Hoitajat, miksi niin moni teistä käyttäytyy ylimielisesti?
Ei oteta potilaan asioita tosissaan ja kuljetaan nokka pystyssä.
Kommentit (166)
thirdworldordernothankyou kirjoitti:
Sä tiedät makaavas kusessa-haluat olla puhdas-siinä se "mä en jaksa" -VASTAUS kaikessa yksinkertaisuudessaan. urpo hoitajat-siis ette te, jotka olette Ihmisiä siis ii.llä...
Öh....vedäpä syvään henkeä ja kirjoita tämä selkeästi uudestaan.
Mä käyn lääkärissä harvoin ja vain silloin kun oikeasti pakko. Silti aina yksityistä lukuunottamatta minuun suhtaudutaan kuin turhasta valittajaan, ainoana huvina kökkiä terkkarilla kesken työpäivän.
Joka kerta selkeä vika/vamma/sairaus on selvinnyt, monesti jopa saatesanoin että ensi kerralla pienemmällä kynnyksellä näytille. Joo, no ihan yhtä helppoa päästä edes puhelinseulonnasta läpi kuin voittaa lotossa.
Ikinä en tarvitse sairaslomaakaan, olen yrittäjä. Jos keskimäärin kerran kolmessa vuodessa terkkarille joudun niin olisiko ystävällinen palvelu ihan liikaa pyydetty.
Jotkut käy päivystyksessä joka ilta tai vähintään kerran viikossa. Itkevät siellä vessan lattialla, niinkuin joku mainisi...meitä on moneen junaan. Näitä pitäisi hoitajien jaksaa hymyssä suin palvella.
Vierailija kirjoitti:
Psykologisten testien mukaan alalle haetaan itsekeskeisiä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykologisten testien mukaan alalle haetaan itsekeskeisiä tyyppejä.
Tälle odotan mielenkiinnolla perusteluja :)
Sä tiedät makaavas kusessa-haluat olla puhdas-siinä se "mä en jaksa" -VASTAUS kaikessa yksinkertaisuudessaan. urpo hoitajat-siis ette te, jotka olette Ihmisiä siis ii.llä...