Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nänniläväri, sattuuko?

Vierailija
16.09.2016 |

Oon pitkään halunnu nännilävärin, mutta en oo uskalatanu ottaa kun pelkään ett sattuu. Sattuukse?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu ihan hemmetisti, vaikkakin vaan hetken.

Vierailija
2/8 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu! Mulla oli loppupäivän hieman kipeä ja jos liikutti kättä, niin sattui.

Olis varmaan sattunut enemmänkin, mutta olin kännissä kun se tehtiin. Haaveillut pitkään siitä, mutta selvinpäin en uskaltanut.

Kannatti tehdä, mutta kannattaa huolehtia todella hyvin hoidosta sen jälkeen.

Vierailija
4/8 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu, melkein pyörryin. Vuoden se vuoti kudosnestettä tms ja oli kipeä, mutta sitten parani. Paranemisessa voi siis mennä pitkään. En tiedä paljonko tuo miehellä sattuu mutta näin naisella, oli kyllä semmoinen kipu että. Muihin lävistyksiin verrattuna ero on siinä että kun toisen lävistyksen laittaminen on pisto- ja kipua, tämä oli sellainen pisto-kipua-pisto-kipua-kipua-kipua-apua -kokemus, kun lävistyskorun nänniin ujuttamisen jokainen milli sattui erikseen ja saatanasti :D

Vierailija
5/8 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. 

Vierailija
6/8 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu kyllä jonkin verran. Liekö syy siinä että nänni on kuitenkin aika herkkä alue tunnon suhteen. Olen mies, jos se mihinkään vaikuttaa. En tiedä onko naisen ja miehen välillä eroja tuossa nännin herkkyydessä.

Vierailija
7/8 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu :D mutta olen silti ottanut sen kahdesti, koska tykkään siitä. Ekan kerran meni umpeen, koska se piti ottaa sairaalassa pois pariksi päiväksi. Kasvoi aika nopsaan umpeen vaikka oli ollut yli vuoden.

Vierailija
8/8 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuu :D mutta olen silti ottanut sen kahdesti, koska tykkään siitä. Ekan kerran meni umpeen, koska se piti ottaa sairaalassa pois pariksi päiväksi. Kasvoi aika nopsaan umpeen vaikka oli ollut yli vuoden.

Niin nopeasti kasvoi umpeen? Aika hurjaa! Mä en varmaan uskalla laittaa sitä toiste, joten toivon todellakin ettei tarvitse ottaa pois!