Saako (tyttö)kaverisi käydä salilla/lenkillä miehesi kanssa?
Hyvä ystäväni (nainen) asuu naapurissa, ja on nyt vähän aikaa yrittänyt laihduttaa. Hän käy lenkeillä ja alottanut salilla käynnin. Mieheni aikoo kuntokuurille myös, ja ystäväni on pari kertaa käynyt lenkillä mieheni kanssa. He olivat puhuneet, että mieheni voisi tällä viikolla lähteä salille ystävän mukaan myös. En tiedä mitä ajatella. En ole aivan varma, olenko mustasukkainen miehestäni vai ystävästäni kun he ovat alkaneet viettää aikaa yhdessä. Kumpikaan ei vaikuta olevan toisesta kiinnostunut, mutta minusta ajatus on epämukava. En voisi kuvitellakaan meneväni salille tai mihinkään yksin ystäväni miehen kanssa, vaikka naapureita ja kavereita tietty olemme. Minä ja ystäväni mies emme ole urheilusta kiinnostuneita, vaan nähtävästi molemmat olemme luonnostaan solakoita. Minua huolestuttaa ehkä sekin, että tuttavani parinkymmenen vuoden avioliitto päättyi juuri niin, että mies alkoi juosta salilla ja laskettelemassa ym. naapurin rouvan kanssa ja rakastui. Olen ystävääni kauniimpi, mutta ystäväni on tietysti ihana ihminen ja suosittu miesten keskuudessa juurikin ihanan luonteen ja fiksuuden vuoksi, vaikkei ole nätti ja on lievästi ylipainoinen. Minua nolottaa nämä ajatukset ja että edes kirjoitan näin, mutta olin vain rehellinen ja toivoisin rehellistä mielipidettä jos teillä olisi vastaava tilanne. Olisiko teille OK, ei mitään epämiellyttävää tms.?
Kommentit (33)
Riippuu ystävästä… on mulla yksi ystävä keneen luotan niin 100% varmuudella että ei yhtään haittaisi. Tai oikeastaan kaksikin. Ja sitten on sellaisia kenestä mieheni ei missään nimessä kiinnostuisi, eivätkä kyllä hekään miehestäni. Mutta on kyllä vielä muutama sellainenkin ettei ajatus oikein kivalta tuntuisi, vaikka mieheni eivätkä nämä ystäväni rehellisyyden nimissä koskaan ole antaneet aihetta epäillä heidän luotettavuuttaan. Silti sellainen epämääräinen tunne, että mieluummin ei…
Olisi kyllä mielestäni todella outoa! En katsoisi hyvällä jos mies tai kaveri tuollaista ehdottaisi. Kyse ei ole epävarmuudesta vaan siitä että tunnen mieheni.
Yksi sukulainen muuten kävi työkaverinsa kanssa ulkoilemassa. Molemmat jättivät lopulta aviopuolisonsa.. Elämä on.
Haittaisi, jos se olisi joku säännöllinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi aivan normaalia ja luontevaa, että kävisivät salilla tai lenkillä yhdessä. Mikäs siinä tökkisi, jos en kerran itse halua seuraksi lähteä, ja jos viihtyvät yhdessä ja voivat mennä samaa matkaa ja saavat seuraa toisistaan. Minusta on vain mukavaa että mieheni on seurallinen ja tulee toimeen ihmisten kanssa. Olen itse vetäytyvämpi, enkä haluakaan seuralaisia niin usein, mutta miestäni se ei haittaa ja tykkääkin juttukavereista. Ja jos vielä saavat sillä tavalla tsempattua toistaan urheilemaan, niin aina parempi!
Huutonaurua tälle hurskastelulle:D. Kohta varmaan kerrotaan että tärkeintä on maailmanrauha ja kukaan täällä ei ole ollut koulukiusaaja.
Jaa-a... eipä tuo ihan normijutulta kuulosta mulle :D eikä mun mies myöskään "antaisi" mun mennä yksin kaverinsa kanssa treenaamaan. Juuei.
Eri asia sitten, jos oltaisiin oikeasti hyviä kavereita oltu jo pidempään miehen kaverin kanssa.
Mä lenkkeilin ystäväni miehen kanssa kun asuimme naapureina emmekä todellakaan paneskelleet yhdessä yhtään missään. Lenkkeilisin varmaan vieläkin ellen olisi muuttanut toiselle paikkakunnalle.
Samuli E. kirjoitti:
Pillun päälle se hakee.
Tämä.
Ei sinne salille mitään kaveria tartte. Itse se on puntti väännettävä joka tapauksessa.
Jo on taas kyttääjämammat vauhdissa. Ei hitto millainen elämä teillä ja tossu-ukoillanne on :D
Mun paras kaveri on tuntenut mieheni 3-vuotiaasta niin saavat hengailla keskenään jos haluavat :D Kyllä muutkin kaverit voisivat ihan hyvin käydä lenkillä hänen kanssaan. En näe mitään omituista asiassa tai mitään "riskejä".
Ei sulla mitään huolta ole, kun olet kerran kauniimpi ja laihempi.
En kauheesti tykkäis, jos mieheni alkas kaverini kanssa viettämään aikaa ilman mua. Vähän tulisi syrjäytetty olo. Sinänsä en oo kyllä rajoittanut miehen harrastuksia /kavereita, mutta ei se minun ystävien kanssa kyllä yritä ystävystyä. Varmasti, jos miehen kaveria pyytäisin aloittamaan kanssani yhteisen harrastuksen niin mies ihmettelis.