Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä meikkiä käyttävä nainen tai mies

Vierailija
16.09.2016 |

Mikä on tärkein meikkituote jota käytät? (kosteusvoidetta tai pohjustustuotteita ei lasketa)

Sinä meikkiä käyttävä nainen tai mies

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin valokynä, mutta oikeasti se on täydellinen peitepuikko. Sillä saa tasoiteltua meikkivoiteen tapaan, peitettyä tummat silmänaluset ja siloteltua näppylät.

Vierailija
2/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä.

perustelut: minulla on todella vaalea karvoitus ja ilman kynää kulmat lähes olemattomat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitevoide, vastasin meikkivoide kun sitä ei ollut listalla. Ainoa mitä käytän aina jos lähden ihmisten ilmoille, peitän sillä nenänpielten punoituksen ja mahdolliset näppylät. 

Vierailija
4/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meikkivoide on tärkein, koska muuten naama on kirjava, punottava ja muut meikit näyttäisi pahalta ilman. Mutta kyllä mulle myös ripsari, kulmakynä, poskipuna, huulipuna/kiilto ja luomiväri on tärkeitä (tässä järjestyksessä).

Vierailija
5/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan meikkivoide on, kun ihoni on epätasainen...

Vierailija
6/14 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuteri!

t. rasvanaamojen kuningatar

Vierailija
7/14 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulmakynä.

perustelut: minulla on todella vaalea karvoitus ja ilman kynää kulmat lähes olemattomat

Hei kannattaa kokeilla niitä marketista saatavia kestovärejä, saa vähän pidemmäksi aikaa kivat. 

Vierailija
8/14 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväri ja heti seuraavana puuteri. Muuta en juurikaan käytä. Meikkaan kevyesti.

Vierailija
9/14 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansininen huulipuna

Vierailija
10/14 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain meikkivoidetta.

t. mies

Vierailija
11/14 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulmakynä.

Hei kannattaa kokeilla niitä marketista saatavia kestovärejä, saa vähän pidemmäksi aikaa kivat. 

Tässä toinen, jolla on kulmakarvat ja myöskin ripset aivan totaalisen värittömät. Markettien kestovärit ei tartu ainakaan mun läpinäkyviin kulmakarvoihin, kosmetologikaan ei saanut tarttumaan. Jäljelle jää ilmeisesti kestopigmentointi (en uskalla, kun lopputulos voi olla mitä tahansa) tai kulmakynä ja muut poispestävät tuotteet.

Vierailija
12/14 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AjebdiH kirjoitti:

Tummansininen huulipuna

Tämä oli yllättävä!

Vierailija
13/14 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulmakynä.

Tässä toinen, jolla on kulmakarvat ja myöskin ripset aivan totaalisen värittömät. Markettien kestovärit ei tartu ainakaan mun läpinäkyviin kulmakarvoihin, kosmetologikaan ei saanut tarttumaan. Jäljelle jää ilmeisesti kestopigmentointi (en uskalla, kun lopputulos voi olla mitä tahansa) tai kulmakynä ja muut poispestävät tuotteet.

Mulla ei pysy markettivärit, mutta kampaamovärit. Mun kulmakarvat on semmosta hentosta vauvakarvaa.

Vierailija
14/14 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulmakynä.

Mullakaan ei tartu. Olen kokeillut pariakin eri merkkiä. Kampaamoa en ole kokeillut kun haluaisin mieluiten värjätä itse haluamallani tavalla.