Vain Elämää 2016 virallinen!
Kommentit (1186)
Anna on tosiaan jotenkin hyvin tietoinen itsestään ja se luo ei niin aidon tunnelman. Tykkään hänen biiseistään, mutta toi minuutin välein vaihtuva tyyli ja tietoisuus minästä tekee odottavan olon; koska se on aito?
Vierailija kirjoitti:
Mä en näköjään ymmärrä mitä Hectorissa on.
Näinhän se menee,ei kaikille samoin. Minä taas niin tykkään. Nytkin olen ihan äimänä, miten täynnä energiaa hän on. Ikää on 69,5v ja ohjelman alussahan hän sanoi, että on lonkkavaiva, että on liikerajoitteita. Mutta miten ääni pelaakaan ja esitykset hyviä.
Hector on vaan niin ihana.
Minä itkin Chisun esityksen aikana, joku siinä kosketti.
Chisun versiosta tuli Leijonakunigas-vibat!
It's enough, for this wide-eyed wanderer, that we've got this far"
Vierailija kirjoitti:
Tämän sarjan voisi nimetä uudellee; Hei nyt me itketään.
Mennyt jo niin absudiksi ja korniksi että hävettää jo noiden puolesta.
Tai nimeksi vois laittaa Vain itkua.
Minä minä minä ...niinhän sen biisitkin menee. Olikohan muuta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näköjään ymmärrä mitä Hectorissa on.
Näinhän se menee,ei kaikille samoin. Minä taas niin tykkään. Nytkin olen ihan äimänä, miten täynnä energiaa hän on. Ikää on 69,5v ja ohjelman alussahan hän sanoi, että on lonkkavaiva, että on liikerajoitteita. Mutta miten ääni pelaakaan ja esitykset hyviä.
Hector on vaan niin ihana.
Olen aina tykännyt Hectorin biiseistä. En niinkään laulajasta tai tulkinnoista. Mutta onhan sen ääni ihan huippukunnossa kun on ton ikäinen.
Olin aika yllättynyt, kun kukaan ei laulanut C'est la vieta tai Säännöt rakkaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Anna on tosiaan jotenkin hyvin tietoinen itsestään ja se luo ei niin aidon tunnelman. Tykkään hänen biiseistään, mutta toi minuutin välein vaihtuva tyyli ja tietoisuus minästä tekee odottavan olon; koska se on aito?
Itse olen ollut aina samoilla linjoilla Annasta. Vähän täynnä itseään. Sain asiaan jonkinlaisen vahvistuksen kun eräällä keikkapaikalla työskentelevä kaverini (joka on vieläpä Anna Puu-fani) kertoi että hän keikallaan pompotteli kaikkia työntekijöitä ja nosti itseään toistuvasti jalustalle. Siihen loppui myös hänen fanituksensa.
Minua ärsyttää Anna Puussa eniten se, että kyseinen nainen metsästää kaikkia ympärillään olevia miehiä. On jättänyt 3 edellistä ja samalla aina pettänyt heitä uuden äijän kanssa. Viimeisimmäksi alkoi nussia Jukka Immosta joka teki Annan uusimman levyn, samaan aikaan aloittivat salasuhteen kun Jukka vielä asui Jennin kanssa. Ja myös se, että koko ajan väittää kirjoittaneensa biisinsä itse, vaikka aivan muut tyypit ovat ne säveltäneet ja sanoittaneet. Ollut toki varmaan sanoitusprosessissa osaltaan mukana muttei viitsi lainkaan mainita näitä muita joiden osuus on suurempi kuin hänen oma.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää Anna Puussa eniten se, että kyseinen nainen metsästää kaikkia ympärillään olevia miehiä. On jättänyt 3 edellistä ja samalla aina pettänyt heitä uuden äijän kanssa. Viimeisimmäksi alkoi nussia Jukka Immosta joka teki Annan uusimman levyn, samaan aikaan aloittivat salasuhteen kun Jukka vielä asui Jennin kanssa. Ja myös se, että koko ajan väittää kirjoittaneensa biisinsä itse, vaikka aivan muut tyypit ovat ne säveltäneet ja sanoittaneet. Ollut toki varmaan sanoitusprosessissa osaltaan mukana muttei viitsi lainkaan mainita näitä muita joiden osuus on suurempi kuin hänen oma.
Onko alapeukuttajilla kenties asiasta parempaa tietoa?
Kuka tuota puuta edes kuuntelee?
On niin tyhjänpäinen koko mimmi ja "hänen" biisinsä.
Anna tosiaan nautti kun kamera oli suunnattu lähes koko ajan Annaan.
Chisukin hymyili vaivautuneesti.
Yhtään hevaria ei ole kelpuutettu mukaan ohjelmaan ja sitten raiskataan paranoid useampaan kertaan.
Voin paljastaa syyn jatkuvalle kyynelehtimiselle: Keittiömestari on sipulifanaatikko ja joka ruokalajissa on puolet raakaa sipulia, siitä kyynelet.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään hevaria ei ole kelpuutettu mukaan ohjelmaan ja sitten raiskataan paranoid useampaan kertaan.
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin...
Annan ja Laurin biisi oli kaunis, yksi harvoja Annan biiseistä, josta muutenkin tykkään! Todella kaunis :-)
Taisi olla sama kuoro Chisun viimeisimmällä levyllä. Minäkin olisin toivonut tuohon vielä soitantaa mukaan huipennukseksi.