Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tyttöystävää vaivaa?

Vierailija
16.09.2016 |

Ollaan oltu n. vuosi yhdessä. Ennen kuin aloimme seurustelemaan, hän oli itsevarma ja iloinen ihminen.

Noin kolme kuukautta seurustelun aloituksesta alkoi käyttämään e-pillereitä, sen jälkeen hänen luonteensa muuttui täysin.

Itsetunto meni, samoin rohkeus ja hänestä tuli todella ujo. On kiltti ja hyväsydäminen, mutta on jotenkin äärettömän herkkä. Saattaa itkeä, eikä itsekään tiedä mikä on vikana.

Lopetti pillerit toukokuussa ja tuli valitettavasti raskaaksi. Teimme abortin, vaikka hänestä tuntui ettei sitä olisi halunnut. Päätös oli loppujen lopuksi kuitenkin yhteinen.

Abortista nyt siis parisen viikkoa. On ollut todella masentunut ja on keksinyt että haluaa koiran, "jotta elämässä olisi jotain sisältöä"
Minä en koiraa halua ja tästä onkin tullut meille uusi parisuhteen ongelma.

On sanonut, ettei oteta jos en halua, mutta alkaa heti kuitenkin suostuttelemaan minua koiran hankintaan. Miksi tekee näin, kun riita asiasta kuitenkin tulee. Ajatteleeko, että tarvitsen vain miettimisaikaa? Kun ei minun mielipiteeni tule muuttumaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpas mennyt joillakin tunteisiin! :D Mutta oli provo tai ei, niin ei sitä huonoa kannata riesakseen ottaa ja tämä naisenalku e tunnu olevan kovin hyvää materiaalia niin vaimoksi kuin äidiksikään. Juokse siis ap ja etsi normaali nainen itsellesi.

Huono nainen kun menee hormoneista elimistö sekaisin. Pitäisi kestää. Heikkokin vielä kun sen abortin jälkeen on masentunut. Hyh hyi. Ja koirankin vielä haluaisi, herranen aika, mikä kamala akka! Ei siitä äidiksikään olisi kun kerran abortin teki ap:n toiveesta.

Vierailija
22/23 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ollut niin huono kumppani, että tyttöystävä masentui.