Hyi helvetti

Minä inhoan lapsia enkä ikinä ole halunnukkaan saada niitä. (Jo 7-vuotiaana päätin etten halua lapsia) Olenko ainoa jota aina oksettaa nähdä siskon tai veljen lapsia?

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Mikä tuo päätös oikein on, että "et pidä lapsista". Etkö voisi tutustua kuhunkin ihan yksilönä ja päättää vasta sitten. Pidätkö vanhuksista, vammaisista? Pidätkö kaikista aikuisista?

Vierailija

Mäkään en pitänyt lapsista kunnes tutustuin muutamaan. En vieläkään pidä kaikista, kuten en pidä kaikista aikuisistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Inhoan lapsia enkä ole koskaan myöskään niitä halunnut. En myöskään ymmärrä ihmisiä jotka haluavat/hankkivat lapsia. Et siis ole ainoa. N27

Vierailija

ET OLE! :D 

Inhoan lapsia, varsinki kaupassa tai missä tahansa muualla meluamassa. Vittu että ärsyttää! Tekisi mieli lyödä hiljaseks. Tai kun yrittää jutella jonkun kaverin kanssa ja siinä se pikku piltti lässyttää koko ajan jotain, kyselee typeriä. En vain ole tavannut yhtäkään ihmisen tainta, joka ei olisi ärsyttänyt. 

Toinen, vauvat on musta rumia! Kaikki aina selittää, kuinka vauvat on niiiin sulosia, no ei ole. Ihan epäinhimillisen näkösiä, ryppysiä. Haisee vanhalle maidolle ja märälle vaipalle. YÖK!

Vierailija

Hyi helvetti kirjoitti:
Minä inhoan lapsia enkä ikinä ole halunnukkaan saada niitä. (Jo 7-vuotiaana päätin etten halua lapsia) Olenko ainoa jota aina oksettaa nähdä siskon tai veljen lapsia?

He saattavat vaistota, että et pidä heistä, mitä luulet, pidätkö heistä sitten kun he ovat aikuisia ja pitävätkö he sinusta?

Vierailija

Et ole! Mulla ei ole sisaruksia, mutta ukolla on, ja ne oppi jo kauan sitten, että me ei hoideta niiden vahinkoja. Yrittivät joskus alkuvaiheessa melkein väkisin työntää lapsia kylään, kun meillä on järvenrantatontti ja koira (joka vihaa lapsia sekin kun lapset ei osaa olla nätisti vaan silitys=läpsimistä). Todettiin vaan että meillä on se rantatontti just siksi ettei me käytetä rahaa lapsiin, ei omiin eikä muiden. Vielä olisi pitänyt kämppäkin sisustaa uudelleen ja suunnilleen aidata rantaviiva ja pistää koira häkkiin päiviksi, että on sitten lapsiystävällinen ympäristö. Onneksi miehellä on sen verran munaa, että tyrmäsi moiset ideat saman tien. Meillä saa olla ja on esillä lasikoristeita ja myrkyllinen (vain pienelle lapselle oikeasti vaarallinen tosin) tarantella mun olkapäällä kun katson tv:tä. En todellakaan laita huolella syliotukseksi opetettua hämistäni terraan ja isoa koiraani häkkiin päiväkausiksi jonkun toisen kakaroiden takia... Eikä ne lapset saati sitten vanhemmat ikinä kysy tai kohteliaasti pyydä! Ne vaan olettaa että toki tehdään, ja nöyrät lampaat sitten seisoo päällään vaikka itsensa hengiltä, jotta lapset varmasti viihtyy...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa.

Itse en pidä aikuisista jotka ei pidä lapsista. Ne vaan vaikuttaa aina jokseenkin häiriintyneiltä.

Jep, tässä ap:kin käyttää aika rumaa h:lla alkavaa sanaa puhuessaan ihmisistä

Vierailija

En pidä lapsista on vastakohta sille, että ihmisten oletetaan pitävän lapsista (kaikista) aivan riippumatta lapsen persoonasta ja käytöstavoista.

Itse en ennen pitänyt lapsista, mutta 30 ikävuoden jälkeen olen tässä suhteessa pehmentynyt. Minkä ikäinen olet,ap?

Vierailija

Mä en pidä. Ei minua nyt okseta tai mitään niin dramaattista, mutta en pidä niiden ääntelystä enkä kaoottisesta käytöksestä .Vältän lapsia aina kun voin. t. 42 v nais-vela.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ET OLE! :D 

Inhoan lapsia, varsinki kaupassa tai missä tahansa muualla meluamassa. Vittu että ärsyttää! Tekisi mieli lyödä hiljaseks. Tai kun yrittää jutella jonkun kaverin kanssa ja siinä se pikku piltti lässyttää koko ajan jotain, kyselee typeriä. En vain ole tavannut yhtäkään ihmisen tainta, joka ei olisi ärsyttänyt. 

Toinen, vauvat on musta rumia! Kaikki aina selittää, kuinka vauvat on niiiin sulosia, no ei ole. Ihan epäinhimillisen näkösiä, ryppysiä. Haisee vanhalle maidolle ja märälle vaipalle. YÖK!

Lapset on ihan jees, mutta en tajuu miksi mun mielestä vauvat ei ole yhtään söpöjä. Kaikki karvaiset eläinvauvat on lutuisia, mutta ihmisvauvat ei sitten pätkääkään. Ne vaan on. Oon miettinyt, että jos saan oman lapsen niin eikö sekään ole mun mielestä söpö...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oksettaa nähdä lapsia...
Ihmettelen aina tuota fanaattisuutta.

Kertoo enemmänkin tuosta aikuisesta kuin niistä lapsista. Sitten kun tämä aikuinen on vanha täti, niin kelpaisiko noiden sukulaisten seura, jotka nyt ovat oksettavia lapsia.

Vierailija

En inhoa lapsia, mutta ärsyttää kun yksi kaveri näyttelee vaan kännykästään sen kummilapsen kuvia ja kehuu miten söpöjä ne on. Vaikka ne lapset eivät todellakaan ole söpöjä, oudon näkösiä. Siis ketää ei kiinnosta jonkun random ihmisen lapset, joten lopettakaa niitten valokuvien näyttäminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos vain. Ei ole erityisen mukavaa olla vihattu sellaisen asian takia, jolle ei voi mitään.

t. lapsi

Pro tip: Kunhan pidät äänitason normaalin puheäänen (ei lasten tyypillisen puolihuudon) tasolla etkä kilju/huuda/itkupotkuraivareile julkisilla paikoilla/kerrostaloissa, niin ihmisten suhtautuminen paranee ihan hirveästi. Samoin ihmisten oman tilan kunnioittaminen, eikä osoitella/tuijotella/kysellä tyhmiä ventovierailta. Sulta voi onnistua, pieniltä lapsilta (tai oikeastaan niiden vanhemmilta) ei juuri ikinä.

Jos vanhemmat pitäis kunnon kuria eikä vaan antais karkkia tai ignoorais kaupassa huutavia kakaroitaan, niin kaupassakin kestäisi niitä paremmin. Mä aloin kerran pienenä huutaa kaupassa, isä kävi viemässä mut autoon odottamaan, ovet lukkoon ja isä takaisin kauppaan. En huutanut toiste kaupassa, kun se yksin autoon jääminen oli niin perseestä. Jos ei tähän vanhempi pysty niin lapsi toiselle vanhemmalle kauppareissun ajaksi. "En tiiä kuka sen isä on"/"isä lähti kun olin raskaana ja halusin pitää kakaran jota se ei halunnut" ei kelpaa syiksi. Isän kuolema justjust menettelee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos vain. Ei ole erityisen mukavaa olla vihattu sellaisen asian takia, jolle ei voi mitään.

t. lapsi

Tervetuloa maailmaan. Kiitokset tästäkin kokemuksesta voit osoittaa vanhemmillesi.

Vierailija

Toisista lapsista tykkään ihan hirveästi, toiset on sietämättömiä. Yleensä sietämättömien lasten vanhemmatkin ovat sietämättömiä. Mun kummitytön perheen lapset on kaikki tosi kivoja. Pienenä olivat sööttejä ja hauskoja, nyt teininä fiksuja ja hyvinkäyttäytyviä. Kummityttö on todella ihana ja tykkää eläimistä kuten itsekin tykkään, meillä on aina hyvät jutut koirista ja hepoista. Sain kummitytöltä viime jouluna lahjaksi valokuvakirjan, jossa on kuvia hänen koirastaan ja hepoista, joilla on käynyt ratsastamassa ja tietysti tyttö itse on monessa kuvassa. Ihana lahja. Itselläni ei ole lapsia.

Vierailija

Mua jotenkin aina vähän huvittaa ihmiset, jotka mesoavat vihaavansa lapsia ja oksentavansa, jos lapsi osuu näkökenttään.

Ei siinä, en mäkään erityisemmin kehitysvammaisista pidä, mutta en mä heitä vihaa tai toivo hengiltä, lähinnä se on ehkä jonkinasteista pelkoa. Osaan kuitenkin käyttäytyä, jos sellaisen ihmisen kanssa jostain syystä joudun tekemisiin.

Että lepo vaan, sun ei tarvitse pitää lapsista, mutta ei se aloituksen arvoinen juttu ole. Ketään ei kiinnosta sun tykkäämiset ja ei-tykkäämiset.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat