Vain Elämää 2016 virallinen!
Kommentit (1186)
Jokohan pian Johan Bäckman puhuu MG:stä pahojr
en natsien uhrina? Viety venäläiseltä äitiltä ym.413
Suvi oli ihana, mutta muut eivät saaneet Suvin lauluista kelvollisia. Suvin ääni ja persoona vissiin tekevät ne laulut, sama kuin Hectorilla, hänenkin äänensä on niin vahvasti suuri osa laulua. Minä tykkään heistä kummastakin.
kenen päivät on näkemättä? annap ja kuustonen?
Hektoria ja chisua ja tähkää lukuunottamatta en tunne tämän kauden artistien kappaleita joten aina on odotettavissa uutta ja outoa. Okei kuustosella taitaa olla tuttujakin kappaleita mutta mieleen ei kyllä tule googlaamatta yhtään.
Odotan eniten Anna Puun päivää, sillä vaikka hän ei niitä biisejä itse olekaan tehnyt, on hänen levyillään muutamia todellisia helmiä: Mestaripiirros ja Linnuton puu esimerkiksi.
I kirjoitti:
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että kukaan muu vain elämää-artisti kuin Paula Vesala ei ole onnistunut tekemään muiden biiseistä oikeasti hyviä ja oman kuuloisia versioita, jotka kestävät kuuntelua. Mitään muita vain elämää-kappaleita en ole oikeasti diggaillut sitä yhtä tai kahta kuuntelukertaa kauemmin.
Ja absoluuttinen fakta on, ettei Paula tehnyt mitääm itse noihin biisiversioihinsa, vaan ne teki Leri Leskinen ja bändi. Aivan turha ylistää Vesalas turhasn tuosta(kin) asiasta. Leri tekee myös kaikkien muiden versiot, paitsi Mikaelin sanoitukset. Anssi Kela oli ainoa joka teki versionsa kokonaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Suvi oli ihana, mutta muut eivät saaneet Suvin lauluista kelvollisia. Suvin ääni ja persoona vissiin tekevät ne laulut, sama kuin Hectorilla, hänenkin äänensä on niin vahvasti suuri osa laulua. Minä tykkään heistä kummastakin.
Samaa mieltä! Suvin ääni on uskomattoman ihana, muitten laulamina hänen biisinsä eivät kuulostaneet oikein miltään. Chisulla ja Annalla oli sentään jotain yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Ja absoluuttinen fakta on, ettei Paula tehnyt mitääm itse noihin biisiversioihinsa, vaan ne teki Leri Leskinen ja bändi. Aivan turha ylistää Vesalas turhasn tuosta(kin) asiasta. Leri tekee myös kaikkien muiden versiot, paitsi Mikaelin sanoitukset. Anssi Kela oli ainoa joka teki versionsa kokonaan itse.
Et kai oikeasti usko itsekään tähän? Kela teki kaiken biiseissään itse, mutta se ei tarkoita, että "artistit eivät tee mitään itse". Kyllä artistit tekevät pääsääntöisesti versionsa täysin itse.
Leskinen auttaa versioiden sovittamisessa bändin esitettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Suvilta jäi monta hittiä kuulematta, mm. Hento kuiskaus, Pahalta piilossa, Pettävällä jäällä, Jos mikään ei riitä.
Pettävällä jäällä on Yön biisi https://fi.wikipedia.org/wiki/Pett%C3%A4v%C3%A4ll%C3%A4_j%C3%A4%C3%A4ll…
Samoin Särkyvää, johon viitattiin alkuinsertissä, kun oli se liikuttava halailukuva Olli Lindholmin kanssa. Noissa biiseissä ois luonnollisesti aihetta duettopäivänä, eiköhän jompikumpi tuu. Hento kuiskaus ja Jos mikään ei riitä on todella kauniita kappaleita kumpikin, mutta kuten nytkin tuli todettua, myös Suvilla on ehtinyt kertyä jo sen verran paljon levytettävää, ettei kaikkia ihania biisejä mahdu siihen kuuteen, jotka ohjelmassa kuullaan.
Muistatteko, tosifanit, että Suvi Teräsniskan biisi "Jos menet pois" soi jo toista kertaa tässä ohjelmassa? Ekalla kaudellahan sen esitti Erin, joka jostain käsittämättömästä syystä skippasi Jonne Aaronin omat levytykset ja tarttui tähän Jonnen sanoittamaan biisiin. Erinin versio taisi olla aika alkuperäiselle uskollinen, Chisun kynsissä se sentään uudistui melkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko, tosifanit, että Suvi Teräsniskan biisi "Jos menet pois" soi jo toista kertaa tässä ohjelmassa? Ekalla kaudellahan sen esitti Erin, joka jostain käsittämättömästä syystä skippasi Jonne Aaronin omat levytykset ja tarttui tähän Jonnen sanoittamaan biisiin. Erinin versio taisi olla aika alkuperäiselle uskollinen, Chisun kynsissä se sentään uudistui melkoisesti.
Lainaan itseäni. Huomasitte siis. Minusta Chisulla oli "enemmän oikeus" tähän biisiin kuin aikanaan Erinillä. Musta Erinin veto oli esityksenä tylsä ja valintana idioottimainen. Jonnella ois ollu paljon biisejä, joista ois voinut valita. Ois ollu epäreilua, jos tätä biisiä ei ois saanut laulaa itse Suvin päivänä, koska Erin oli sen jo laulanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai oikeasti usko itsekään tähän? Kela teki kaiken biiseissään itse, mutta se ei tarkoita, että "artistit eivät tee mitään itse". Kyllä artistit tekevät pääsääntöisesti versionsa täysin itse.
Leskinen auttaa versioiden sovittamisessa bändin esitettäväksi.
Älä viitsi jauhaa paskaa. Leri Leskinen on kertonut useassa yhteydessä, että hän ja bändi sovittavat biisit uusiksi ja treenaavat niitä kevättalvella artistien kanssa. Sinun mielestäsi siis joku Sillanpää, Kaija Koo, Loiri, Teräsniska, Puu, Abreu, Närhi, Hurmerinta, Edelmann, Koivuniemi ym jotka eivät tähän asti ole tehneet mitään edes omiin biiseihinsä, yhtäkkiä "tekevät versionsa toisten biiseistä täysin itse"?? Olet ilmeisesti melko yksinkertainen?
Chisulta ilmeisesti loputkin hiukset irtoamassa päästä, koska joutuu noin karmeita peruukkeja käyttämään.
Pakko viilata pilkkua sen verran, että eikös esim. Sannin Levoton tyttö ja Vesalan Pahempi toistaan olleet ihan heidän omat sovitukset alusta asti? Kun joku täällä muistaakseni väitti että kaikki on Lerin sovituksia, en jaksa selata taaksepäin ketjua... Leri Leskinen on kyllä huikee jätkä!
Vierailija kirjoitti:
Chisulta ilmeisesti loputkin hiukset irtoamassa päästä, koska joutuu noin karmeita peruukkeja käyttämään.
Olet varmaan jonkun hirviölapsen äiti?
Se on kettuuntunut Laurin liian innokkaaseen "fanitukseen". Tölväiseee sanallisesti myöhemmin. ruutu+
Miksi Anna Puu soittaa kitaraa noissa esityksissään? Karseen näköstä touhua. Jos tarkotus on esitellä omia soittotaitojaan, niin voin sanoa, että tolla suorittamisella vaan ittensä nolaa. Ainakin niiden keskuudessa, jotka tietää soittohommista jotain.
Jos mielestäni Vesalan laulamat kappaleet ovat kestäneet parhaiten kuuntelua, mutta muiden ei, niin olisikohan syy silloin tulkitsijassa, eikä siinä, että kaikki biisit on sovittanut Leri Leskinen. Muutoinhan kaikki muidenkin esittämät biisit olisivat kultaa, koska Leri. Terveisin se, johon Vesalan esittämät biisit upposivat eniten.
Vierailija kirjoitti:
Se on kettuuntunut Laurin liian innokkaaseen "fanitukseen". Tölväiseee sanallisesti myöhemmin. ruutu+
Kuka häh?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Anna Puu soittaa kitaraa noissa esityksissään? Karseen näköstä touhua. Jos tarkotus on esitellä omia soittotaitojaan, niin voin sanoa, että tolla suorittamisella vaan ittensä nolaa. Ainakin niiden keskuudessa, jotka tietää soittohommista jotain.
Viime jaksossahan Anna jaksoi jo vähän rämpyttää. Mutta joo, melko älytöntä tuo Gibsonien roikottelu on ollut.
Ööh, se on 26...?