WTF!!! Olen Oslossa ja kyllä täällä on naiset vähän eri tasoa kuin Stadissa :O
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Helsingissä jo oli tosi kauniita naiset, itse olen pienemmästä kaupungista, ja Helsingissä käyminen oli tuon kauneusshokin takia vähän "masentavaa". Oslossa varmaan järkyttyisin todella, jos siellä kerran ollaan vielä kauniimpia. Tuntuu pahalta olla itse ruma kauniiden ihmisten keskellä.
Missä kaupungissa on maailman rumimmat naiset? Muutan sinne.
Iso-Britanniassa on paljon aika kolhon näköisiä naisia. Siellä suomalaiset siroine kasvonpiirteineen ovat kaunottaria. Ja toisaalta brittimiehet ovat ihan jees. Se brittiläinen ulkonäkö toimii paremmin miehillä kuin naisilla.
Suomi on vielä toistaiseksi paras pohjoismaa koska täällä on vähiten pakolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Helsingissä jo oli tosi kauniita naiset, itse olen pienemmästä kaupungista, ja Helsingissä käyminen oli tuon kauneusshokin takia vähän "masentavaa". Oslossa varmaan järkyttyisin todella, jos siellä kerran ollaan vielä kauniimpia. Tuntuu pahalta olla itse ruma kauniiden ihmisten keskellä.
Missä kaupungissa on maailman rumimmat naiset? Muutan sinne.
Iso-Britanniassa on paljon aika kolhon näköisiä naisia. Siellä suomalaiset siroine kasvonpiirteineen ovat kaunottaria. Ja toisaalta brittimiehet ovat ihan jees. Se brittiläinen ulkonäkö toimii paremmin miehillä kuin naisilla.
Vaikka brittejä haukutaankin usein rumiksi, niin kyllä ne naiset siellä ovat silti keskimäärin paremman näköisiä kuin Suomessa. Suomessa se keskitaso on niin heikko, mutta pieni hyvännäköisten joukko toki löytyy, kiitos ruotsalaisten.
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon otsikon vahingossa väärin :(
WTF!!! Olen Oulussa ja kyllä täällä on naiset vähän eri tasoa kuin Stadissa :O
Oulussa muuten on ihan hyvännäköisiä naisia, kuten lännessä yleensäkin.
Kaikista rumimmat naiset täällä on samaa tasoa kun ihan nätit suominaiset. Eikä ole läskejä yhtään :D
Ap
Niin on. Katukuvassa paljon naisia mustissa kaavuissa jopa naaman peittävässä ja syntyperäiset oslolausnaiset yllään mitä sattuu ryysyjä eikä kyllä urheulullisista vartaloista ole tietoakaan. Kyllä on Helsingissä paremnan näköiset naiset.
T. Juuri Oslossa käynyt
Vierailija kirjoitti:
Kaikista rumimmat naiset täällä on samaa tasoa kun ihan nätit suominaiset. Eikä ole läskejä yhtään :D
Ap
No on läskejä.
Vaaleaa hiuksisia kaunottaria erittäin paljon, sen huomasin pari v. sitten. Pisti silmään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on persjalkainen pottunokka? Mä olen itä-suomesta geeneiltään, mutta olen koulun kaunein.
Jooo... "Koulun kaunein" 😆
Norjalaiset miehetkn ovat tosi komeita, sellainen löytyy multa kotoa. Ihana ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että arvostelukykysi on kärsinyt humalatilan takia.
Ei, kun siitä, että maalaispoika on ekaa kertaa ulkomailla. Lasit ovat huurussa innosta. Kyllä ne siitä kirkastuu. Saattaa mennä useita päiviä.
Norjalaisilla on paljon rahaa toisin kuin suomalaisilla.
Norjalaiset naiset on kauniita ja miehet komeita.
Sama tasoero miehissä, kyllä norjalaiset miehet ovat komeita ja ihan toista maata kuin suomalaiset. Pitkiä ja solakoita, hyvät hampaat, vahvat hiukset. Ei voi sanoo samaa suomalaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Heitän spermat peppuun jolleki blondille yöllä 💦💦
Ap
Joo ja raportoit tänne vauva av:lle. Miehekästä äksöniä. Uskot varmaan itsekin omiin satuihisi?
Höpöhöpö, kyllä niitä harvahiuksisia miehiä löytyy naapurimaiden "viikingeistäkin".
Joo, ei Stadi ole mitään verrattuna pohjoismaisiin kaupunkeihin.