Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: kaduttaako perheen perustaminen joskus sinua?

Vierailija
16.09.2016 |

Minä myönnän. Etenkin kun alkaa vituttaa se, ettei mies nuole pillua. Siis mielellään. Ehkä pari kertaa vuodessa, kun jaksaa katkerasti muistuttaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Miten nuoleminen liittyy perheen perustamiseen?

Vierailija
2/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Miten nuoleminen liittyy perheen perustamiseen?

Tietenkin siten, että nuorena ja kokemattomana en tajunnut priorisoida asiaa. Jos joku nuolisi, jaksaisin paremmin tätä tuskaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä oot outo... mut vastaus sun kysymykseen on; joskus, silloin kun olen väsynyt ja harmittaa kaikki mutta oon niin eläväinen että elämäni olisi paljon tylsempää ilman lapsia ja on todella kiva kun on puuhaa. Seksi on aina sujunut upeasti, sillä me ne lapsetkin tehtiin.....

Vierailija
4/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sä oot outo... mut vastaus sun kysymykseen on; joskus, silloin kun olen väsynyt ja harmittaa kaikki mutta oon niin eläväinen että elämäni olisi paljon tylsempää ilman lapsia ja on todella kiva kun on puuhaa. Seksi on aina sujunut upeasti, sillä me ne lapsetkin tehtiin.....

No kuvittele ettet koskaan enää saisi suuseksiä. Eikö vituttaisi? Ap

Vierailija
5/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sadannen kerran sama kysymys, mutta ei, miesvalinta on joskus kaduttanut huonoina hetkinä, varsinkin exän, mutta siitäkin 8 vuoden suhteesta mulla on palkintona mahtava lapsi. Mun mielestä on mahtavaa että mulla on sisaruksia, ja toivon heillekin kaikille omat perheet. Lapsuuden perhe on mahtava ja mun oma perhe on mahtava, erityisesti tietysti lasten takia, ja tuskin maltan odottaa että saadaan lapsenlapsia. Esikoinen on jo aikuinen joten ei enää varmaan kauan tarvi odottaa.

En oikein ymmärrä miten joku voi katua lapsiaan, ennemmin kadun omaa syntymääni.

Vierailija
6/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut asiasta miehen kanssa? Onko ongelma ennemminkin parisuhteessa ja seksielämässä kuin perheessä? Ei sitä koko perheestä tarvitse luopua saadakseen suuseksiä.... Keinoja on. Ja vaikka täällä tuleekin haukkuja niin minä ainakin ymmärrän, miksi kaipaat nuolemista. En alkaisi suhteeseen ollenkaan jos suuseksiä ei olisi, mutta toisaalta olet tiennyt sen ja jäänyt suhteeseen silti. Vai loppuiko suuhoidot nimenomaan lasten tultua?

Vierailija
7/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko puhunut asiasta miehen kanssa? Onko ongelma ennemminkin parisuhteessa ja seksielämässä kuin perheessä? Ei sitä koko perheestä tarvitse luopua saadakseen suuseksiä.... Keinoja on. Ja vaikka täällä tuleekin haukkuja niin minä ainakin ymmärrän, miksi kaipaat nuolemista. En alkaisi suhteeseen ollenkaan jos suuseksiä ei olisi, mutta toisaalta olet tiennyt sen ja jäänyt suhteeseen silti. Vai loppuiko suuhoidot nimenomaan lasten tultua?

Ei sitä ollut ennen lapsiakaan, ei ollenkaan koska en silloin nuorena edes kehdannut pyytää. On varmasti vaikka mitä ongelmia mutta nuolenta korjaisi puolestani aika paljon. On tästä myöskin puhuttu, ilman vaikutusta. Ap

Vierailija
8/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon: ei kaduta, oli minulle oikea valinta.

Ap, viestisi oli vähintään outo. Jos et ole tyytyväinen suhteeseenne, ero on ihan sallittu vaihtoehto, vaikka olisi lapsia.

Vierailija
9/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen lukenut palstaa, niin olen ikionnellinen, että ei ole lapsia. Ymmärrän myös niitä, jotka kertovat palstalla onnestaan, ehkä jos olisi lapsia, niin voisin suhtautua toisin. 

Sinkkumies

Vierailija
10/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, viestisi oli vähintään outo. Jos et ole tyytyväinen suhteeseenne, ero on ihan sallittu vaihtoehto, vaikka olisi lapsia.

Olisiko mielestäsi moraalisesti oikein erota siksi, ettei saa suuseksiä? Ap

Vierailija
11/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, silloin kun lapset tappelevat oikein kunnolla. Vaikka laitat heidät eri huoneisiin niin sitten huudellaan ja ärsytetään toista.

Vierailija
12/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos se on sinulle niin tärkeä asia, että oikeasti kärsit noin paljon sen puutteesta (no, jos lapset ovat ihan pieniä niin sinnittelisin ne ekat vuodet). Kuulostaa siltä, että se on sulle todella iso juttu, samantasoinen kuin monille se että toinen ei koskaan hoida lapsia tms. Mutta ilmeisesti elämäntilanteessasi on muutakin pielessä? Koska sanot että suuseksi voisi pelastas paljon? Ehkä miehesi voisi korjata näitä muita elämän osa-alueita (hoitaa lapsia enemmän, järjestää enemmän kahdenkeskistä aikaa, tehdä enemmän kotitöitä)?

Vierailija
13/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos se on sinulle niin tärkeä asia, että oikeasti kärsit noin paljon sen puutteesta (no, jos lapset ovat ihan pieniä niin sinnittelisin ne ekat vuodet). Kuulostaa siltä, että se on sulle todella iso juttu, samantasoinen kuin monille se että toinen ei koskaan hoida lapsia tms. Mutta ilmeisesti elämäntilanteessasi on muutakin pielessä? Koska sanot että suuseksi voisi pelastas paljon? Ehkä miehesi voisi korjata näitä muita elämän osa-alueita (hoitaa lapsia enemmän, järjestää enemmän kahdenkeskistä aikaa, tehdä enemmän kotitöitä)?

Kuinka monta vuotta sinnittelisit ilman nuolentaa? Ei sitä mikään kompensoi. Ap

Vierailija
14/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen lukenut palstaa, niin olen ikionnellinen, että ei ole lapsia. Ymmärrän myös niitä, jotka kertovat palstalla onnestaan, ehkä jos olisi lapsia, niin voisin suhtautua toisin. 

Sinkkumies

Miksi sinä oletat että täällä kerrotut negatiiviset asiat on se mitä perhe-elämä on kaikilla ja aina? Oliko sinun lapsuuden perheessäsi kaikki aina yhtä helvettiä? Ei tänne tietenkään kukaan päivittän kirjoita kun on hyvä päivä ja kaikki hyvin, vaan ne kirjoittaa yleensä joille on sattunut jotain tosi ikävää ja se pitää purkaa johonkin. Onhan sitä kaikilla ihmisillä hyviä ja huonoja hetkiä oli perhettä tai ei, se on normaalia elämää, ei ole toista ilman toista, ei voi syntyä jos ei ole kuolemaa ym.

Vierailija
15/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaduttanut. Olin valmis lasten tuloon ja kaikkeen, mitä se tuo tullessaan ja ei meidän seksielämä ole näiden 15,5 vuoden aikana huonommaksi muuttunut kun lapsia on ollut. Nytkin vain odotan, että lapset menevät huoneisiinsa nukkumaan ja sitten rynnistän miehen kimppuun.

Vierailija
16/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, silloin kun lapset tappelevat oikein kunnolla. Vaikka laitat heidät eri huoneisiin niin sitten huudellaan ja ärsytetään toista.

Noin pienestä asiasta kadut lapsiasi? Mitähän sitten kun jotain oikeasti pahaa tapahtuu...

Vierailija
17/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaduttanut. Olin valmis lasten tuloon ja kaikkeen, mitä se tuo tullessaan ja ei meidän seksielämä ole näiden 15,5 vuoden aikana huonommaksi muuttunut kun lapsia on ollut. Nytkin vain odotan, että lapset menevät huoneisiinsa nukkumaan ja sitten rynnistän miehen kimppuun.

Saatko nuolentaa kun haluat? Ap

Vierailija
18/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Miksi sinä oletat että täällä kerrotut negatiiviset asiat on se mitä perhe-elämä on kaikilla ja aina? Oliko sinun lapsuuden perheessäsi kaikki aina yhtä helvettiä? Ei tänne tietenkään kukaan päivittän kirjoita kun on hyvä päivä ja kaikki hyvin, vaan ne kirjoittaa yleensä joille on sattunut jotain tosi ikävää ja se pitää purkaa johonkin. Onhan sitä kaikilla ihmisillä hyviä ja huonoja hetkiä oli perhettä tai ei, se on normaalia elämää, ei ole toista ilman toista, ei voi syntyä jos ei ole kuolemaa ym.

Olihan se tuolla, lainaus: Ymmärrän myös niitä, jotka kertovat palstalla onnestaan,

Sinkkumies

Vierailija
19/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et saanut nuolentaa ennen lasten syntymää etkä saa sitä heidän syntymänsä jälkeenkään. Perheen perustaminen ei vaikuttanut asiaan mitenkään. Miksi sä siis sitä katuisit?

Vierailija
20/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et saanut nuolentaa ennen lasten syntymää etkä saa sitä heidän syntymänsä jälkeenkään. Perheen perustaminen ei vaikuttanut asiaan mitenkään. Miksi sä siis sitä katuisit?

Koska nyt kun olen alkanut haluta sitä nuolentaa, olen loppuiäkseni tuomittu elämään ilman. Ap