Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2016 virallinen!

Vierailija
16.09.2016 |

.

Kommentit (1186)

Vierailija
1061/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on parempi kuin yksikään Suvin omista kappaleista.

Lisää tämäntyylistä Suvi!

Vierailija
1062/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Suvi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä upea tuo Suvi ja mikä glamour!

Vierailija
1064/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sovitus, hyvä esitys suvilla. Mikolla on hyvä tuo huuliharppu.

Vierailija
1065/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iina Kuustonen on aivan isänsä kuva. Siis tietyssä iässä noissa kuvissa on aivan kuin ilmetty Iina. Tai siis IIna on tietenkin kuin ilmetty isänsä.

Joo mietin hetken, että kenellä muulla on yhtä tuliset sinisilmät kuin teini-Mikolla ennen kuin tuli Iina mieleen!

Vierailija
1066/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häkeläisenä lämmittää mieltä, että Mikko otti ensiavun esille! Tosin puhallusta ei tarvita, pelkkä painelu riittää. Monesti puhalletaan väärin > ilma menee mahalaukkuun > oksennus.

Mutta mahtavaa Mikko!! Kaikki ea-kurssille!

Kävin pari vuotta sitten ea-kurssin ja siellä opetettiin puhalluksen kera. Mutta nopeasti ne unohtuukin, pitäisi taas kerrata. Ystäväni on pelastanut hengen ea-kurssin ansiosta.

Mä kävin tänä vuonna ja opetettiin 30 painallusta ja 2 puhallusta. Sori, OT.

Painelu on paljon tärkeämpää. Jos esimerkiksi tuntemattoman suu on veressä, elvytys onnistuu kyllä pelkällä painelullakin. Toki hengitystiet tulee avata ja huolehtia pään asennosta. T: EA 2016.

Kun puhaltaa, pitää tarkistaa kohoaako ja laskeeko rinta. Jos ei, niin silloin menee mahaan. 

Vierailija
1067/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvilta erittäin upea veto. Suvi on kaunisääninen ja karismaattinen. Upeaa!

Annan "väliaploodit" kommentti kesken biisin pisti vituttamaan.

Vierailija
1068/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chisu, the Best

Tajuan että vannoutuneena Chisua palvovana fanina et voi muuta kuin tätä samaa aina jauhaa, mutta yritä edes nähdä faktat! Suvi Teräsniskan tämäniltainen esitys oli huikea, upea, elegantti ja loistavasti laulettu. Esitys ja eläytyminen täysi kymppi. Chisu ei ikinä millään tasolla pääse LAULAJANA ja TULKITSIJANA lähellekään Suvia eikä montaa muutakaan naisartistia tässä maassa. Chisun lahjakkuus on musiikin tekemisessä, ei esittämisessä. Suvi ei tee itse mutta tulkitsijana aivan huippu.

Vierailija
1069/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies näyttää noin hyvältä täysmustassa asussa kuin Lauri Tähkä. Sopii sille kun on niin hoikka.

Lauri on jo aika vanha mutta ryhdiltään ja liikkumiseltaan kuin nuori mies. Naama on sitten oma lukunsa.

43 vuotta. Sekö nyt sitten on vanha?

Vierailija
1070/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hector on TULKITSIJA ja Suvi totta tosiaan upea laulaja.

Vierailija
1071/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvin veto oli tosi hyvä. Mikon illallislookki oli sillä tavoin jotenkin epäonnistunut, että toi mieleen Pate Mustajärven.

Vierailija
1072/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin vähän kun Suvi lauloi.

Vierailija
1073/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suvi oli paras, hänellä on ihana ääni. Hector myös hyvä, on ihana kokonaisuus.

Vierailija
1074/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään nyt Suvi voi karistaa Olli Lindholmin taustalaulajan viitan harteiltaan. Todella kaunis ja sielukas ääni. Muistelen muuten Katri-Helenan kertoneen, että hänen äänensä parani ekan raskauden myötä. Äänestä tuli tummempi ja täyteläisempi. Luulen, että Suvilla on sama juttu. Hänen uransa lähtee nyt kyllä sellaiseen nousukiitoon, että huh-Huh!

Vierailija
1075/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko mennä Ilta-Sanomien sivuille katsomaan Suvin esitys vielä uudestaan. Itkin. Lisää powerballadeja tälle naiselle!

Vierailija
1076/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spr:n ohjeistuksessa on puhallus+ painallus, mutta niinkuin sanottiin, pelkkä painelu riittää. Tärkeintä on että painallukset on kunnollisia ja tahti on sama kuin Staying alive-biisissä, eikä sitä lopeteta kesken ennen ensihoitajien tuloa!

Taidan kustantaa pari ea-kurssia läheiselleni joululahjaksi!

Suvi on ollut aina huikea, mutta toivon, että saisi nyt ansaitsemansa kunnioituksen!

Vierailija
1077/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppipas taas uutta.. Ei sanat menneetkään "Ohi Aurooran.." :D

Ei hitto, oon aina luullut että tästä seuraava säe menee "...kaikki Coca-Colaa..." . Tänään Hectorin laulaessa tajusin että sehän on "kaikkiko katoaa.."

Oonkin ihmetellyt että mitä hemmettiä tuo säe meinaa..😂

Vierailija
1078/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvin vedossa Mikon biisistä on (vanhempien) James Bond -leffojen musan fiiliksiä <3. Tällainen sovitus kun olisi ollut aikanaan tarjolla tunnariksi, niin olisi saattanut tulla valituksi!

Vierailija
1079/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen NIIN halunnut tykätä Hectorin versioista, mutta en vaan ole :( Mun mielestä se on tehnyt vähän "Paula Koivuniemet" tässä tk:ssa - vetänyt vaan biisit läpi ilman mitään sen ihmeempää. Vöhän pettynyt olen...

Vierailija
1080/1186 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puun jakso

Lauri Tähkä - Ota minut tälläisena kuin oon

Hector - Linnuton Puu

MG - Kaunis Päivä

Suvi Teräsniska - Kolme pientä sanaa

Mikko Kuustonen - Sinä olet Minä

Chisu - Mestaripiirros

Ketju on lukittu.