryanin ja sen Mischa Bartonin välit ja Sethin ja Rachel Bilsonin juu.