Vain Elämää 2016 virallinen!
Kommentit (1186)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tossa Anna Puussa ärsyttää? En osaa sanoa, mutta jotain luotaantyöntävää siinä on. Onko vähän tekopyhä ehkä?
Sama. Tavallaan se on tosi ärsyttävä, tavallaan taas tosi ihana. Onkohan tämä sitä kuuluisaa kateutta? Onhan hän hyvin valovoimainen nainen, myönnettävä on. T. nainen
Mä en näköjään ymmärrä mitä Hectorissa on.
Ihana Hector!
Muistaako joku Hectorin vanhan biisin jossa laulaa "hei beibi- on niin seisova ilma".
Mikä ko. Biisin nimi on???!!!
Vierailija kirjoitti:
Minusta Miklu on huippu ja parhaita vetoja vetelee!
Täysi paska se on ja ällöttää se jatkuva säälin kerääminen "kovasta lapsuudesta". On täällä muitakin helvetin kokeneita, mutta sen verran on arvostelukykyä, että en lähtisi kuvittelemaan itsestäni liikoja. Ei millään pahalla MG.
Jaa, no musta Anna on epävarma ja leuhka. Siksi ärsyttää.
Chisu ja Suvi eivät ärsytä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeää kun mg ei pysy nuotissa eikä laulu solju...
Minusta parempi että sentään yrittää myös laulaa toisin kuin cheek, joka taisi yhdessä biisissä "laulaa" jonkun yhden lauseen kertsistä. Itse enemmän kunnioitan heittäytymistä.
Ohjelman idea ei liene tähdet tähdet-tyyppinen, jossa biisit lauletaan genreittäin. Vaan enempikin jokainen tekee biiseistä itsensä näköisiä ja oman version, sen Cheek teki. Se oli räppäri, ei laulaja.
Pahaa pelkään että nyt tulee itku multa...
Siis tää Chisun esityshän on ihan mitäänsanomaton
Voi jessus tätä itkuvirsikavalkaadia. Toi kuoro oli jo niin klisee taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Chisu ja Suvi eivät ärsytä lainkaan.
Ehkä siinä tosiaan jotain teennäistä on, ja itsetietoista ennen kaikkea. Uransa alkuvaiheissa hän oli jotenkin luonnollisempi, silloin pelkästään ihailin häntä eikä ollut tätä ärsytyksen sivujuonnetta. Olisi vaan oma luonnollinen ja monimuotoinen itsensä eikä esittäisi mitään eikä havittelisi toisten hyväksyntää. Ehkä se kypsyys sieltä vielä iän myötä tulee, jos hän vaikka elää nyt jonkinlaista pientä pissa päässä -vaihetta. T. se aiempi nainen
MGssä ärsyttää myös toi oman parkumisen jatkuva korostaminen. Tässäkin jaksossa nenäliina pyyteli mutta ei saanutkaan tekoporua väännettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeää kun mg ei pysy nuotissa eikä laulu solju...
Minusta parempi että sentään yrittää myös laulaa toisin kuin cheek, joka taisi yhdessä biisissä "laulaa" jonkun yhden lauseen kertsistä. Itse enemmän kunnioitan heittäytymistä.
Ohjelman idea ei liene tähdet tähdet-tyyppinen, jossa biisit lauletaan genreittäin. Vaan enempikin jokainen tekee biiseistä itsensä näköisiä ja oman version, sen Cheek teki. Se oli räppäri, ei laulaja.
Ei toki tarvii genreä muuttaa. Sanoin vaan, että itse arvostan enemmän tuommoista heittäytymistä, että yrittää edes tehdä jotain oman mukavuusalueen ulkopuoleltakin. Miklu kun varmasti tietää, ettei laulu ole hänen juttu.
Mun mielestä kuorot ylipäätään on yksi maailman upeimmista "instrumenteista", jos ei jopa se upein. Mä tunnen myös sen ihmisäänen jotenkin ihan ytimessäni asti. Chisun versioon olisin odottanut vielä jotain huipennusta, mutta olihan tuo mielettömän hyvä noinkin. Mä tykkäisin kuulla nykymusiikissa enemmänkin tuollaista.
Tämän sarjan voisi nimetä uudellee; Hei nyt me itketään.
Mennyt jo niin absudiksi ja korniksi että hävettää jo noiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chisu ja Suvi eivät ärsytä lainkaan.Ehkä siinä tosiaan jotain teennäistä on, ja itsetietoista ennen kaikkea. Uransa alkuvaiheissa hän oli jotenkin luonnollisempi, silloin pelkästään ihailin häntä eikä ollut tätä ärsytyksen sivujuonnetta. Olisi vaan oma luonnollinen ja monimuotoinen itsensä eikä esittäisi mitään eikä havittelisi toisten hyväksyntää. Ehkä se kypsyys sieltä vielä iän myötä tulee, jos hän vaikka elää nyt jonkinlaista pientä pissa päässä -vaihetta. T. se aiempi nainen
Vielä jatkan että selvästikin Anna on hyvinkin herkkä ja se on hänessä viehättävää, aitous. Kun ei pelkäisi ja peittelisi sitä, niin olisi hyvin ihastuttava ihminen ja esiintyjä. Ihailen hänessä sellaista tietynlaista rentoutta ja letkeyttä ja luonnollisuutta, niin liikkumisessa kuin äänenkäytössä. Se on minusta hänessä parasta.
Anna Puu" tulee sellanen kiitollisuuden oksennus"
Minusta Miklu on huippu ja parhaita vetoja vetelee!