Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytärtäni ahdisteltiin!!!!

Vierailija
17.09.2016 |

Koulussa. Siis aloitti ammattikoulun ja ryhmässä on yksi jo yli 20v mies. Joka ilmeisesti vaikuttaa ikäistään alemalla tasolla olevalta. Ehkä siksi onkin nuorten kanssa. No tämä mies oli sitten alkanut kaveeraamaan tyttäreni kanssa ja jossain kohtaa oli sitten alkanut lääppimään ja lähentelemään tätä ja kyselemään, että seurusteleeko hän. Seurustelusta huolimatta tämä oli kysynnyt ihan häpeilemättä useamman kuullen, että saako hän puristaa tätä tissistä.
Mitä tällaisessa tapauksessa pitää tehdä???
Tyttäreni on ala-ikäinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus koululle tietenkin. Vaikuttaa kyllä tosiaan, että tuo kaveri ei ole ihan täysijärkinen.

Kyllä tuon on loputtava.

Vierailija
2/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alaa tyttäresi opiskelee? Kuulostaa kovin tutulta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertomuksen perusteella taitaa olla joku vähän "yksinkertainen/ikäistään nuoremman tasolla oleva tyyppi. Kertoohan sekin jo, että opiskelee nuorten kanssa. Sekä, että juoksee tosissaan ala-ikäisten tyttöjen perässä.

Mutta tehkää ilmoitus ainakin koululle.

Vierailija
4/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus!

Vierailija
5/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulun voi aloittaa minkä ikäisenä vain. Ei välttämättä ole "ikäistään aiemmalla tasolla". Jos mies oli ihastunut tyttäreesi ja päättänyt nyt olla itsevarma ja iskeä hänet.

Vierailija
6/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v ja ammattikoulussa. Itse tunnen vain yhden 20v ammattikoulussa olleen ja hän oli siksi tuossa iässä ammattikoulussa koska se jäi aikaisemmin hänellä laiskuuden vuoksi kesken. Sitä en tiedä, saiko hän lopulta ammattikoulun sitten toisella yrittämällä suoritettua, kun itse muutin aivan muualle, enkä kuullut hänestä mitään enää sen jälkeen.

Vierailija
7/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20v ja ammattikoulussa. Itse tunnen vain yhden 20v ammattikoulussa olleen ja hän oli siksi tuossa iässä ammattikoulussa koska se jäi aikaisemmin hänellä laiskuuden vuoksi kesken. Sitä en tiedä, saiko hän lopulta ammattikoulun sitten toisella yrittämällä suoritettua, kun itse muutin aivan muualle, enkä kuullut hänestä mitään enää sen jälkeen.

No mä menin ammattikouluun 33 vuotiaana. Ammatinvaihtaja ja aikuisten puolella ei ollut tilaa, tosin en häiriköinnyt ala-ikäisiä poikia.

Muuten oli kyllä avartavat 3 vuotta niiden nuorten kanssa.

Mutta ap ota yhteyttä kouluun ja tarvittaessa poliisiin.

Vierailija
8/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä neuvoit tytärtäsi tekemään tuollaisessa tilanteessa?

Mitä tytär teki, sanoi, miten toimi?

Vierailija
9/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää toi miten kirjotit ahdistelijan iästä ja amiksesta. menin ite nyt amiksen ekalle ja mun luokan keski-ikä on ehkä 18

Vierailija
10/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin amikseen vasta 21-vuotiaana, syynä osastojaksot itsemurhayritysten takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän