Vain Elämää 2016 virallinen!
.
Kommentit (1186)
Mulla on kaks kysymystä: kenen viikko on ens viikko ja ketä esiintyy ensi kaudella :)
Häkeläisenä lämmittää mieltä, että Mikko otti ensiavun esille! Tosin puhallusta ei tarvita, pelkkä painelu riittää. Monesti puhalletaan väärin > ilma menee mahalaukkuun > oksennus.
Mutta mahtavaa Mikko!! Kaikki ea-kurssille!
Se Hectorin tekemä linnunpönttö oli kyllä paskin ikinä, sehän valuttaa vedet sisälle. Ja Kuustonen sitä ihaili, ei tiedä sekään äijä mistään mitään!
Mikael Gabriel veti kyllä nyt huonoimman vetonsa tähän mennessä. Chisun vedolle en ihan lämmennyt. Annan versio oli ihan ok.
Mikko vaikuttaa hienolta ihmiseltä. Hieno asia tuo, että käytiin ensiaputaitoja läpi. Osittain hauskaa tuo miten jotkut heittivät homman ihan läskiksi, mutta hienoa kuitenkin että osa osasi myös suhtautua asian vaatimalla vakavuudella.
Vierailija kirjoitti:
Häkeläisenä lämmittää mieltä, että Mikko otti ensiavun esille! Tosin puhallusta ei tarvita, pelkkä painelu riittää. Monesti puhalletaan väärin > ilma menee mahalaukkuun > oksennus.
Kävin pari vuotta sitten ea-kurssin ja siellä opetettiin puhalluksen kera. Mutta nopeasti ne unohtuukin, pitäisi taas kerrata. Ystäväni on pelastanut hengen ea-kurssin ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin tästä Annan versiosta, kumma kyllä.
Juu, minäkin tykkäsin, vaikken hänen esityksistään ole oikein pitänyt.
Olin haljeta naurusta kun Kuustonen sanoi Miklulle tämän naisseikkailuista että "Ai niistä molemmista?" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin pari vuotta sitten ea-kurssin ja siellä opetettiin puhalluksen kera. Mutta nopeasti ne unohtuukin, pitäisi taas kerrata. Ystäväni on pelastanut hengen ea-kurssin ansiosta.
Mä kävin tänä vuonna ja opetettiin 30 painallusta ja 2 puhallusta. Sori, OT.
Mikko Kuustosesta on tullut tässä jaksossa esille todella miellyttävä, karismaattinen, älykäs ja seksikäs mies. Se pelle kuka joka ohjelmassa laukoo käsikirjoitettuja vitsejä voisi jäädä vähemmälle, ja Mikko voisi jatkaa musiikin tekoa. Loistava laulaja ja muusikko.
Tykkäsin tästä Annan versiosta, kumma kyllä.