En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan, edes jouluna
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Jouluna ei ainakaan kuulu juoda
Kommentit (14)
Onneksi sun ei tarvitsekaan. Eikä mun tarvitse tapailla lipitteleviä miehiä.
No, siinäpähän persnöyhtä jatkat sitä runkkaamista.
Edes jouluna? Vitsi mikä kommentti. Joulu ei ole mikään bilepäivä. Mun vanhemmat kulutti alkoholia paljon, kun asuin kotona. Joulu on kuitenkin arvokas ja pyhä juhla, silloin eivät juoneet pisaraakaan.
Kannattasko jo vähän aloittaa..
-
Ja repiä toi (typerän ALKOn ikivanha 'kieltolaki' 1919-1931..) viNouTunUt.. a j a t u s maailma
R i k - k i !
(Haloo!!) ..ja vähän jo ravistaa se sieltä pääkopasta!
-
Suosittelen. Kokeilemaan.. L Ä M P I M Ä S T I.
..onha nyt rakkauden ja J o u l u n .. aikakin. ;)))
Sitten ei osuta yhteen. Sääli. Minun alkoholikulutukseni on 2 pulloa viiniä viikossa (2 kertaa 0,75 litraa) joista ma - pe juon yhteensä yhden pullollisen eli yhden pienehkön lasillisen illassa, ruokailun yhteydessä. La - su annostelen sitten itselleni sen 0,375 per ilta. Ikinä en ole humalassa. Tämä on kauheata sinulle?
Siinä voipi tulla vähän jano, kun ei saa edes vettä juoda viikoittain.
Vierailija kirjoitti:
Selvä!
Eikä kyllä ne naiset ole jotka viiniä lipittävät.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei osuta yhteen. Sääli. Minun alkoholikulutukseni on 2 pulloa viiniä viikossa (2 kertaa 0,75 litraa) joista ma - pe juon yhteensä yhden pullollisen eli yhden pienehkön lasillisen illassa, ruokailun yhteydessä. La - su annostelen sitten itselleni sen 0,375 per ilta. Ikinä en ole humalassa. Tämä on kauheata sinulle?
Aika tarkkaa.
Harrastatko seksiäkin klo 20.00 - 20.10, suunnitellun aikataulun mukaisesti?
Vierailija
Aika tarkkaa.
Harrastatko seksiäkin klo 20.00 - 20.10, suunnitellun aikataulun mukaisesti?
Emme. Kyse oli keskustelussa alkoholin käytöstä, eikä mistään aikataulusta, mutta sitä et ymmärtänyt. En voi arvata, miksi et. Seksiä meillä on illasta aamuun . . . ja kun lapset on saatu anoppilaan tai mummulaan (mikä usein onneksi onnistuukin), on seksiä useimminkin.
En keksi kuka haluaisi tapailla aloittajan kaltaista kontrollifriikkiä. En itsekään halua tapailla ihmistä, joka juo viikoittain alkoholia. Satunnainen käyttö on ok. tsekin juon sen lasillisen viiniä ruuan kanssa ehkä 3-4 kertaa vuodessa ja joulu on yksi niistä kerroista. Jossain häissä puolestaan ei tule juotua sitä lasillistakaan, sillä olen yleensä autolla liikenteessä. En kyllä katselisi yhtään sitä, että joku toinen määräisi milloin saan sen lasillisen juoda.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kauheaa kun ei tissuttelijoita eikä örveltäjiä lähipiirissä.
Älä tapaile. Problem solved.