Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WTF!!! Olen Oslossa ja kyllä täällä on naiset vähän eri tasoa kuin Stadissa :O

Vierailija
16.09.2016 |

Ihan järkyttävän kauniita näkee kokoajan!!!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Helsingissä jo oli tosi kauniita naiset, itse olen pienemmästä kaupungista, ja Helsingissä käyminen oli tuon kauneusshokin takia vähän "masentavaa". Oslossa varmaan järkyttyisin todella, jos siellä kerran ollaan vielä kauniimpia. Tuntuu pahalta olla itse ruma kauniiden ihmisten keskellä.

Missä kaupungissa on maailman rumimmat naiset? Muutan sinne.

Joo, ei Stadi ole mitään verrattuna pohjoismaisiin kaupunkeihin.

Vierailija
22/45 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Helsingissä jo oli tosi kauniita naiset, itse olen pienemmästä kaupungista, ja Helsingissä käyminen oli tuon kauneusshokin takia vähän "masentavaa". Oslossa varmaan järkyttyisin todella, jos siellä kerran ollaan vielä kauniimpia. Tuntuu pahalta olla itse ruma kauniiden ihmisten keskellä.

Iso-Britanniassa on paljon aika kolhon näköisiä naisia. Siellä suomalaiset siroine kasvonpiirteineen ovat kaunottaria. Ja toisaalta brittimiehet ovat ihan jees. Se brittiläinen ulkonäkö toimii paremmin miehillä kuin naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vielä toistaiseksi paras pohjoismaa koska täällä on vähiten pakolaisia.

Vierailija
24/45 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/45 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso-Britanniassa on paljon aika kolhon näköisiä naisia. Siellä suomalaiset siroine kasvonpiirteineen ovat kaunottaria. Ja toisaalta brittimiehet ovat ihan jees. Se brittiläinen ulkonäkö toimii paremmin miehillä kuin naisilla.

Vaikka brittejä haukutaankin usein rumiksi, niin kyllä ne naiset siellä ovat silti keskimäärin paremman näköisiä kuin Suomessa. Suomessa se keskitaso on niin heikko, mutta pieni hyvännäköisten joukko toki löytyy, kiitos ruotsalaisten.

Vierailija
26/45 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon otsikon vahingossa väärin :(

WTF!!! Olen Oulussa ja kyllä täällä on naiset vähän eri tasoa kuin Stadissa :O

Oulussa muuten on ihan hyvännäköisiä naisia, kuten lännessä yleensäkin.

Vierailija
27/45 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa om vaan läskejö naisia

Vierailija
28/45 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista rumimmat naiset täällä on samaa tasoa kun ihan nätit suominaiset. Eikä ole läskejä yhtään :D

Ap

Vierailija
29/45 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Katukuvassa paljon naisia mustissa kaavuissa jopa naaman peittävässä ja syntyperäiset oslolausnaiset yllään mitä sattuu ryysyjä eikä kyllä urheulullisista vartaloista ole tietoakaan. Kyllä on Helsingissä paremnan näköiset naiset.

T. Juuri Oslossa käynyt

Vierailija
30/45 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista rumimmat naiset täällä on samaa tasoa kun ihan nätit suominaiset. Eikä ole läskejä yhtään :D

Ap

No on läskejä.

Vierailija
31/45 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleaa hiuksisia kaunottaria erittäin paljon, sen huomasin pari  v. sitten. Pisti silmään.

32/45 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on persjalkainen pottunokka? Mä olen itä-suomesta geeneiltään, mutta olen koulun kaunein.

Jooo... "Koulun kaunein" 😆

Vierailija
33/45 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaiset miehetkn ovat tosi komeita, sellainen löytyy multa kotoa. Ihana ihana mies.

Vierailija
34/45 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä, että arvostelukykysi on kärsinyt humalatilan takia.

Ei, kun siitä, että maalaispoika on ekaa kertaa ulkomailla. Lasit ovat  huurussa innosta. Kyllä ne siitä kirkastuu. Saattaa mennä useita päiviä.

Vierailija
35/45 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaisilla on paljon rahaa toisin kuin suomalaisilla.

Vierailija
36/45 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaiset naiset on kauniita ja miehet komeita.

Vierailija
37/45 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tasoero miehissä, kyllä norjalaiset miehet ovat komeita ja ihan toista maata kuin suomalaiset. Pitkiä ja solakoita, hyvät hampaat, vahvat hiukset. Ei voi sanoo samaa suomalaisista miehistä.

Vierailija
38/45 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitän spermat peppuun jolleki blondille yöllä 💦💦

Ap

Joo ja raportoit tänne vauva av:lle. Miehekästä äksöniä. Uskot varmaan itsekin omiin satuihisi?

Vierailija
39/45 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, kyllä niitä harvahiuksisia miehiä löytyy naapurimaiden "viikingeistäkin".

Vierailija
40/45 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?