Vierailija

Onko hintansa arvoisia. Mistä tilaatte ja tuoksuuko kynttilät hyvin.

Kommentit (9)

Vierailija

Mun mielestä ovat hintansa arvoisia, Tuoksu on voimakas, ei tarvitse kauaa polttaa kerrallaan. Ostan ulkomailta aina käydessä. En täällä pääse tuoksuttelemaan ja se on ehdoton kriteeri mulla tuoksukynttilöiden kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tuusulassa ja Helsingin keskustassa (ja netissä) on sisustuskauppa.com. Tuusulan liikkeestä haen omani. Lemppari egyptian mysk ja fluffy towels.

Vierailija

Ite tykkään Yankee Candleistä. Omat on Ebony&Oak, Angel's Wings, Midnight Oasis (lopetettu) ja Riviera escape. Ne jotkut kynttilät on kauheen voimakkaan hajusia, mutta ei kaikki. Kannattaa käydä tuoksuttelemassa ennen kun ostat :)

Vierailija

Pidän hintansa arvoisina, käyttöaika on pitkä, tuoksun voimakkuus riippuu ihan valitusta tuoksusta, joidenkin mielestä ne ovat olleet viimeaikoina miedompia. Ostan myös Sisustuskauppa.comista, kannattaa tilata uutiskirje, laittavat aika usein alennuskoodeja. Suosikkejani ovat Pink Sands, Beach Wood, White Christmas ja Black Coconut.

Vierailija

Tänään juuri poikkesin tuolla Helsingin sisustuskauppa.comissa ja ostin ekan yankee candleni -- ja täältähän löytyi heti keskustelu niistä :)

Melko kalliitahan nuo näytti olevan, mutta tuoksu on ainakin hyvä. Ja jos kestää sen luvatun 90 tuntia, niin ei siinä yhdelle käyttökerralle hirveästi hintaa tule. Ei vaan pääse kauheen tiuhaan kokeilemaan uusia tuoksuja, kun ei viitsi ostaa uutta ennen kuin edellinen alkaa olla lopussa :D

vanha melkein jonne

Tilaan kaiken ulkomailta, näitä oli yhdessä kaupassa muutamia erilaisia alessa ja siitä huolimatta että olen ihan niinku normi mies pidän siitä että meillä tuoksuu muutakin kuin lemmikit joten ostin lajitelman naisystävälle. Ihan ok tuoksuisia, tuoksu kestää kauan. Ovh hinnat ovat yleensä aika hintavia mutta kun nettiä jaksaa surfata käsi pois housuista niin näitäkin löytyy ihan ok hinnoilla. Hyviä tuotteita.

Vierailija

Mä ostin niitä joskus ja petyin vähän joka tavalla. Tuoksut oli mitäänsanomattomia vaikka kuulostivat houkuttelevilta, paloivat huonosti, osa ei ollenkaan eli roskiin piti heittää. En suosittele.

Vierailija

Kynttilän aiheuttama rasitus on samaa luokkaa kuin sisällä tupakoiminen tai puiden polttaminen avotakassa. Mitä useampi kynttilä palaa sitä enemmän pienhiukkasia ilmaan päätyy. Erityisesti allergikot ja astmaatikot tuntevat kynttilöiden aiheuttaman keuhkorasituksen nahoissaan.

– Kun kynttilä sulaa ja palaa, se joutuu suoraan sisäilmaan hiukkasina. Hiukkaset rasittavat hengitysteitä ja voivat sitä kautta aiheuttaa terveysongelmia, sanoo Allergia- ja astmaliiton sisäilma- ja korjausneuvonnan päällikkö Tuula Syrjänen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat