Vain Elämää 2016 virallinen!
Kommentit (1186)
Musta tää oli paras jakso tähän mennessä. Anna Puu ei ollut hyvä, mutta muut oli. Kuustonen ihan loistava!
Nyt vasta tajusin, että ne valitsee aina sen seuraavan päiväisen duettoparikseen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hatunnosto Hectorille siitä, että hän on ainoita (ellei peräti ainoa) kaikkien kausien osallistujista, joka on itse säveltänyt ja sanoittanut esitetyn tuotantonsa.
Anssi Kela
Jonne Aaron
Pave Maijanen
AW Yrjänä olis ihana! Onko Mariska räppäri? Tiedän että on kirjoittanut paljon hienoja tekstejä muille, mutta itse esittämistään tiedän vain sen Kukkurukuun, mutta sehän ei ole räppiä. No, en siis räppiä muutenkaan kuuntele...
Tykkäsin kaikista muista paitsi Anna Puun versiosta. Eikä todellakaan ole mitään Anna Puuta vastaan, minusta tuo vaan oli häneltä tosi laimea veto. Suvin versio oli todella kaunis, kuten Hectorkin sanoi. Chisun Asfalttiprinssi oli hieno.
Tykkäsin MG:n versiosta kyllä ja samoin Mikosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hatunnosto Hectorille siitä, että hän on ainoita (ellei peräti ainoa) kaikkien kausien osallistujista, joka on itse säveltänyt ja sanoittanut esitetyn tuotantonsa.
Anssi Kela
Jonne Aaron
Pave Maijanen
Pauli Hanhiniemi
No ei ole ehkä jokaista biisiä ainakaan yksin säveltänyt, mutta monia on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät juo viiniä? Onks joku syy?
Perheohjelma.
Kuustonen oli tooosi hyvä ja se biisi!
Ihmettelen MG:n saamaa mediahehkutusta. Oli kyllä niin tavanomaiset teinilyriikat.
Kenet haluaisin nähdä sarjassa: a.w yrjänä, pate mustajärvi 😆, kalle ahola, jarkko martikainen.
Kyllä jotenki tuli semmonen fiilis että eniten Mikko Kuustonen teki kunniaa hectorille ja biiseilleen :) joistain muista biiseistä jäi vähän yliyrittämisenkin maku joka osaltaan laimensi, mutta tämä oli rehellisesti mitä oli. Ja oli mielestäni kans hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Noin on tehny myös Chisu, Paula Vesala, Sanni..
Voi hyvät ystävät, miten te voitte olla noin typeriä? Kukaan edellä mainituista ei ole tehnyt Vain elämäässä esitettyjä sovituksia, vaan ne on tehnyt LERI LESKINEN, bändin pomo! Sanni ei muutenkaan tee lainkaan biisiensä sävellyksiä, vaan ne tekee Hank Solo ja Sanni sanoittaa.
Lisäksi mielipiteenäni on pakko sanoa, että tämän päiväinen Asfalttiprinssi Chisulta oli koko tämän kauden huonoin versio, aivan surkea esitys vimmaisesta kappaleesta. Mutta tietysti täällä on muotia jumaloida Chisua joten alapeukkuja alkaa sadella, kiitos vaan.
Kuustonen ! Vähemmän tunnettu Hectorin biisi ja hevetin raju tulkinta. Loistava!
Aina ikänsä Kuustonen mun mielestä ollut melko hajuton ja mauton.
Nyt tuli uusi puoli hänestä esiin.
Vierailija kirjoitti:
Musta tää oli paras jakso tähän mennessä. Anna Puu ei ollut hyvä, mutta muut oli. Kuustonen ihan loistava!
Nyt vasta tajusin, että ne valitsee aina sen seuraavan päiväisen duettoparikseen:)
Paitsi Chisu ja Lauri ja Miklu...
En oo aiempia jaksoja katsonut. Petyin, jakso oli aika pliisu. Oikeastaan olisi kannattanut katsoa pelkkä illallinen. Anna puu, mg ja varsinkin kuustonen oli hyvä. Jaksoon olisi saanut enemmän potkua, jos olisi valittu enemmän vanhempia biisejä. Asfalttiprinssi oli outo.
Onko Anna Puu ollut missään jaksossa hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää -artisteista itse musiikkinsa tekevät ainakin Jonne Aaron, Neumann, Ilkka Alanko, Jukka Poika, Juha Tapio, Pauli Hanhiniemi, Toni Wirtanen, Anssi Kela, Maija Vilkkumaa, Sanni, Pave Maijanen, Mikko Kuustonen, Chisu ja Lauri Tähkä. Oliko vielä muita?
Vierailija kirjoitti:
Kuustonen ! Vähemmän tunnettu Hectorin biisi ja hevetin raju tulkinta. Loistava!
Aina ikänsä Kuustonen mun mielestä ollut melko hajuton ja mauton.
Nyt tuli uusi puoli hänestä esiin.
Kuustonen on tehnyt hyviä versioita tässä setissä. Tätäkään hektorin kappaletta en tuntenut mutta kuustonen sai sen kulkemaan.
Hector on ikoni, biisit alkuperäisinä loistavia, näistä muiden vetämistä en tykännyt yhtään.
Siis hei ootteko kuullu että Mikael Gabrielilla on ollu rankka nuoruus?! Jännä juttu miten sen tuotannossa tähän asti on ollu mukana tosi paljon myös sitä menestyksellä lesoomista, uhoomista ja muiden dissaamista mutta nyt Vain elämässä hänen ainoa sisältönsä on sen kertaaminen miten rankka lapsuus ja nuoruus hänellä oli, miten on menettänyt enemmän kuin kukaan ja miten kaikki biisit joita esittää kertoo juuri siitä hänen rankasta taustastaan ja kokemistaan menetyksistä. Rasittaa toi laskelmointi. Kuustosella ja Hectorilla on todella vaikeat perhetaustat myös mutta eivät tuo sitä esiin joka käänteessä.
Toinen asia jota jäin eilen miettiin oli että tässä ohjelmassa on nykyään huomattavasti vähemmän sitä että käydään läpi päivän artistin uraa, harmi. En ymmärrä mihin se aika menee kun on selvästi vähennetty ruoka- ja laususessioiden ulkopuolista toimintaa (ennen oli enemmän muutakin puuhastelua ja hassuttelua), biisit on todella lyhyitä ja nyt ei enää ehditä urastakaan puhumaan. Vissiin ne itkuhidastukset vie eniten aikaa sitten tätä nykyä.
Jonne Aaron