Voisitko seurustella henkilön kanssa joka kuuntelee mielestäsi paskaa musiikkia?
Olen korviani myöten ihastunut mieheen joka kuuntelee kasarirockia. Itselläni on varmaan hänen mielestään ihan paska musiikkimaku, koska minä olen oikeasti tykkään tyyliin Cheekistä ja Elastisesta. Ollaan käyty treffeillä ja pelkään milloin mun typeryys paljastuu sille. :((
Kommentit (28)
Mulle musiikkimaku on kyllä todella tärkeä, että en varmaan pystyisi. Toisaalta omaa makuaankin voi kehittää. Jos tyyppi olisi avoin ja olisi mahdollista diggailla samoistakin asioista välillä voisin varmaan ymmärtää satunnaiset elastiset tai pääsääntöisesti pelkkään heviin kallistuneen kaverin maun. Jos tuosta musiikkimaustasi tulee puhe voit tietty aina seivata ittes sillä että sanot tuon musiikin vaan tuovan hyviä muistoja mieleen. Cheek on kuitenkin ehdoton nou nou... :D
Mulla ja miehellä on aika erilaiset musamaut, vaikka ihmisinä ollaan muuten hyvin samantyyppisiä. Kumpikaan ei juuri huudata kotona lempimusaansa stereoista vaan kumpikin kuuntelee usein esim spotifystä kuulokkeilla. Minä olen etenkin musiikin suurkuluttaja ja kuulokkeet on usein päässä. Ihan hirveesti ei keikkailla ja silloin kun johonkin mennään yhdessä niin on vähän vaikea löytää täysin molempia miellyttävää esiintyjää. Mutta mennään välillä kuntelemaan toisen suosikka ja toisella kerralla taas toisen. Ja toki toinen voi mennä välillä yksinkin tai kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle musiikkimaku on kyllä todella tärkeä, että en varmaan pystyisi. Toisaalta omaa makuaankin voi kehittää. Jos tyyppi olisi avoin ja olisi mahdollista diggailla samoistakin asioista välillä voisin varmaan ymmärtää satunnaiset elastiset tai pääsääntöisesti pelkkään heviin kallistuneen kaverin maun. Jos tuosta musiikkimaustasi tulee puhe voit tietty aina seivata ittes sillä että sanot tuon musiikin vaan tuovan hyviä muistoja mieleen. Cheek on kuitenkin ehdoton nou nou... :D
Sitten se herra kysyy mitä minä oikeasti kuuntelen. En mä nyt valehdellakaan voi. Tai sitten yritän nyt vapaalla kuunnella jotain vähän järkevämpää musiikkia ja kehittää omaa makuani. Spotifyn listoja en voi ikinä näyttää. :(
Laita ap tuosta soimaan. Erilaista mihin olet tottunut, mutta vähän kuin katoaa taustalle nettiä selaillessa, mutta joka samalla vaikuttaa alitajuisesti musiikkimaun kehittymiseen parempaan suuntaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Laita ap tuosta soimaan. Erilaista mihin olet tottunut, mutta vähän kuin katoaa taustalle nettiä selaillessa, mutta joka samalla vaikuttaa alitajuisesti musiikkimaun kehittymiseen parempaan suuntaan. :D
Miten se vaikuttaa? :D
Nuorena en varmasti seurustellut musiikkiuunon kanssa, silloin se oli erittäin tärkeää.
Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa, kunhan ei huudata jotain keekkiä tai muuta paskaa nappulat kaakossa, vaan kuuntelee omissa oloissaan. Enkä syötä hälle omaa lempparimusaa.
Jos olisi kovin erilainen musiikkimaku, niin saisi kuunnella musiikkinsa korvalapuilla. Mutta meillä molemmat tykkää rap ja r&b musiikista. Plus itse kuuntelen yksinäni myös suomipoppia satunnaisesti.