Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ällöttää naapurin pariskunta

Vierailija
16.09.2016 |

Tuollainen nuori opiskelijapari. Molemmat ylipainoisia. Jatkuvasti kuuluu kun mies soittaa kitaraa, piereskelevät, nauravat (mies kaiketi kutittaa naista) ja harrastavat seksiä mikä kuuluu TODELLA hyvin, heidän avara (kaikuva) makuuhuoneensa meidän olohuoneen vieressä.

Aina kun lähtevät ulos pelleilevät rapussa ja nainen määkii "kulta onks sulla avaimet?" Johon mies "mitkä avaimet?" "Älä viitti kiusata onks sulla nyt ne avaimeeeet" kämpästä kuuluu päivittäin vastaavia typeriä juttuja.

Anteeksi nyt vaan, mutta en jaksa kuunnella tuollaista keharipoppoota seinänaapurissani.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, taidat olla meidän naapuri 😮😂 paitsi että vain mieheni on hieman ylipainoinen, itse normaali, mutta varmaan voin jonkun pro-ajan mielestä olla kamala läski! Sori naapuri!

Vierailija
22/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiskös tästä kunnon riitaa läskiprovoiluna, hmm?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi ihanaa,jos joku naapuri soittaisi kitaraa!Mieluummin kuin humalaisten huutoa.

Vierailija
24/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua ihmisiä jotka paukuttelevat estotta kerrostalossa niin että perse repeää. Onko pakko pierrä niin saatanan kovaa?

Vierailija
25/25 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan meiltä! Mutta sitä täytyy muuttaa pois jos ei kestä kerrostaloelämää ja normaaleja elämisen ääniä :)

Ihan tuli sama mieleen meilläkin että kirjoitteleeko seinänaapuri. Mutta kun mä en soita kitaraa niin aattelin että varmaan sitten joku muu kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän