Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2016 virallinen!

Vierailija
16.09.2016 |

.

Kommentit (1186)

Vierailija
1081/1186 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä spoilauksia tähän ketjuun!!!

Vierailija
1082/1186 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hector, Kuustonen ja Suvi tämän kauden parhaimpia tyyppejä. mikon ja Hectorin juttuja olisi kiva kuunnella pidempäänkin.

MG on lipevä nilkki

Anna turha, ei osaa oikeen mitään

Chisusta en vaan pidä

Niin ja Tähkä täysin yhdentekevä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1186 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tämän kauden artistit ovat omalla tavallaan hyviä tyyppejä. Itse en oikein pidä Mikael-Gabrielista; ärsyttävä pikkunilkki, joka pyrkii seuran keskipisteeksi silloinkin kun voisi antaa muille tilaa. Egoistinen narsistityyppi. Mutta esiintyvät taitelijat ovat yleensäkin vähän isoegoisia ja narsismiinkin taipuvaisia.. Kuitenkin hyvä kokonaiskattaus: riittävän erilaisia tyyppejä, joissa jokaiselle katsojalle löytyy suosikkeja ja inhokkeja. AnnaPuu vaikuttaa miehenkipeältä flirttailijalta, mutta saahan se olla :). Chisu on vähän höpsähtänyt taiteilijahörhö mutta vaikuttaa kivalta tyypiltä. Ja Annalla sekä Chisulla on ollut rohkeita versioita, joissa ovat laittaneet itseään likoon. Kunnioitettavaa, vaikka kaikki eivät olekaan olleet napakymppejä. Suvi on ihan hyvä tyyppi, maanläheinen normaali-ihminen. Hyvin kaukana chisumaisesta taiteilijasielusta. Hector ja Mikko ovat mukavia tyyppejä, jotka eivät versioissaan ole kovin radikaaleja. Tähkä tekee versioistaan itsensä näköisiä, mikä on tietysti on koko jutun perimmäinen tarkoituskin. Tyyppinä vähän maanisdepressiivisen oloinen, ilmeisesti vahva taiteilijapersoona hänkin. Joka tapauksessa minun mielestäni tämän kauden artistikattaus on ollut varsin onnistunut.

Vierailija
1084/1186 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko viilata pilkkua sen verran, että eikös esim. Sannin Levoton tyttö ja Vesalan Pahempi toistaan olleet ihan heidän omat sovitukset alusta asti? Kun joku täällä muistaakseni väitti että kaikki on Lerin sovituksia, en jaksa selata taaksepäin ketjua... Leri Leskinen on kyllä huikee jätkä!

Anssi Kela sovitti itse kaikki esittämänsä kappaleet viime kaudella.

Juuri näin. Kela oli ainoa joka teki kaikki biisien sovitukset itse, ja esim. 2080-luvulla oli aivan huikean paljon parempi kuin Sannin alkuperäinen ikinä. Vesala ja Sanni eivät todellakaan tehneet mitään sovituksia biiseihinsä: Sanni ei osaa lainkaan säveltää tai sovittaa, vaan ainoastaan sanoittaa biisinsä (mikä sinänsä hienoa). Vesalan oma levy koostuu 10:stä monotonisesta täysin samanlaisesta tekeleestä, joten ei hän Vain elämää -versioihin puuttunut ennen laulamista yhtään.

Niin, tiedän kyllä että Kela teki kaikki sovitukset itse. Mutta nuo Levoton tyttö ja Pahempi toistaan oli kyllä Sannin ja Vesalan sovitukset. Tässä jutussakin sanotaan että Sanni teki sovituksen itse: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001020222.html

Vesalahan säesti itseään sillä jollain laitteella Pahempi toistaan -esityksessä, en nyt tähän hätään löydä lähdettä mutta muistan kun siinä pohjusti että on tuota esitystä varten harjoitellut "soittamaan" sitä.

Eli kaikki Anssi Kelan biisit oli omia sovituksia ja sitten nuo kaksi. En jaksa jankata enää :D jäi vaan häiritsemään tämä.

Vierailija
1085/1186 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies näyttää noin hyvältä täysmustassa asussa kuin Lauri Tähkä. Sopii sille kun on niin hoikka.

Kyllä minusta jokainen mies näyttää puvussa paremmalta kuin vaikka verkkareissa. Lauri ei ole mik''n laiha, ihan normivartalo. Siis kaikki miehet näyttäisivät tuolta jollei olisi hankittua ylipainoa. 

Vierailija
1086/1186 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jotenkin hellyttävää että Hector on vieläkin niin fanipoika, että oli selkeesti ottanut Bowien viimesistä videoista elkeitä. Sanon tämän siis todella hellyydellä.

Hyvä kausi, ei ole pahaa sanottavaa kenestäkään.

Vierailija
1087/1186 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Hectorin version tänään uudestaan, kuulosti hyvältä.

Vierailija
1088/1186 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi oli illan paras, toiseksi eniten tykkäsin Laurista.

En olisi ikinä uskonut, että tämän ohjelman myötä minusta, iskelmän inhoajasta, on tullut Suvi Teräsniska -fani. 11. hetki oli lumoavan kaunis ja voimakas. Tykkään myös Suvin omista kappaleista Vaiettu rakkaus ja Uusi aamunkoi. Suvin ääni on ihan mieletön. Toivottavasti hänelle tehdään jatkossakin kauniita, riipaisevan koskettavia kappaleita, joissa ääni pääsee oikeuksiinsa.

Vierailija
1089/1186 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvilla on upea ääni / hän on teknisesti mahtava. En silti pääse yli siitä, että Suvi kuulostaa aivan robotilta, ja äänestä puuttuu "luonne" kokonaan. Kuin tekoälyn opettaisi laulamaan nuotilleen. Lisäksi hän on todella todella ujo eikä meinaa sanoa mitään, mutta lavalla kuitenkin esiintyy hyvin - tai ainakin hyvin opetellusti.

Vierailija
1090/1186 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on tosi hyvä sarja

T:Noora 😐👅

Vierailija
1091/1186 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni eiköhän aloteta lynkkaus!

Vierailija
1092/1186 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, lapsi päiväkotiin ja sitten äiti kotiin kuuntelemaan musiikkia? Miksei lapsi voi olla kotona, jos äitikin on?

Vierailija
1093/1186 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Teräsniska on AIVAN MIELETTÖMÄN kaunis ääninen

hyviä versioita kaikki parhaimpia on ollu

Ööö yhtenä iltana varmaankin

Suvin päivä oli MIELETTÖMÄN HYVÄ 😤

Vierailija
1094/1186 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, lapsi päiväkotiin ja sitten äiti kotiin kuuntelemaan musiikkia? Miksei lapsi voi olla kotona, jos äitikin on?

Burn!

Täähän tiedettiin, Lastensuojeluujn ilmoitus!

Vierailija
1095/1186 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lapsi oppii sosiaalisuutta ryhmässä

Vierailija
1096/1186 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG chisulla synttärit samana päivänä kuin minulla eli 3.1,eri vuonna mutta ihan sama 😊 vhuuuuuhuuiuuuuuuuuu

Vierailija
1097/1186 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka karaoo tällaista ohjelmas?

Vierailija
1098/1186 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähkän versio oli parempi kuin alkuperäinen.

Vierailija
1099/1186 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä täällä ei oo vielä käyty kiivasta keskustelua Anna Puusta ja sen päivästä? 

Vierailija
1100/1186 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Ketju on lukittu.