Hoitajat, miksi niin moni teistä käyttäytyy ylimielisesti?
Ei oteta potilaan asioita tosissaan ja kuljetaan nokka pystyssä.
Kommentit (172)
thirdworldordernothankyou kirjoitti:
Sä tiedät makaavas kusessa-haluat olla puhdas-siinä se "mä en jaksa" -VASTAUS kaikessa yksinkertaisuudessaan. urpo hoitajat-siis ette te, jotka olette Ihmisiä siis ii.llä...
Öh....vedäpä syvään henkeä ja kirjoita tämä selkeästi uudestaan.
Mä käyn lääkärissä harvoin ja vain silloin kun oikeasti pakko. Silti aina yksityistä lukuunottamatta minuun suhtaudutaan kuin turhasta valittajaan, ainoana huvina kökkiä terkkarilla kesken työpäivän.
Joka kerta selkeä vika/vamma/sairaus on selvinnyt, monesti jopa saatesanoin että ensi kerralla pienemmällä kynnyksellä näytille. Joo, no ihan yhtä helppoa päästä edes puhelinseulonnasta läpi kuin voittaa lotossa.
Ikinä en tarvitse sairaslomaakaan, olen yrittäjä. Jos keskimäärin kerran kolmessa vuodessa terkkarille joudun niin olisiko ystävällinen palvelu ihan liikaa pyydetty.
Jotkut käy päivystyksessä joka ilta tai vähintään kerran viikossa. Itkevät siellä vessan lattialla, niinkuin joku mainisi...meitä on moneen junaan. Näitä pitäisi hoitajien jaksaa hymyssä suin palvella.
Vierailija kirjoitti:
Psykologisten testien mukaan alalle haetaan itsekeskeisiä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykologisten testien mukaan alalle haetaan itsekeskeisiä tyyppejä.
Tälle odotan mielenkiinnolla perusteluja :)
Onko näille oikeasti soveltuvuus testejä? Monet sanooettä sairaanhoitajat on töykeitä. Jotkut on mutta ei toki kaikki oman kokemukseni pohjalta.Kun sain vauvan niin kyllä siivoojat oli niitä mukavampia ihmisiä.
Kokkolan sairaalassa yksi osasto oli kauhea aikoinaan. Muutama ystävällinen ihminen ei paljon auttanut.
Taitaa olla kyse niistä kiinalaisista, thaimaalaisista yms, jotka tänne änkee jauhamaan kaikkee. Eikä me suomalaiset ymmärretä mitään........mut se taitaa olla aika yleistä myös suomalaisilla..........
Koska olemme töissä. Tehokkaita ja faktoihin nojaavia.
Mutuja ja turhaa mutinaa ei kuunnella, eikä kiinnosta elämäntarina.
Ei kaupan kassakaan päivän viidennenkymmenennen asiakkaan jälkeen innostu kovin kun Pirjo-Martti alkaa kertomaan miten viili maksoi 1penniä silloin kun vielä oli Kekkonenkin presidenttinä.
Ei me olla ylimielisiä, potilaat puhuvat turhia, ja meidän on nähtävä sen ohi.
Jaahas, soitit hoitajakutsua kun et jaksanut hakea vettä itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Joka kerralla kun olen itse potilaana tai joku tuttuni, löytyy hoitajat kaikki kahvihuoneesta. Kaikki hoitajat, samaan aikaan, aina.
Miksi te istutte siellä kaikki yhtäaikaa jos teillä on niin kiire ja niin vähän resursseja?
Sitten toinen kysymys: Mikä on "vähän" käytetty vaippa?
Tiedän uuden ja käytetyn eron, mutta en tätä.
Meillä on oikeus ruokataukoihin. Riippuu osastosta, voivatko kaikki olla yhtä aikaa. Joillakin osastoilla on pakko olla yhtä aikaa koska myöhemmin ei enää ehdi.
Vähän käytetyssä vaipassa on pieni liru ja siihen mahtuu vielä. Vaipat ovat todella imukykyisiä, turha vaihtaa koko ajan.
Sä tiedät makaavas kusessa-haluat olla puhdas-siinä se "mä en jaksa" -VASTAUS kaikessa yksinkertaisuudessaan. urpo hoitajat-siis ette te, jotka olette Ihmisiä siis ii.llä...