Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ihan järkyttävän kauniita näkee kokoajan!!!

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Parempi vertailukohta olisi Turku, jossa mennään about samoissa naiskauneudessa kuin Skandinaviassa. Helsinkiin tulee porukkaa ympäri Suomea, niin sinne mahtuu itärajan ihmeitäkin liiankin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hei, tosi hyvä yritys verrattuna siihen perus "miksi ruotsalaiset/venäläiset/thait/ihan ketkä tahansa on paremman näköisiä kuin suomihorot" -keskusteluun. Tai pinnat vähän tavallisesta poikkeavasta kansallisuuden valinnasta. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Parempi vertailukohta olisi Turku, jossa mennään about samoissa naiskauneudessa kuin Skandinaviassa. Helsinkiin tulee porukkaa ympäri Suomea, niin sinne mahtuu itärajan ihmeitäkin liiankin kanssa.

Öööö ei ihan nyt kuitenkaan :D Turussa oon asunu toosi kauan. Ja mikä vittu on itärajan ihme?
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehissä on vielä paljon suurempi ero... :)

Eikä ole. Suomalaiset naiset ja miehet ovat yhtä rumia kaikki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Länsi-Suomessa on samaa porukkaa kuin Itä-Suomessakin, niitä persjalkaisia pottunokkia. Suomalaiset eivät ole kaunista kansaa, miksi tämä tulee aloittajalle jonakin yllätyksenä? Ei meidän maan missitkään ole mitään verrattuna esimerkiksi keskiverto ruotsalaisnaisiin. Suomessa on joitakin ihan nättejä naisia mutta veret seisauttavan kauniita ei yhtäkään, ei niin missään ole täällä Suomessa tullut vastaan koskaan niin järisyttävän kauniita naisia kuin tuolla muualla. Sama koskee miehiäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heitän spermat peppuun jolleki blondille yöllä 💦💦
Ap

Eli oikeasti istut kotona äiskäsi peräkammarissa oma karvainen pikku kätösesi seuranasi. 

Vierailija

Länsi- ja itäsuomalaiset eroavat geeniperimältään toisistaan räikeästi. Lisäksi itäpuolella on yleisesti ottaen huonommat elintavat noin keskimäärin.

Vierailija

Mun mielestä Helsingissä jo oli tosi kauniita naiset, itse olen pienemmästä kaupungista, ja Helsingissä käyminen oli tuon kauneusshokin takia vähän "masentavaa". Oslossa varmaan järkyttyisin todella, jos siellä kerran ollaan vielä kauniimpia. Tuntuu pahalta olla itse ruma kauniiden ihmisten keskellä.

Missä kaupungissa on maailman rumimmat naiset? Muutan sinne.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat