Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat valtavalemediat mielestäsi?

Vierailija
16.09.2016 |

Ykkössijasta kilpailevat YLE ja HS.
Kannoilla kopistelee IS.
Piirun verran asiallisempia MTV ja IL.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto"mediaa" fanittavien mielestä jokainen mamun tekemä näpistys, raiskaus ja murha pitäisi olla 2 kk jokaisen paperilehden etusivulla, muuten "valtamedia vaikenee"

Suomalaisten vastaavat rikokset voidaan kuitata yhdellä 10 min näkyvissä olevalla jutulla nettilehdessä

Vierailija
62/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MV-uskovaiset uskovat, kun MV sanoo, että "valtamedia vaikenee" tai "YLE hyssyttelee." Miksi minä olen lukenut kaikki nämä väitetyt hyssytelyuutiset ihan Hesarista tai Ilta-Sanomista?

MV-uskovaiset eivät osaa lukea mediaa. Esim. rikosasioissa "valtamedia" luottaa enimmäkseen poliisin tiedottamiseen, eikä lähde tutkimaan jokaista rikosta yksityiskohtaisesti. MV käyttää tätä lyömäaseenaan, jos saavat jostain kuvamateriaalia/videota tai fb-keskusteluita. Eli näiden perusteella sitten syytetään valtamediaa valehtelusta, jos jotain on jäänyt kertomatta tai kertomus ei ole ihan oikein..Vaikka uutisessa selkeästi mainittaisiin, että kyseessä on keskeneräinen tutkinta ja vasta poliisin ensitietoja tapahtuneesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MV-uskovaiset uskovat, kun MV sanoo, että "valtamedia vaikenee" tai "YLE hyssyttelee." Miksi minä olen lukenut kaikki nämä väitetyt hyssytelyuutiset ihan Hesarista tai Ilta-Sanomista?

No "kriitikot" nyt ulisevat tuskissaan kun venäläismielinen äärioikeisto ei tunnu juurtuvan Suomeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme