Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miksi Linda menit kertomaan raskaudesta noin alkuvaiheessa!

Vierailija
03.07.2008 |

Toivon todella että kaikki menee hyvin loppuun asti ja Linda ja Martin saavat kaipaamansa perheen, mutta kyllä tuon uutisen kanssa olisi edes hetken voinut odottaa. Mutta kun ei ole yhtään keskenmenoa takana, niin ei osaa olla varovainen. Lindan raskaus on vasta toisella kuukaudella.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdistölle koko elämänsä, mitä yksi keskenmeno enää haittaisi?

Vierailija
2/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tietysti tuntui järkevältä kertoi muillekin, suvulle ja ystäville. Jos olis kennyt kesken , niin olisivatpahan ymmärtäneet. Ei se mun mielestä ole salattava asia, lähipiiri olis ymmärtänyt ja tukenut (uskon niin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaettu suru puolikas suru. Vai miten se menikään?

Vierailija
4/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen blondi. Mä en o vieläkään kertonu KAIKILLE vaik raskaus edennyt ylipuolenvälin. Miks pitäis?? Kyl sen tyhmempikin tajuu vatsasta. En haluu sitä ihan kaikille kuuluttaa!

Vierailija
5/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taas KATEUS paistaa ja sen kyllä HUOMAA! Turha väittää edes mitään muuta.

Vierailija
6/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenosta kertominen on vain itselle henkisesti äärettömän rankkaa.

Itse olen kaksi kertaa joutunut asian muille kertomaan ennen esikoisen saamista.

Ap

Ja sitten tietysti tuntui järkevältä kertoi muillekin, suvulle ja ystäville. Jos olis kennyt kesken , niin olisivatpahan ymmärtäneet. Ei se mun mielestä ole salattava asia, lähipiiri olis ymmärtänyt ja tukenut (uskon niin).

Vierailija
7/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset haluavat jakaa ilonsa heti, toiset ei! Eihän L. ole enää mikään nuori tyttönen, varmasti tietää riskit sun muut... Täällä heti mammat kauhistelemassa ja ikäviä ajatuksia mielessä kun toisella on elämä onnellisessa vaiheessa!

Vierailija
8/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ainakaan ole kateellinen, odottaa itse kaksosia :)

Mutta keskenmenoja läpikäyneenä tiedän kuinka raskasta se on ilman julkisuuttakin.

Ap

kun taas KATEUS paistaa ja sen kyllä HUOMAA! Turha väittää edes mitään muuta.

Vierailija
9/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee kesken, menee kesken. Ei se mitenkään siitä riipu, milloin kertoo. Luulisi, että niin herkällä taiteilijalla ja julkisuuden henkilöllä kuin Linda, olis helpompaakin JOS nyt menee kesken, että kaikki tietää. Silloin ei ehkä tarvis niin selitelläkään.

Mä en ole ikinä ymmärtänyt tätä suomalaista tapaa, että "kell' onni on, se onnen kätkeköön". Liittynee suomalaiseen perikateuteen.

Linda on toivonut perhettä niin kauan kuin muistan lehdistä lukeneeni, eli varmasti toistakymmentä vuotta. Mikset ap anna hänen iloita vauvasta, jota odottaa?? Jos menee kesken niin menee, mutta ainakin on siihen saakka saanut avoimesti iloita!

Kateusko tässäkin aloituksessa taustalla...?

Vierailija
10/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai Linda saa iloita, eihän nyt siitä ollut kyse! Mutta kun toisella on ollut niin rankkaa elämässään ja keskemeno on oikeasti henkisesti vaikea juttu, niin julkisuuden kanssa eläminen ei ole helppoa. Mutta ehkä minä vain olen sitten kateellinen kun niin sanotte, olkoon niin.

Oikeasti olen myötäelänyt Lindan kuvioissa mukana jo kauan ja toivon sydämeni pohjasta että kaikki menee hyvin ja he saavat toivomansa vauvan. En todellakaan voisi niin suurta surua kuin keskemeno kenellekään toivoa.

Ap

Vierailija
11/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee kesken, menee kesken. Ei se mitenkään siitä riipu, milloin kertoo. Luulisi, että niin herkällä taiteilijalla ja julkisuuden henkilöllä kuin Linda, olis helpompaakin JOS nyt menee kesken, että kaikki tietää. Silloin ei ehkä tarvis niin selitelläkään.

pointti on, että alkuraskaudessa keskenmenoja tulee aika paljon. Ja jos ei kerro raskaudesta kenellekään, ei tarvitse puhua koko asiasta, jos käy ikävästi. Jos raskaus on tiedossa moenlla, ihmisille pitää "ilmoittaa" keskenmenosta tavalla tai toisella.

Tietysti Lindan tapauksessa yksi lööppi keskemenosta tiedottaa asian kaikille, mutta tavallinen ihminen joutuu kertomaan asian erikseen kaikille, jotka kyselevät raskauskuulumisia ja mahan kasvua jne. Aika rasittavaa, varsinkin jos itse ottaa keskenmenon hyvin raskaasti.

Tietysti keskenmenoja ja kohtukuolemia tapahtuu kaikissa vaiheissa, mutta todennäköisyys pienenee huomattavsti 12 viikon jälkeen.

Vierailija
12/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä meillä ainakin suvussa ihmiset kieskustelee lkeskenään, samoin ystävätkin useat tuntevat toisensa. Jos olis tullut keskenmeno, uskoisin että tieto siitä leviäisi ja kyllä mä olisin sen voinut kysyjille kertoakin.

Jokainen tehköön niinkuin haluaakin. Jos haluaa kertoa, niin ei kai se muille kuulu. Onnea vaan kaikille raskautetuille:-)

Vierailija
13/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku maalaisjussi ja se fittness-tyyppi, Rachel K. Suurin otsikoin oli ensin, että raskaana! Sitten, että kaksoset! Sitten, että abortti. Mielelläni olisin ollut siitäkin kuulematta, olivat syyt sitten mitkä tahansa.

Vierailija
14/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen keskenmenon 6rv ja kamalaa oli kertoa syy itkuisuuteen. Olin raskaana, en ole enää. Toisesta raskaudesta kerroin ystäville heti ja kun sekin meni kesken, oli kenen kanssa surra. Ei tarvinnut selitellä.

Vierailija
15/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo spekulointi kuulostaa jonkinmoiselta kateudelta. Paljon onnea Lindalle ja Martinille ja kaikki menee varmasti hyvin vaikka mammat täällä oikein manaa...

Vierailija
16/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa miksi tämäkään asia olisi poikkeus.

Linda on paistatellut julkisuudessa viimeiset vuosikymmenet, tuonut julkisuuteen kaikki poikaystävänsä, erot, avioliiton, anoreksia vai bulimiako se olikin, muutot jenkkilään ja ruotsiin jne.

Hän on siis tyylilleen uskollinen ja kertoi tämänkin.

Minusta Linda on vastenmielinen tyhjäpää blondi ja on ollut sitä aina. Turhaakin turhempi julkkis.

Vierailija
17/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole sinä eikä koe asioita samalla tavalla kuin sinä. HÄn taitaa olla ihan vapaasta tahdostaan julkisuudessa, ja ihan omasta halustaan levitellyt yksityiselämäänsä siellä.

Vierailija
18/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oltaisi ehkä koskaan kuultukaan mistään Lindasta. Olisiko maailma parempi paikka.

Vierailija
19/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen että ensimmäiseksi olen kertonut kaikille raskauksistani. Ja juu, on ollut 2 km neljästä raskaudesta. Mutta olen halunnut jakaa sen ja olen saanut aivan ihanaa tukea kun kesken on mennyt. Mulla helpottaa kun saan puhua asioistani, niin vaikeista kuin onnellisistakin.

Toiset tykkäävät pitää asiat omana tietonaan ja suotakoot se heille, olemme kaikki erilaisia!

Vierailija
20/22 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Linda aika varhaisessa vaiheessa kertoi tästä, mutta ei nyt tarvitse heti alkaa "maalata piruja seinille". Voihan se raskaus mennä hyvinkin!