Vauvan sukupuoli?! Mitä lääkäri tarkoitti tällä???
Lääkärimme ei siis suostunut kertomaan meille tulevan vauvamme sukupuolta vaikka ilmeisesti hän sen kyllä selvästi näkikin kumpi on tulossa. Hän sanoi meille vain että "no tuossa on tuommoinen isompi juttu ja vieressä tuollainen pienempi, päätelkää siitä". Tämä on nyt todella typerä kysymys varmaan joidenkin mielestä mutta siis jäi silti epäselväksi?! Meinasiko tuolla nyt että olisi poika tulossa?? En ainakaan löydä tuosta lauseesta mitään tyttöön viittaavaakaan? En ymmärrä miksei voinut vain sanoa suoraan kumpi oli...
Kommentit (32)
Etä jos onkin hermafrodiitti. Jos vielä olet sanonut haluavasi kuulla sukupuolen, jos kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle itse the legendaarinen Bruno Cacciatore sanoi että poikaa odotan. Tytö syntyi. 3D-ultralla katsoi.
Eli ei kai noi kaikki ultraajat kovin mielellään sitä sukupuolta halua sanoa, kun odottava äiti pitää vastausta 100 % totena.
Ja olen kyllä saanut kuulevani, että Bruno ei ole kuin kerran erehtynyt sukupuolesta. On erehtynyt enemmänkin.
Saanut kuulevasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle itse the legendaarinen Bruno Cacciatore sanoi että poikaa odotan. Tytö syntyi. 3D-ultralla katsoi.
Eli ei kai noi kaikki ultraajat kovin mielellään sitä sukupuolta halua sanoa, kun odottava äiti pitää vastausta 100 % totena.
Ja olen kyllä saanut kuulevani, että Bruno ei ole kuin kerran erehtynyt sukupuolesta. On erehtynyt enemmänkin.
Saanut kuulevasi?
Kyllä vain. Mm. tällä palstalla, töissä, mml:n perhekahvilassa..
Yhdellä kiveksellä varustettu poitsu tulossa. Ei epäilystäkään tästä!
Todennäköisesti pojallanne on mikropenis, mitä asiaa lääkäri ei halunnut kertoa teille suoraan. Epäsuorasti vihjasi tuolla lauseellaan, että abortin tekemistä kannattaisi harkita.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöäkö toivoisit?
Toivon tervettä lasta. Kuten sanoin, tuo kommentti jäi erikoisuudellaan häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko voinut vaikka kysyä suoraan siltä lääkäriltä? Selväsanaisemmin pyytää vastausta siis.
Kysyinkin, kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla sain vastaukseksi että "en kommentoi, päätelkää itse". Toisella kertaa sitten lisäsi tuon isompi-pienempi-kommentin. Ja siksi tämä jäikin näin paljon häiritsemään. :(
No itsellä olis mennyt hermo jos noin juntti lekuri... :D
Parempi on ottaa vaan vastaan kumpi sieltä sitten ulos putkahtaa. Meille sanottiin ultrassa vauvan olevan aivan selvä tyttö ja siihenhän sitä sitten tulevat kuukaudet asennoitui. Ja kuinka ollakaan, ulos tullessaan se olikin poika. Ensimmäiset päivät koin lähinnä suurta pettymystä lapsesta, joka olikin "vaihtanut sukupuolta". Toisen kohdalla osasin jo sanoa ultrassa, että ihan turha arvella kumpi sieltä tulee, kun onnistumismahdollisuus on vain 50%.
Itse en ymmärrä miksi vauvan sukupuoli pitäisi tietää etukäteen?
Siis mitä sillä tiedolla tekee odotusvaiheessa?
Meillä on ainakin nimivaihtoehdot molemmille sukupuolille valmiina. Tapetit, vaunut ja vaatteet ym on myös valittu niin että sopivat molemmille. Ihanaa kun saadaan jännittää loppuun asti :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää jo kohdussa lyödä sukupuolituksen mukaan leima otsaan? Asiallinen sukupuolinneutraali ilmaisu lääkäriltä, arvostan.
Mistä te voitte tietää lapsen sukupuolta, ennen kuin hän itse sen päättää?
Katsotaan ihan sinne alapäähän, löytyykö sieltä pippeli vai ei. Jos löytyy, on poika, jos ei löydy, niin tyttö. Vaihdatteko te vaipat silmät kiinni vai miten toimitte?