Olen viisikymppinen ja niin pettynyt Suomeen
Kaksien viimeisten eduskuntavaalien jälkeen olen ollut kuin puulla päähän lyöty. Tämäkö on minun Suomeni. No ei ole.
Työelämässä kaikki menee koko ajan kammottavammaksi ja kammottavaksi. En huolehdi itseni vuoksi. Minun työni säilyy, mutta mitä voimme luvata tuleville sukupolville? Emme mitään.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa vinkunaa on pidetty jo vuosikymmeniä ja aina on syy ollut milloin mikäkin. NL, Usa, maalaiset, kaupunkilaiset, yksinhuoltajat, taistolaiset, homot, hallitus, romanit, pakolaiset, koululaitos, nuoret, naiset jne.
Jos ihminen ei osaa olla onnellinen ja tyytyväinen, ei se ole muiden vika.
Koirat haukkuvat ja karavaani kulkee.
Eikö muka haukkuvat koirat ole onnellisia. Mun on.
Vierailija kirjoitti:
Ketju poistoon, mode ei tosiaankaan ole samaa mieltä.
Vääristelkää ja kaunistelkaa pakolaisten touhuja, niin puhutaan suvaitsevaisuuttaMoykat, maksamme ikuista velkaa vaikka ei ole osaa eikä arpaa.
Hei me kaikki jo tiedetään että sun kaikkien ongelmien takana on turvapaikanhakijat, ei tarvitse kertoa sitä joka ketjussa. Yritä pärjätä.
Globalisaatio. Hmmm. Keitä se hyödyttää? Miten olisi vaikka se 1%, jotka omistavat jo suurimman osan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin päin meinaat lähteä?
Missäköhän päin työelämä on leppoisempaa?
Norjassa. Tervetuloa.
Vierailija kirjoitti:
Globalisaatio. Hmmm. Keitä se hyödyttää? Miten olisi vaikka se 1%, jotka omistavat jo suurimman osan.
tää
Niinpä. Koulutetut suomalaiset nuoret lähtevät ulkomaille ja tilalle tulee lukutaidottomia tilanteessa missä Suomi nousee suosta vain huipputeknologiaosaamisen avulla. Mitähän nuo oikein ovat miettineet