Vierailija

Katsoin tämän Arman ja Pohjantähden alla-ohjelman jakson Rikos & rangaistus n. kuukausi sitten. Olen sittemmin nähnyt tämän kyseisen jakson kaiken kaikkiaan kolme kertaa, mutta näiden kahden viimeisen katselukerran jälkeen olen alkanut tuntemaan pienoisia ihastumisen tunteita tätä jaksossa esiintynyttä Riihimäen vankilan apulaisjohtaja Tommi Saarista kohtaan. Tämän miehen ääni on niin miellyttävän kuuloinen, hän on pitkä ja mielestäni komea, hänen olemuksensa on sellainen rauhallinen ja vakuuttava. Voisin katsella ja kuunnella häntä vaikka kuinka kauan, kostun joka kerta kun ajattelenkin häntä, tiedän että tämä kuulostaa todella perverssiltä mutta en voi sille mitään. Onko teillä tällä hetkellä jokin saavuttamaton ihastus meneillään ja jos on, ketä kohtaan?

Kommentit (4)

Vierailija

Katsoin kyseisen jakson, se oli erittäin mielenkiintoinen. Itselläni ei ole nyt kyllä mitään sellaista omituista ihastumista meneillään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen järjettömän ihastunut yhteen suomalaiseen julkkismieheen, tiedän että ei siitä tulisi koskaan mitään mutta ei välttämättä tarvitsekaan, haaveilu on ihanaa <3

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat